Інтернет-маркетинг, веб-маркетинг

Інтернет-маркетинг (веб-маркетинг) (англ. – Marketing) – дослідження сайтів конкурентів в Інтернеті.

Основна мета веб-маркетингу – виявлення сильних і слабких сторін сайтів конкурентів.

Всі власники сайтів хочуть, щоб їх сайт був найкращий.

Більшість власників сайтів недооцінює сайти конкурентів. Наслідок – нерозуміння, чому власний сайт поступається сайтам конкурентів.

Недооцінка сайтів конкурентів – основна помилка при бажанні замовити сайт для бізнесу.

Деякі сайти конкурентів переоцінюють, але більшість – недооцінюють. Інтернет-маркетинг може дати об’єктивну картину рівня конкуренції сайтів на конкретному сегменті Інтернету.

Під веб-маркетингом часто помилково розуміють лише вивчення веб-дизайну сайтів конкурентів. Наслідок – сліпе наслідування веб-дизайну сайтів конкурентів, що призводить до зниження прибутку від сайту.

Проведення Інтернет-маркетингу дозволяє фірмі зрозуміти, як обійти конкурентів в Інтернеті.

Інтернет-маркетинг дозволяє уникнути багатьох помилок при створенні сайту, редизайн сайту, оптимізації сайту, розкручування сайту і т.д. і позбутися від багатьох ілюзій.

Основні завдання веб-маркетингу

Виявлення сайтів конкурентів.
Аналіз обсягу сайтів конкурентів.
Аналіз якості сайтів конкурентів.
Аналіз контенту сайту конкурентів.
Визначення рівня конкуренції серед сайтів на конкретному сегменті Інтернету.
Виявлення веб-студій або веб-дизайнерів, які розробили сайти конкурентів.
Аналіз веб-дизайну сайтів конкурентів.
Аналіз рейтингу власного сайту в пошукових системах, каталогах і рейтингах.
Вироблення рекомендацій по позиціонуванню сайту за ключовими словами і фразами.
Аналіз індексу цитування сайтів конкурентів.
Аналіз хостингу сайтів конкурентів.
Аналіз доменів конкурентів.
Аналіз періодичності оновлення сайтів конкурентів.
Аналіз терміну життя сайтів конкурентів.
Аналіз ідеології сайтів конкурентів.
Аналіз витрат конкурентів на створення і підтримку їхніх сайтів.
Визначення витрат конкурентів на Інтернет-рекламу.
Вироблення рекомендацій щодо фінансування створення сайту, редизайну, розкручування сайту. оптимізації сайту і т.д.
Визначення доцільності редизайну сайту.
Розробка плану створення сайту.
Вибір виконавця веб-маркетингу.
Вибір веб-студії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
13 × 25 =


Back to top button