5 тактик для обновления устаревшей SEO-кампании
Як і будь-яка стратегія, SEO-кампанія може в будь-який момент застоюватися, ставати нудною і не ефективною, а також застарівати. Всі ми знаємо, як часто змінюється обстановка в світі пошукової оптимізації в зв’язку з постійними оновленнями алгоритмів пошукової системи Яндекс або Google. Крім усього вищеописаного, тренди в області покупок регулярно змінюють один одного, завдяки новим технологіям і новим поколінням людей, тому, якщо ваша SEO-стратегія не відповідає їм, вона може провалитися.
Послідовність – ось ключове слово для будь-якої SEO-стратегії на початковому етапі розвитку. Всі ваші дії – збір і розподіл контенту, вибір ключових слів і їх таргетування – повинні здійснюватися систематично, послідовно і логічно протягом декількох тижнів і навіть місяців. Тільки пройшовши цей етап і нікуди не поспішаючи, ви почнете бачити перші результати оптимізації та просування сайту. Однак деякі бізнесмени, побачивши їх, настільки радіють цьому, що вважають за краще нічого не міняти протягом багатьох років.
Така бездіяльність призводить до зниження ефективності SEO-кампанії, гальмує її розвиток і, відповідно, розвиток самого бізнесу в Інтернеті. Тому, замість того, щоб тільки продовжувати цю стагнацію, скористайтеся однією з п’яти тактик, перерахованих нижче, і дайте друге життя своєї кампанії:
1. Впровадити новий формат. Це найбільш простий і найбільш ефективний спосіб відкрити друге дихання у своїй кампанії для просування і розкрутки сайтів. Спостерігаючи за багатьма бізнесами, можна помітити, що найчастіше вони випускають досить
однотипний контент – наприклад, тільки письмовий, з періодичними вкрапленнями малюнків або графіків. Все це може бути корисним для них, але до певного моменту. Запам’ятайте: чим більше видів контенту ви будете створювати, тим більше видимості ви отримаєте в Інтернеті. Чому? Справа в тому, що різним людям до душі різні формати інформації, яка до них надходить – відповідно, це допоможе вам отримати більше переглядів і посилань на свій матеріал.
Вам не потрібно капітально міняти свою кампанію – досить просто уявити свій контент в новому вигляді.
2. Регулярно оновлюйте свої ключові слова і теми контенту. Ці два параметри є двома найбільш небезпечними джерелами для старіння SEO-кампанії, так як, знову ж таки, до всього швидко звикаєш, а значить, вчишся писати контент і оптимізувати сайт певним чином, не маючи наміру нічого змінювати. А навіщо, якщо все і так добре, правда? Однак з часом стає все складніше отримати саме «свою», специфічну аудиторію. Чим більше ви будете намагатися покрити більш нишевую тему, тим важче вам буде відкривати для себе нові «горизонти». Тут допоможе впровадження нових тем в ваш контент – таких, які ще не порушувалися вашими конкурентами. Вам необхідно буде підібрати нові ключові слова, щоб збільшити свою видимість в пошукових системах.
3. Знайдіть нових авторів. Вдихнути нове життя в ваш контент зможуть і нові автори. Ви можете протягом довгого часу створювати контент або вести блог від свого обличчя або особи певної групи людей і досить швидко набриднути людям. Спробуйте залучити до роботи нових перспективних авторів, які також зацікавлені в розвитку вашого ресурсу. Найвигіднішими виходом для вас може стати співпраця з видатними персонами у вашій області: ці особистості можуть не тільки вселити аудиторії довіру до вашого сайту, але і залучити до нього нових відвідувачів. Розгляньте також варіант зв’язку з іншими блогами, які можуть брати участь в роботі над вашим ресурсом. Таким чином, кожна нова стаття, яку ви опублікуєте, дасть вам безліч зовнішніх посилань, а, значить, новий трафік і нові можливості.
4. Змініть пріоритети в плані соціальних мереж. У кожної соціальної мережі є свої плюси і мінуси, а також різний контингент користувачів, який стоїть за кожною з них. Якщо ви ведете бізнес в одній або двох
таких мережах, то подумайте про те, щоб привнести в свій звичний уклад справ щось нове. По-перше, ви можете пошукати нові платформи, які не розглядали раніше, випробувати їх і зрозуміти, що це може вам дати. По-друге, ви можете сформувати нові стратегії для просування свого контенту в тих соціальних мережах, з якими ви працювали раніше. Змініть час завантаження нових постів в блог / на сайт, частоту публікацій, а також спосіб свого взаємодії з користувачами.
5. Перевірте зручність навігації на своєму сайті. Взагалі, ця стратегія не так ефективна при пошукової оптимізації та просування сайтів, як всі попередні, однак, вона може бути вам дуже корисною, якщо ви відчуваєте, що ваша рекламна кампанія в’яне. Зручна навігація на вашому сайті надзвичайно важлива для його успіху в Мережі і – що більш важливо – для взаємодії з вашою аудиторією.
Тому, якщо ви поліпшите її, це не тільки зміцнить вашу SEO-стратегію, а й приверне до вашого ресурсу більше трафіку, адже на нього захочеться повертатися все частіше і частіше. Кращий спосіб поліпшити навігацію на сайті – думати минималистично. Скоротіть кількість розділів (а значить, і сторінок) на вашому ресурсі до мінімуму, але в той же час, не забувайте про те, що користувачі не повинні плутатися в його секціях, розшукуючи потрібну їм інформацію.
Перейменуйте свої сторінки таким чином, щоб вони лаконічно і повно відображали суть зберігається на них матеріалу, а також зробіть так, щоб з одного розділу можна було переходити до решти, не повертаючись на домашню сторінку: жодна зі сторінок вашого сайту не повинна перебувати в більш , ніж трьох кліках від головної. Ці п’ять стратегій можуть дати друге життя вашої колишньої SEO-стратегії, а також відкрити вам шлях до збільшеного трафіку і безлічі переглядів вашого ресурсу. Однак пам’ятайте: як і будь-яка стратегія, будь-який з перерахованих вище способів поновлення вашого сайту може застаріти, тому намагайтеся час від часу вносити в них зміни.
В іншому випадку, ваша кампанія може знову застоятися, і ви знову прийдете до того, з чого почали. Ключ до успіху в SEO – це баланс між послідовністю і адаптацією нового. Будьте гнучкими, якщо хочете рости.