12 сучасних явищ в SEO, про які ви обов’язково повинні знати
Хочете стати гуру просування сайтів? Ну що ж, удачі. Люди, які досягли чогось у цій сфері, вже зрозуміли, наскільки вона широка і багатогранна, а також скільки ризиків і небезпек ховається в її надрах.
Якщо ви успішний маркетолог, директор або бізнесмен, у вас просто не буде часу на те, щоб сильно вникати в область пошукової оптимізації. Але це не скасовує того, що вам потрібно бути в курсі того, що відбувається, а значить, і того, що зараз в тренді, що найбільше обговорюється, і над чим йде робота.
З метою того, щоб допомогти вам з цим, я склав для вас список дванадцяти сучасних явищ в SEO, про які ви обов’язково повинні знати.
1. Пошукова оптимізація не мертва.
Незважаючи на зворотні твердження, сфера SEO живе і процвітає, тому вам ні в якому разі не можна переставати оптимізувати свій сайт для пошукових систем. Головне – бути в курсі того, що відбувається і робити все правильно.
2. Авторитетність бренду відіграє величезну роль в цій сфері.
Google, нарівні з іншими пошуковими системами, бере до уваги так звані “сигнали брендів”. Сигнал бренду – це ступінь його авторитетності в Інтернеті. У це поняття входить обговорювана бренду в соціальних мережах, рівень його оптимізації в Google+, згадки про нього в публікаціях інших авторів і, в цілому, його видимість в пошукових системах. Завдяки графу знань Google, бренди, прекрасно справляються зі своїми завданнями, можуть сильно зміцнити свою присутність на сторінках з результатами пошуку.
3. Лінкбілдінг – ризикова затія.
Я наївно вважаю, що про це сьогодні повинні знати абсолютно все, але все одно мені постійно доводиться нагадувати: ЛІНКБІЛДІНГ – ризикові ЗАТЕЯ. Google
вже давно карають сайти, які намагаються набрати собі штучну кількість посилань базу. Замість того, щоб намагатися обіграти систему і намагатися нескінченно генерувати посилання, рекомендую вам скористатися такою чарівною штукою як контент-маркетинг. Посилання самі прийдуть до вас, якщо ви будете створювати чудовий контент.
4. Гостьовий постинг все ще важливий.
Деякий час назад навколо гостьового постінгу піднявся галас (несуча в собі негативний характер), проте, маркетологи виявилися впертими і не стали відмовлятися від цього явища. І не дарма – в ньому немає нічого небезпечного. Якщо ви створюєте відмінний контент, гостьовий постинг буде вам тільки в плюс.
5. Головна мета SEO – зробити перебування користувачів на сайті приємним і зручним.
Сьогодні всякого роду SEO-трюки і хитрощі не працюють. Взагалі. Сучасний веб-сайт повинен бути оптимізованим настільки, щоб користувачеві було приємно перебувати на ньому. Для цього вам потрібно створити простий і зрозумілий інтерфейс з відмінним функціоналом – тільки тоді його позиції в ранжируванні будуть високими. Щасливий відвідувач = успіх.
6. Найцінніший елемент сайту – його контент.
Неважливо, яку SEO-технологію ви любите найбільше – найголовнішу роль в пошуковій оптимізації грає контент. Це саме те, що потрібно користувачам, і це те, за яким принципом пошукові системи ранжирують сайти. Сьогодні вся суть Інтернету полягає в контенті – відео, фото, інфографіку, вебінарах, статтях і т.д. Стати більш ефективним контент-маркетологом, і ви будете мати успіх в SEO. Все просто.
7. Зміна логотипу Google і інша зовнішня мережева реструктуризація не змінює суті SEO.
Основний алгоритм, на якому працює пошук Google, не змінювався з самого початку, незважаючи на те, що логотип компанії і її корпоративна структура оновлюються постійно. Алгоритм залишається алгоритмом. Пошук залишається пошуком.
8. Пошукові запити впливають на ваше ранжування.
Багато факторів можуть вплинути на ваше ранжування -наприклад, ключові слова, контент, актуальність інформації, беклінки і т.д. За останніми даними формулювання запитів – або того, що шукають користувачі – може також надати ефект на позицію сайту на сторінках з результатами пошуку. Автоматизована система пошуку Google може генерувати певні
асоціації та правила для процесу пошуку, за якими буде визначатися ранжування вашого ресурсу.
9. Показники кликабельности вашого сайту є одним з факторів його ранжирування.
Коли користувачі побачать результати пошуку, серед яких є ваш ресурс, то вони або клацають по посиланню на нього, або ні. Третього не дано. Google записує ці дії, фіксує їх в своїх логах і використовує їх як фактора ранжування. Відповідно, результати пошуку з високими показниками кликабельности заслуговують більш високих позицій в пошуку.
10. Час перебування на сайті також є фактором ранжирування.
Час перебування складається з того часу, яке користувач проводить на сторінці, того, як швидко він клацає по результату пошуку, а також того, які дії він виконує на цій сторінці. Також тут грає роль те, яким був “клік” по цій сторінці – “довгим” або “коротким”. Суть “довгого кліка” полягає в тому, що користувач переходить на сайт за посиланням зі сторінки з пошуковими результатами, і проводить на ній багато часу – стільки, що він навіть не захоче заходити на будь-які інші сайти. При “короткому кліці” користувач заходить на сторінку, переглядає її контент, практично відразу ж
повертається назад і далі виконує пошук. За словами представників Google, сторінки з “довгим кліками” ранжуються вище.
11. Сайти, постійно розсилають спам, отримують більш серйозні покарання.
Google карають близько 200000 сайтів в місяць за порушення правил, встановлених в їх Керівництві для вебмайстрів. Для того, щоб відновити свою репутацію, власники цих ресурсів повинні створювати списки з посиланнями, які потрібно дезавуювати, після чого провести всі необхідні роботи і направити в Google запит на повторний розгляд їх сайту. З вересня 2015 року компанія ввела більш суворі покарання для тих, хто регулярно порушує Керівництво – такі, як видалення посилання з джерелом спаму зі сторінок з результатами пошуку і відновлення її тільки після зняття покарання.
12. У вашого сайту повинна бути оптимізована його мобільна версія.
З моменту виходу мобільного алгоритму Google в квітні 2015 року, кожен Діджитал-маркетолог знає, наскільки важлива мобільна оптимізація сайту. Ресурси, що не адаптовані для смартфонів і планшетів, не просто постраждають – вони пропадуть. Тому рекомендую вам переконатися в тому, що ваш сайт всіляко відповідає
мобільним нормам і має значок “Для мобільних” в Google.
висновок
Не буду сперечатися: йти в ногу з усіма нововведеннями в SEO завжди було нелегко. Кожні кілька годин Google змінюють свої алгоритми.
Кожні кілька місяців певна частина цієї пошукової системи перевертається з ніг на голову і починає диктувати нові правила.
Якщо ви не SEO-спеціаліст, то вам необов’язково знати про кожному шереху, але, тим не менш, вам потрібно бути в курсі всіх основних подій і явищ в SEO.
Це необхідно для того, щоб ви могли давати своїм користувачам найкраще: прекрасний контент і зручне перебування на вашому сайті. Тільки тоді ваше ранжування буде успішним.