Поширені помилки аудиту сайту і як їх уникнути. Рекомендації по замовленню проведення аудиту сайту.

Основна помилка при замовленні аудиту сайту – відсутність чітко поставлених завдань, які повинні бути вирішені аудитом сайту і прагнення отримати інформацію, яка аудитом сайту не є.

Число сайтів стрімко збільшується, а конкуренція між ними стає все жорсткішою. Всього доменів другого і третього рівня в Інтернеті кілька мільярдів. І це число з кожним роком буде збільшуватися. Сайти будуть інформативніші, технічно складніші.

Чим більше в Інтернеті сайтів, тим частіше буде виникати завдання проведення аудиту сайтів. Одночасно буде все більше тих замовників, які, бажаючи провести аудит сайту, матимуть лише туманне уявлення про програмування, і завдання, які можуть бути вирішені аудитом сайту.

Замовити грамотний аудит сайту, і уникнути багатьох помилок можна, якщо дотримуватися наведених нижче рекомендацій.

Помилка:  Відсутність чітко сформульованих завдань, які повинні бути вирішені аудитом сайту.

Як уникнути:  Письмово сформулюйте, які основні завдання повинні бути вирішені аудитом сайту.
Якщо ви не можете сформулювати завдання аудиту, то не слід звинувачувати виконавця в тому, що він представив вам не ту інформацію, яку ви очікували отримати, або не надав її взагалі.

Помилка:  Прагнення отримати від аудиту комерційну інформацію і “ноу-хау” розробника.

Як уникнути:  Порівнюйте ваші бажання з реальністю. Чи не відбирайте хліб у розробника.
Будь-який професійний розробник навряд чи погодиться в процесі аудиту сайту повідомити вам все, що він, насправді, знає.
Знання і досвід, накопичені роками в процесі робіт навряд чи будуть вам продані за гроші, які ви плануєте заплатити за аудит сайту.
Будь-який професійний аудит сайту передбачає надання лише певної інформації. В першу чергу, інформацію, яку виконавець вважатиме можливою передати замовнику без шкоди для себе.

Помилка:  Прагнення отримати детальний звіт про аудит сайту в письмовому вигляді.

Як уникнути:  Детальне письмове формулювання всього, що було виконано в процесі аудиту сайту неминуче значно збільшує час, необхідний на проведення аудиту. Як наслідок, підвищується вартість аудиту.
У переважній більшості випадків виявляється достатнім надання усного звіту про проведення аудиту та короткого письмового звіту про проведення виконаних робіт.

Помилка:  Замовлення аудиту сайту задешево фахівця сумнівної кваліфікації.

Як уникнути:  Скупий платить двічі. За якість аудиту треба платити. Аудит сайту, виконаний професійним висококваліфікованим фахівцем коштує недешево. Але інформація, яка може бути отримана в результаті аудиту, якщо до неї прислухатися і нею скористатися, майже завжди може дозволити значно підвищити ефективність роботи сайту.
Витрати на кваліфікований та професійний аудит сайту окупаються швидко і багаторазово.

Помилка:  Основне, що очікують від аудиту сайту – аналіз лише його зовнішнього оформлення, тобто веб-дизайну.

Як уникнути:  У переважній більшості випадків при аудиті сайту аналізу його зовнішнього оформлення сайту може бути приділено другорядну увагу.
Основну увагу слід приділяти аналізу контенту сайту, можливості його пошукової оптимізації та відповідності ідеології сайту можливості вирішення завдань конкретного бізнесу.

Помилка:  Нерішучість запитати виконавця про те, що йому незрозуміло зі звіту про проведення аудиту.

Як уникнути:  Звіт про проведення аудиту повинен бути простий і зрозумілий навіть тим, хто не розбирається в програмуванні і веб-дизайні.
Зарозумілий звіт про аудит сайту, насичений специфічними термінами, – одна з ознак аудиту низької якості.

Помилка:  При замовленні аудиту сайту просять провести його порівняння з сайтами конкурентів.

Як уникнути:  Аудит сайту передбачає проведення ряду робіт і досліджень з конкретним сайтом.
Порівняння сайту з сайтами конкурентів і вироблення рекомендацій щодо проведення тих чи інших робіт з сайтом, – дещо інші види робіт, що відрізняють від аудиту сайту. Вартість таких робіт, як правило, дорожче, ніж аудит одного конкретного сайту.

Помилка:  Для замовлення аудиту сайту треба обов’язково знаходитися в одному населеному пункті з виконавцем.

Як уникнути:  Інтернет стер межі між людьми, країнами і континентами.
Можливий дистанційний спосіб замовлення аудиту сайту у фахівця, що знаходиться в будь-якій країні, на будь-якому континенті світу. Спілкування з фахівцем можливо, наприклад, за допомогою Скайпу.

Аудит сайту повинен вирішувати чітко поставлені завдання. Не менш ніж в 95% всіх випадків проведення аудиту основна увага повинна бути приділена не тільки аналізу зовнішнього оформлення сайту, тобто веб-дизайну та програмного коду сайту, а питань можливості усунення в ньому глобальних і основних помилок, що заважають або ускладнюють зайняти сайту високих позицій в рейтингу, і виробленні конкретних рекомендацій щодо виконання подальших робіт з сайтом.

Кінцева мета будь-якого аудиту сайту для бізнесу – вироблення конкретних рекомендацій щодо збільшення прибутку від сайту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
26 ⁄ 13 =


Back to top button