Приклад звіту про аудит сайту

Додаток No _
до Договору на проведення аудиту сайту
№ __ від “__” ___ 20__.
Звіт № 1 по аудиту сайту _______
URL адреса: http: // www _______
в період з “__” ___ 20__. по “__” ___ 20__.
На __ аркушах.

1.  Аналіз поточного стану сайту
На __.__. 20__. сайт включає всього:
Число html сторінок __.
Кількість сторінок, проіндексованих пошуковими системами __.
Файлів __.
Гіперпосилань __.
Картинок __.
Сайт оптимізовано під монітор __ з дозволом від __ х __ до __ х __ пікселів.
Мінімальна кількість кольорів, необхідних для перегляду сайту __.
Основна версія браузера, в якій можливий перегляд сайту, IE __ і вище.
При швидкості з’єднання __ Кбіт / сек .:
середня швидкість завантаження сторінок __ сек .;
час завантаження головної сторінки сайту __ сек .;
максимальний час завантаження сторінки __ сек .;
мінімальний час завантаження сторінки __ сек.

2. Індекс цитування сайту. Основні ссилаючі сайти.

3. Наявність в складі сайту спливаючих вікон.

4. Наявність в складі сайту сторінки змісту (карти сайту).

5. Кількість лічильників підрахунку відвідувачів, встановлених на головній (домашній) сторінці і інших сторінках сайту.

6. Статистичні дані про відвідуваність:
6.1. Середня кількість відвідувачів в день.
6.2. Загальна кількість переглянутих сторінок.
6.3. Співвідношення числа відвідувачів, що прийшли на першу сторінку, до загальної кількості відвідувачів.
6.4. Основні браузери, які використовуються відвідувачами сайту
6.5. Основні операційні системи, які використовуються відвідувачами сайту.
6.6. Основні екранні дозволи моніторів відвідувачів сайту.
6.7. Кількість кольорів дисплея відвідувачів сайту.
6.8. З якою пошукової системи (каталогу, рейтингу) або за посиланням з якого сайту прийшов відвідувач.
6.9. Розподіл за часом приходу відвідувачів на сайті.
6.10. Скільки часу відвідувачі проводять на сайті.
6.11. Куди пішов відвідувач з аналізованого сайту.
6.12. Найбільш популярні сторінки сайту.
6.13. Глибина перегляду сайту.
6.14. Географічне розташування відвідувачів сайту.

7. Рейтинг сайту по пошуковим запитам основних російськомовних пошукових систем.

8. Аналіз пошукових запитів:
8.1 За якими ключовими словами відвідувачі знаходять аналізований сайт.
8.2. Найбільш популярні ключові слова, що характеризують діяльність фірми, товари і послуги.
8.3. Відповідність наявних на сайті ключових слів найбільш популярними ключовими словами, використовуваних користувачами Інтернету.

9. Аналіз програмного забезпечення, за допомогою якого розроблений сайт.

10. Аналіз графіки сайту і заміщаючих написів.
11. Аналіз системи навігації сайту.
12. Аналіз мета-тегів сайту.
13. Аналіз назв і описів сторінок сайту.
14. Аналіз сайтів-конкурентів.
15. Перспективи розвитку сайту.
16. Рекомендації про доцільність проведення редизайну сайту або його створення “з нуля”.
17. Можливість перегляду сайту автономно на CD.
18. Орієнтовна вартість потрібних інвестицій в розвиток сайту.
19. Висновки.
20. Рекомендації (по дизайну, змісту, програмних рішень, маркетингу і т.д.).
21. Висновок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
6 − 5 =


Back to top button