Просування САЙТУ SEO – копірайтингом
SEO – копірайтинг вважається важливою складовою частиною входять до пошукове оптимизирования сайтів. Але, незважаючи на це, його часто неправильно оцінюють багато оптимізаторів. Основа SEO – копірайтингу полягає в наявності на сайті ключових слів, а також їх певна щільність в тексті з обов’язковим виділенням ключових фраз спеціальними тегами. Так формується процес «заточування» сторінки сайту під один або два запити. Тут досить важливою вимогою буде унікальний контент. Від добре написаної seo-статті буде залежати не тільки подальша доля сайту, але і бюджет посилань, який витратять на його просування.
Оптимізація сторінки відбувається певним чином. У тексті сторінки є досить адекватну кількість вкладень ключових слів. Це 6% від загального обсягу слів. В основному, менший відсоток може бути не врахована пошуковими системами. Втім, як і більший відсоток також. Якщо відсоток ключових слів дійде до 20%, то це може привести оптимізований сайт до бану з боку пошукових систем.
Мінімальна довжина статті повинна бути приблизно в 300 слів, так як дозволить досягти найкращого співвідношення щільності ключових слів на сторінці. В SEO – копірайтингу весь текст бажано писати на «простою мовою» тобто під час читання статті у користувача не повинно з’явитися думки про те, під якою ж пошуковик оптимізована ця сторінка. Стаття повинна бути не сильно нав’язливою для читача. Прекрасний ефект може призвести розподіл ключових словосполучень по всій сторінці. На самому початку тексту бажано застосовувати їх щільніше, а в кінці – вже значно рідше.
Ключове слово бажано писати в кожному параграфі, але тільки не на шкоду читацького сприйняття тексту. Необхідно використовувати ключові слова в різних словосполученнях. Це зможе зберегти читаність статті.
Якщо ви займаєтеся просуванням реклами в інтернеті, то Календар апдейтів Яндекса є ефективним інструментом для роботи в цій пошуковій системі. Наприклад, апдейт чекер дозволяє своєчасно відстежувати інтервали повірки позицій за розкладом і моніторити конкурентів.