Навіть в СЕО є місце жартам …

Так уже склалося, що мої матеріали мають суто повчальний характер. У них я про щось розповідаю, щось раджу, від чогось застерігаю. Словом, роблю все, щоб просування нового сайту силами вас, моїх читачів і клієнтів, було по-справжньому ефективним. При цьому варто визнати, що тон моїх освітніх статей часто гранично суворий. Більш того, хтось справедливо може знайти його навіть занудним.

Що ж, в цьому немає нічого поганого, бо пошукова оптимізація і просування сайтів – заняття абсолютно серйозне. У моменти роботи такими ж є і seo-оптимізатори з веб-майстрами. Однак є одне маленьке «але» – ми теж люди і ніщо людське нам не чуже. Гумор в тому числі. Правда, у нас, сеошників, він своєрідний. Сьогодні пропоную вам в цьому переконатися. Нижче я зібрав десятку найсмішніших, на мій погляд, сео-жартів. Здається, що з їх допомогою я зможу переконати вас в тому, що пошукове просування сайтів може бути не тільки тужливі, але і веселим.

Поїхали!

Жарт номер 1. До сих пір сумніваєтеся в тому, яка пошукова система краще за всіх інших? Не впадайте у відчай – просто погуглити!

Жарт номер 2. Ви ніколи не задавалися питанням, чому пошукові роботи ігнорують сайти близнюків? Є тільки один логічний відповідь на це питання – через дубльованого контенту на їх сторінках.

Жарт номер 3. Що стоїть за побаченням, яке призначив вам сео-оптимізатор? Відповідь гранично проста: йому чи їй треба від вас тільки одне – зворотнє посилання …

Жарт номер 4. Відомий факт, що сеошникі – люди потайливі, що не терплять публічності, особливо якщо мова заходить про їх доходи. Скритність в останньому випадку зводиться до того, що свої кревні сео-оптимізатори ховають від цікавих очей в конвертах з магічною написом «noindex».

Жарт номер 5. Крім того, seo-фахівці дуже болісно ставляться до гучну славу, всіляко намагаючись від неї відхреститися. Наприклад, чи знаєте ви, як захищаються від натовпів шанувальників найвідоміші сеошникі? Промовляючи дуже дієвий оптимизаторская заклинання – «nofollow»!

Жарт номер 6. У вас є діти і вони цікавляться міфами стародавньої Греції, зокрема тим, що ховається за виразом «сізіфова праця»? Не варто напружувати пам’ять в пошуках відповіді, просто розкажіть їм про свої марних спробах потрапити у відкритий веб-каталог DMOZ.

Жарт номер 7. Хто такий веб-майстер? А ви хіба не в курсі – це єдиний в своєму роді божевільний водій, який одержує величезний кайф від надлишкового трафіку, що зустрічається на його шляху.

Жарт номер 8. Пошукова оптимізація сайтів на кшталт гомеопатії. Вона дає свої результати навіть в тому випадку, якщо ви й гадки не маєте, як це відбувається.

Жарт номер 9. Одержимі чи сеошникі? Природно, бо кожен день вони практикують одні і ті ж прийоми розкручування сайту в Інтернеті, але при цьому розраховують на абсолютно різні результати своєї праці.

Жарт номер 10. Якщо просування сайту в ТОП пошукових систем у вас з якихось причин не склалося, не впадайте у відчай. Пам’ятайте, що завжди є ті (і їх дуже багато), у кого справи з SEO йдуть набагато гірше ваших.

Вірю, що моя добірка оптимизаторская гумору неодмінно викликала у вас усмішку. Хоча б раз … У цьому випадку я своєї мети домігся – довів, що навіть в СЕО є місце жартам!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
15 ⁄ 3 =


Back to top button