Помилки при просуванні сайтів, які роблять навіть професіонали

Успіх кожної SEO-стратегії залежить від ряду якісних і кількісних факторів. З одного боку, якість вашого контенту і засланого профілю визначає рівень ранжирування вашого сайту в пошуку. З іншого боку, чим більше корисних примочок, налаштувань і функцій ви упровадите на сторінки свого ресурсу, тим більше у нього буде шансів зайняти більш високі позиції в пошуковій видачі.

Можливо, когось це здивує, але навіть найдосвідченіші і підковані SEO-професіонали при розкручуванні сайту іноді спотикаються на найпростіших моментах і роблять помилки. У цій статті я ознайомлю вас з основними з них, тому, як би добре ви не розбиралися в пошуковій оптимізації, постарайтеся завжди тримати їх в думці:

1. Небажання оптимізувати теги <title> і <description>

Теги <title> і <description> являють собою короткі описи вашого HTML-коду, прив’язані до кожній сторінці сайту. Саме завдяки їм пошукові системи одержують загальне уявлення про тематику контенту, опублікованого на вашому ресурсі. Погодьтеся, це відмінна можливість підвищити свої позиції в ранжируванні. Проте, після оптимізації декількох десятків сторінок багато вебмастера і маркетологи лінуються в черговий раз прописувати одні і ті ж теги на кожній з них і, тим самим, дуже багато втрачають. Можна, звичайно, вдатися до послуг певних сервісів: наприклад, деякі SEO-плагіни в WordPress пропонують своїм користувачам опцію динамічної генерації метатегов <title> і <description>, що спрощує завдання, але не реалізує її в повній мірі.

Вебмастера, вам ні в якому разі не варто нехтувати цими тегами, тому що саме вони відображаються на сторінках пошукової видачі і, відповідно, відповідають за перше враження користувачів про вашому ресурсі.

2. дублюють контент

Повторюваний контент, так само, як і дублюються метатеги і теги заголовків, може серйозно нашкодити репутації вашого сайту в пошукових системах. Проблема тут полягає не стільки в навмисному плагіаті або копіюванні, скільки в помилку індексування, адже робот Google індексує і http-, і https-версії ваших сторінок як окремих об’єктів. Вебмастера часто забувають про такі речі, але це не означає, що їх не потрібно брати до уваги. Такі інструменти, як Copyscape або Siteliner допоможуть знайти випадки дублюючого контенту на вашому сайті.

3. Надмірне вживання і оптимізація ключових слів

Незважаючи на те, що вам напевно захочеться генерувати контент, оптимізований для пошукових систем, при розкручуванні і просуванні вашого сайту не варто забувати про те, що вашим головним завданням є створення зручного і зрозумілого для користувачів сайту. Після проведення аналізу ключових слів у вас може з’явитися спокуса вставляти їх на кожну сторінку свого ресурсу в величезних кількостях, але це, на жаль, тільки знизить якість вашого контенту і довіру до вашого домену. Пам’ятайте про те, що при складанні тексту завжди слід орієнтуватися на його потенційного читача, а також на те, щоб цей текст був для нього цінним і корисним. До слова, Google вже давно інтегрували в свою пошукову систему семантичні функції, завдяки яким кількість ключових слів стало мати менше значення для оптимізації сайту.

4. Акцентування уваги на кількості контенту, а не на його якості

Якщо один пост в блозі може принести вам Х передплатників, то, за логікою, два поста повинні принести в два рази більше? На жаль, цей помилковий висновок погубив вже не одну SEO-стратегію. Не спорю, є ситуації, коли така тактика дає свої плоди – але тільки в разі, якщо всі пости у вашому блозі однаково якісні. Ніколи не буде зайвим налагодити потік публікацій на своєму сайті і навіть збільшити його, але для вас на першому місці завжди має стояти якість, а не кількість. В іншому випадку, ви можете перестати розвиватися.

5. Застаріла карта сайту

Про важливість XML-карт в пошуковій оптимізації сайтів можна сперечатися нескінченно, адже Google буде індексувати контент на вашому сайті в незалежності від наявності їх у вас або відсутності. Однак, якщо ви завантажте її, то Google зможе індексувати сторінки вашого ресурсу швидше і фіксувати вас як творця будь-якого опублікованого вами контенту, що запобігає виникненню неприємних звинувачень в плагіаті. У зв’язку з тим, що велика частина сайтів регулярно оновлюється, підтримувати XML-карту сайту в актуальному стані буде досить складно, але головне – не дати їй застаріти.

6. Нехтування інструментами для діагностики Google

Google хочуть, щоб ваш сайт розвивався і процвітав. Так, вони дійсно цього хочуть. Компанія забезпечує вас усією необхідною інформацією для того, щоб ви могли створити і просувати ресурс, який полюблять і користувачі, і пошукові роботи. Гріх не скористатися такими можливостями, особливо з огляду на той факт, що Google розробили великий ряд абсолютно безкоштовних сервісів та інструментів (чого вартий один Search Console!), До яких можна звернутися в будь-який час. З їх допомогою можна перевірити наявність дублюючого контенту, дізнатися про помилки, знайдених на вашому сайті, а також продіагностувати, які з його сторінок в даний час індексуються. Не варто нехтувати цими інструментами.

7. Відмова від збільшення обсягу робіт і небажання рухатися вперед

Є ще одна помилка, пов’язана з нехтуванням, але роблять її, в основному, представники малого та середнього бізнесу. Підприємці такого роду, як правило, досить неохоче зв’язуються з SEO, і вирішують робити все “потихеньку”, без допомоги фахівців з просування сайтів-як правило, посилаючись на маленький бюджет. Взагалі, найчастіше ситуація так:

бізнесмен починає публікувати певний тип контенту з певною частотою, звикає до цього, і максимум справа доходить до лінкбілдінга цих постів. При цьому підприємець очікує отримувати все більше і більше результатів, не докладаючи до цього жодних зусиль. Якщо ви хочете, щоб ваші труди були більш ефективними, то вам потрібно збільшувати обсяг своїх робіт. Банально, але це так.

Хочу відразу сказати, що виправлення всіх вищезазначених помилок чарівним чином не поліпшить ваше ранжування – більш того, їх список величезний і не поміститься в одну статтю. SEO – це складна, неосяжна і багатостороння сфера, тому чим більше ви будете знати, тим вище у вас буде шанс побудувати міцну і ефективну пошукову стратегію. Моя порада: завжди працюйте на повну потужність, постійно тримаючи в голові думка про те, що ви можете помилитися – повторна перевірка свого робочого процесу ніколи не буде зайвою для вашої стратегії. Завжди прагніть до досконалості.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
18 ⁄ 9 =


Back to top button