Чи потребує SEO-стратегія просування сайту вашої повної віддачі?

Фразеологізм “що посієш, те й пожнеш” має безліч різних значень і стосується багатьох аспектів нашого життя, в тому числі матеріальних. За дуже рідкісними винятками, низька вартість товару часто означає його погану якість. Дешевий матрац, дешеві кросівки або дешевий алкоголь, можливо, і ощасливлять вас ненадовго, але або виявляться ненадійними, або не залишать вас задоволеними після їх використання – в результаті ви все одно віддасте перевагу придбати щось дорожче. Суть пошукової оптимізації аналогічна: чим більше ти вкладаєш в свою SEO-стратегію, тим якісніше вона спрацює і тим краще окупиться в майбутньому.

Тоді виникає питання: чи є якісь межі цих інвестицій? Чи потрібно постійно підвищувати суму, щоб росла ефективність роботи, або ж є якийсь поріг, найвища точка успіху і окупності, до якої всі прагнуть? Чи потрібна ваша повна віддача для досягнення успіху?

Різні типи інвестицій і довгострокова окупність

Для початку важливо знати, що окупність SEO просування і розкрутки сайту тісно пов’язана з трьома параметрами:

* Кількістю. Вам належить регулярно виконувати досить великі обсяги роботи для досягнення своєї мети. Наприклад, чим більше якісних URL ви наберете в свою кількість посилань базу, чим вище буде авторитетність вашого домену, або чим більше цікавого і правильного контенту (з точки зору Google) буде на вашому сайті, тим більше шансів у вас буде зайняти хороші позиції в результатах пошукової видачі.

* Якістю. Рівень вашої роботи також має величезне значення для розвитку вашого бізнесу в Інтернеті, і, як правило, він безпосередньо залежить від часу і грошей, які ви витратите на свою роботу. Погодьтеся, одна посилання на авторитетному ресурсі набагато цінніше кількох, розміщених на невідомих сайтах.

* Часом. Ваша (або найнятого приватного оптимізатора) робота буде обростати результатами згодом, мов снігова куля.

Скільки б грошей ви не вклали в свою SEO-кампанію, вона не почне окупатися негайно. Зате пізніше ви почнете спостерігати її ефективність, і будете робити це протягом довгого часу, радіючи виконану роботу.

Чим більше особистого часу і грошей ви інвестуєте в свою стратегію, тим якісніше і масштабніше вона буде (з урахуванням того, що ви все зробите правильно). Згодом, збільшуючи ці показники, ви зможете не тільки спостерігати зростання прибутку, але і прискорений розвиток вашого бізнесу в Інтернеті. Якщо розглядати цю залежність умовно, то, скажімо, інвестуючи 1 елемент у свою стратегію, на виході ви отримаєте 2, інвестуючи 2 елементи – отримаєте 6, інвестуючи 3 – 12 і т.д.

Фактор конкуренції при розкручуванні сайту

Показники кликабельности для позицій в пошуковій видачі по відношенню до сторінок сильно відрізняються один від одного: перший сайт в ранжируванні за ключовим словом отримує близько 31% кліків, другий – 14%. За статистикою, тільки 5% користувачів продовжують пошук далі першої сторінки.

Давайте проведемо уявний експеримент: припустимо, у нас є 10000 сайтів по одному запиту, і ваш ресурс знаходиться на найнижчій позиції. Якщо ви витратите 50 годин на поліпшення своїх показників, то зможете опинитися на 11 позиції. Якщо ви попрацюєте ще 50 годин,

то можете стати лідером за своїм ключовим словом або фразою. В даному випадку 50% інвестицій окупляться вам в 5% трафіку, в той час як 100% інвестицій – в 34%. Таким чином, якщо ви хочете, щоб ваша стратегія була успішною, вона повинна проходити під гаслом “все або нічого”!

Проте є й інші способи підвищити свою видимість в пошуку при малій кількості бюджету та інвестицій. Наприклад, ви можете або зорієнтувати особливу нішу покупців, щоб знизити конкуренцію, або вибрати певну географічну місцевість, в якій у вас буде більше видимості для вашої цільової аудиторії. Фактор конкуренції відіграє велику роль в SEO- просуванні сайтів, але він не вимагає стовідсоткових інвестицій, особливо якщо пошуковий трафік не є для вашого бізнесу пріоритетним.

Поняття якості і його рамки

Перш ніж почати створювати контент для свого сайту, вам необхідно буде ознайомитися зі стандартами якості, позначеними Google і іншими пошуковими системами. Наприклад, якщо пости у вашому блозі не містять в собі цінної інформації і самі по собі є короткими, то вони ніяк не допоможуть вам поліпшити вашу SEO-кампанію. Навпаки, погано складений контент може залучити покарання відповідно до алгоритму Panda, знизити ваші позиції в ранжируванні і, що ще гірше,

зіпсувати враження у покупців. Якщо ви вирішите відправити такий контент для публікації на якомусь ресурсі, то його виразно відхилять, і вам не вдасться налагодити важливі для вас зв’язку з авторитетним джерелом.

Таким чином, існує певний мінімум інвестицій в якість контенту, якими не можна нехтувати. Це не означає, що вам обов’язково потрібно стати кращим ресурсом в світі, але, по крайней мере, оцінити можливості своїх конкурентів точно варто. Логічно, що якщо ви захочете обійти свого самого явного конкурента, вам необхідно буде виробити таку стратегію створення контенту, яка буде перевершувати інші. На жаль, ніякого єдиного алгоритму для досягнення цієї мети не існує, немає ніяких правил, виконання яких гарантує вам винятковий успіх. Тут вам доведеться покластися на свої знання і свою інтуїцію в поєднанні зі знаннями в сфері контент-маркетингу і вмінням аналізувати поведінку конкурента.

висновок

У цій статті ми з вами розглянули кілька різнопланових інвестицій в SEO і прийшли до наступних висновків:

* Чим більше інвестицій ви робите на регулярній основі, тим масштабнішим і довгостроковим буде ефект від них.

* Конкуренція ускладнює SEO-стратегію, але не робить успіх неможливим для брендів, що не володіють великими бюджетами.

* Для того, щоб ваша стратегія набрала темп, ваша посилальна база і контент повинні досягти певного рівня якості.

Виходячи з усіх цих міркувань, ми можемо відповісти на питання: чи вимагає хороша SEO-стратегія повної віддачі? Відповідь така – не завжди. Вам виразно належить інвестувати багато часу і сил в підвищення рівня якості вашого контенту та інших параметрів, але і при правильному розподілі дрібніших інвестицій результати також можуть бути вражаючими.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
11 − 9 =


Back to top button