5 речей, про які не варто турбуватися людям, які замовлять SEO-послуги
Коли ви наймаєте SEO-фахівця для роботи з просування сайту, будь то приватник або велика фірма, то цілком природно, що ви будете відчувати частку занепокоєння за успішний результат кампанії з пошукової оптимізації свого ресурсу. SEO – це не IT-технології, а активний маркетинг ресурсу, і саме з цієї причини вам слід бути залученим в абсолютно всі процеси вищезгаданої кампанії. Така справа не можна пускати на самоплив і при цьому чекати відмінних результатів.
У той же час, не думайте, що ваші запитання і занепокоєння будуть сприяти гарній роботі SEO-фахівця. Так, ви хочете, щоб все пройшло успішно, але, погодьтеся, деякі речі – зокрема, деталі роботи – краще довірити професіоналам! Є як мінімум 5 речей, про які вам не потрібно турбуватися, тому сміливо викидайте їх з голови:
Не прагніть до отримання позиції # 1 в ранжируванні
Завданням SEO-фахівця є збільшення вашої присутності в інтернеті і забезпечення вам високих позицій в ранжуванні. Цю сферу ніяк не можна ігнорувати, але, тим не менш, вона є всього лише однією з ланок в великого ланцюга під назвою “успіх”. Само по собі ранжування успіху вам не принесе.
Якщо вам цікаво, коли ж ви, нарешті, будете першими на сторінках з результатами пошуку, забудьте про це! Це ніколи не трапиться. Добре, “ніколи” – це занадто голосно сказано, і, зрозуміло, одного разу це все ж станеться, але роботу варто звернути трохи в інше русло.
Найчастіше міцна третя позиція в ранжируванні дасть вам більше переходів, ніж недовговічна перша. Є безліч ресурсів, з якими вам просто не змагатися з різних причин (історія і авторитет компанії, наприклад), а значить, не варто витрачати на це свій час, енергію і фінанси. Набагато краще буде витратити гроші на винесення інших ключових слів на перші сторінки пошукових систем. 100 ключових слів, що знаходяться в десятці пошукових запитів мають велику цінність, ніж єдина перша позиція за назвою вашого ресурсу!
Фільтр все, що говорить Метт Каттс
Ви часто дивитеся відео Метта Каттса, на яких він відповідає на питання стосовно алгоритмів Google? Ми дивимось. А ще ми знаємо, що не всі, що говорить Метт, є 100% -ою правдою. Іноді його слова – це пропаганда, іноді в його промові є велика частка недомовленості, а іноді він дуже обережно підбирає слова, щоб створити хибне враження.
Звинувачувати його ні в чому не можна – він працює на Google і зобов’язаний захищати алгоритми цієї пошукової системи. Тому, якщо він може зробити це, не даючи людям інформацію про стратегії, які працюють (нехай і не повинні), він це зробить. Якщо він говорить, що Х – це найкраща стратегія, то він, можливо, і прав (в якомусь із світів), але не варто забувати, що Х не дає того ефекту, який може дати стратегія Y.
Не намагайтеся взаємодіяти з кожної соціальної платформою
У світі існує кілька тисяч соціальних мереж. Серед них можна виділити парочку більш цінних, ніж інші. Нові соціальні мережі приходять на зміну старим. І що, тепер потрібно реєструватися на кожній, щоб стати успішним? Зовсім ні. Більш того, особисто вам підійде тільки одна або дві соціальних майданчика. Працюйте зі своїм SEO-спеціалістом, дізнавайтеся більше про маркетингову стратегію вашої компанії, і ви зможете зупинитися на тих соціальних платформах, які підійдуть тільки вам. І ніколи не змушуйте людей, з якими працюєте в цій сфері, перескакувати з майданчика на майданчик, особливо на якусь нову і неперевірену. Дозвольте професіоналам працювати над цим питанням і самостійно розробляти стратегію вашого розвитку в інтернеті.
Не переживайте через оновлень Panda / Penguin
Вас ніколи не повинно турбувати чергове оновлення алгоритмів Panda або Penguin. Ваш SEO вже давним-давно знає про те, в який бік подує вітер.
Пам’ятайте, що я говорив вище про Метт Каттс? Якщо ваш SEO-оптимізатор є професіоналом у своїй галузі, які цікавляться усіма її тенденціями, то він обов’язково знає, над чим зараз працюють в Google, навіть якщо Каттс ще не оголосив про це. Даний факт означає тільки те, що ваша SEO-стратегія продумана таким чином, що вона зуміє підлаштуватися під будь-які нововведення в алгоритмах. Якщо ж ці зміни негативно позначилися на вашому ресурсі, то саме час знайти собі нового і тлумачного приватного SEO-фахівця, який не тільки дозволить помилки попереднього, але і складе вам грамотну стратегію.
Чи не турбуйтеся через листів від інших “SEO-фахівців”, які стверджують, що ваш сайт не оптимізований
Знаєте що? Ваш web сайт ніколи не буде ідеально оптимізований. Завжди будуть ключові слова, які потрібно оптимізувати, посилання, які потрібно отримати, і пости в блогах, які потрібно написати і відправити в соціальні мережі. І завжди знайдеться хтось, хто захоче знайти вади в оптимізації вашого ресурсу.
Фактично всі люди, які пишуть такі листи, стверджуючи в них, що ваш сайт неможливо знайти в Google через його жахливої ??пошукової оптимізації, особливо і не вивчали його. Та й взагалі, навіщо одній SEO-компанії писати інший про те, що її сайт поганий і, тим більше, пропонувати свої послуги? Правильно, нема чого.
Якщо ви стали помічати за собою зайве занепокоєння про те, що ваш приватний SEO-спеціаліст неправильно робить свою роботу, то ви, можливо, мають рацію …. тому що він витрачає занадто багато часу і зусиль на те, щоб ви ні про що не турбувалися! Ви ж самі найняли цю людину, вірно? Тоді навчитеся довіряти, в першу чергу, самому собі. Про все інше подбає ваш SEO.