10 причин, за якими вам потрібно просування сайту

В даний час більшість маркетологів і бізнесменів знає, що SEO-просування сайту є ключовим фактором залучення пошукового трафіку. Якщо ваш вебсайт або контент на ньому недостатньо оптимізовані – як для ПК, так і для мобільних пристроїв – то вам буде дуже складно отримати топові позиції в ранжируванні, а також високий рівень трафіку з органічного пошуку. Проте, у SEO, крім вищезазначених привілеїв, є ще чимало цінних переваг, 10 з яких я і збираюся розглянути в цій статті.

1. Правильна пошукова оптимізація означає зручність користування сайтом, а значить – більше відвідувачів

Всім відомо, що зручність сайту для користувача є одним з найбільш важливих умов хорошого ранжирування. Пошукові системи хочуть бачити у вашого ресурсу відмінний дизайн і структуру, адаптовані під мобільні пристрої, позитивні призначені для користувача сигнали (тривале перебування на сайті, низькі показники відмов і т.д.), а також релевантні і правильно розміщені фото і відео. Всі перераховані вище елементи є надзвичайно важливими для твору гарного враження на ваших відвідувачів. Іншими словами, оптимізуючи свій сайт для пошукових систем, ви автоматично оптізіруете його для користувачів, а значить, підвищуєте його рівень конверсій і робите його більш впізнаваним і уважаемим.Ето сприятиме розкрутці сайту.

2. Не менше 64% всіх відвідувань сайту приходять до вас з органічного пошуку

Дослідження більш 310 мільйонів відвідувань на 30 різних сайтах, проведене ресурсом Conductor, показало, що 64% ??всього реферального трафіку приходить з органічного пошуку. І навіть незважаючи на те, що соціальні мережі перевершили пошукові системи в плані посилань, референсів і згадок, такі пошукові гіганти, як, наприклад, Google і Bing, продовжують бути основним джерелом трафіку для більшості бізнесів.

3. SEO-ліди мають більш високі показники конверсій

Згідно зі статтею, опублікованою в Search Engine Journal, SEO-ліди, як правило, ведуть до середнього рівня конверсій в 14,6%, в порівнянні з 1,7% конверсій від зовнішніх лидов. Офіційне джерело вищезгаданої статистики так і не був знайдений, проте, я зовсім не дивуюся цим даним. Погодьтеся, адже не дивно, що користувачі, які шукають щось конкретне в пошукових системах, з більшою часткою ймовірності куплять це, ніж користувачі, які отримали розсилку по e-mail.

4. Внутрішні маркетингові стратегії (в т.ч. SEO-оптимізація) призводять до більшої кількості лідів, ніж зовнішні стратегії і платні медіа

Згідно зі звітом State of Inbound Marketing за період 2014-2015 рр., Все B2B- і B2C-організації, а також некомерційні підприємства повідомили про те, що внутрішні маркетингові стратегії були для них головним джерелом лидов. У тому ж самому звіті зазначено, що професійні маркетологи заявили про те, що за минулі півроку пошукова оптимізація стала для них основною причиною припливу лидов. Вам неодмінно варто задатися питанням: якщо ви зараз не генеруєте Ліди через пошук, то хто в даний момент їх отримує?

5. Ранжування в локальному пошуку відразу призводить до зростання продажів і відвідувань сайту

Якщо ви є власником локальної організації, то вам життєво необхідно оптимізувати і просунути сайт для локального пошуку. Все більше і більше покупців заглядає в каталоги локального бізнесу, створені в пошукових мережах, бажаючи дізнатися місцезнаходження компанії, її режим роботи і схему проїзду до неї.
Згідно з даними від Google, 50% покупців, які виконали локальний пошук з мобільного пристрою, відвідали організацію в той же день. Такий вид пошуку також призводить до зростання продажів: 18% запитів в локальному пошуку завершилися покупкою товару.

6. Маркетологи вважають SEO-просування сайтів однієї з найбільш ефективних маркетингових стратегій в сфері онлайн-бізнесу

Іноді для того, щоб переконатися в дієвості чогось, потрібно звернутися до знаючих людей, тобто тим, хто вже перевірив це на собі. Відповідно до звіту State of Marketing від 2015 року, 66% маркетологів, які використовують SEO та SMM в своєї маркетингової стратегії, вважають їх або “дуже ефективними”, або просто “ефективними”. Лише 7% заявили про те, що їх спроби оптимізувати свій сайт для пошукових систем були “неефективними” або зовсім “нічого не дали”. Ці цифри багато про що говорять!

7. SEO підвищує довіру покупців до вашого бренду

Висока ранжування в пошукових системах покаже людям, що ви є ключовим гравцем у вашій індустрії. Проте нинішнє становище сайту на другий або третій сторінці може призвести до неприємного тлумачення ситуації: або ви новачок, або про вас ніхто не знає, або у вас немає грошей на те, щоб підвищити своє ранжування, а значить, і немає прибутку.

8. SEO вимагає меншої частки вашої участі, ніж інші стратегії

Соціальні мережі та email-маркетинг можуть дати непогані плоди в плані генерації лідів, однак, обидві ці стратегії вимагають великої залученості в процес їх проведення. Більш того, для утримання вашого бізнесу на плаву, вам необхідно буде постійно публікувати новий контент. Ситуація з SEO зовсім інша: вам досить один раз оптимізувати свою сторінку для пошукових систем, а потім розслабитися і дозволити системі ранжирування Google зробити свою роботу.
Зрозуміло, успіх цієї операції багато в чому залежить від певних факторів: наприклад, конкурентоспроможності таргетованих ключових слів, якості контенту та ін. Але не дивлячись на все це, як тільки ви закладіть основи своєї SEO-кампанії в будь-яку сторінку свого сайту, цим ви вже зробите велику частина роботи.

9. Розташування вашого сайту на другий або третій сторінці в ранжируванні означає нуль видимості в пошуку

Деякі бізнесмени найчастіше нехтують пошуковим просуванням сайту, тому що вважають, що якщо їх сайт просто згадується в пошукових системах – це “вже добре”. Однак дослідження від Moz показує, що 71,33% кліків трапляється на першій сторінці з результатами пошуку. Правильна пошукова оптимізація сайту і його контенту є ключем до перших позицій в ранжуванні, а значить, до цього рівня видимості в пошуку.

10. Велика частина покупців шукає товари в Інтернеті, перш ніж відправитися за ними в магазин

Дослідження від банку GE Capital Retail показує, що 81% покупців спочатку шукає і порівнює товари в Інтернеті, і тільки потім вирушає за покупками в оффлайн-магазин. Інші дослідження навіть підвищили це число до 94% для B2B-покупців.

Вашою головною метою має стати перша сторінка в ранжируванні, тому що ваші покупці зможуть знайти вас тільки на ній – далі вони не підуть.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
14 × 13 =


Back to top button