Реклама сайту
Сайт сам по собі і є реклама. До тих пір, поки сайт не вичерпав всі свої можливості, інші способи реклами передчасні. Про те, коли доцільна Інтернет-реклама.
Одна з послуг веб-студії “WCGroup” – реклама в Інтернеті.
Реклама (від лат. Reclamare викрикувати; фр. Reclame; англ. Advertising) – методика і техніка спілкування, яка передбачає встановлення контакту між продавцем і потенційним покупцем пропонованої продукції з метою спонукання останнього придбати цю продукцію.
Коли підприємцю хоче розширити свій бізнес, він намагається привернути увагу покупців до свого товару шляхом реклами.
Реклама покликана готувати громадську думку, формувати попит, докладно розповідати покупцеві, що представляє собою новинка, для чого вона призначена, як нею користуватися, чим вона відрізняється від інших товарів, що виконують ті ж споживчі функції.
Обсяг коштів, які фірми витрачають на рекламу, різко коливається в залежності від характеру товару. Чим менше товари відрізняються за якістю, тим більше їх потрібно рекламувати.
Так, для миючих засобів, які за якістю і хімічним складом практично не відрізняються один від одного, виробники зазвичай витрачають на рекламу третину продажної ціни. Витрати на рекламу інших товарів широкого споживання в середньому становлять від 5 до 15% вартості обсягу продажів.
Лише деякі комерційні підприємства можуть успішно вести справи без реклами в тому або іншому вигляді. У великих фірмах є штатні фахівці і забезпечена підтримка рекламного агентства.
Багато загальнонаціональні рекламодавці щорічно витрачають мільйони доларів і охоче ризикують величезними сумами заради просування на ринок нових товарів або послуг.
Невелика фірма повинна забезпечити вилучення максимальної вигоди з кожного рубля, виділеного нею на досягнення популярності. Для невеликих фірм важливо створення професійно виготовленого, конкурентоспроможного сайту. Сайт – та сама Інтернет-реклама, про яку так часто пишуть і говорять. Сайт рекламує сам себе, фірму, її товари та послуги. І реклама ця може тривати, теоретично, необмежено довго.
Найважливіший критерій оцінки сайту як реклами – відвідуваність сайту потенційними цільовими покупцями.
Єдино надійним способом створити відвідуваний сайт, який буде давати прибуток – це зробити його дійсно корисним і цікавим для потенційних покупців, наповнити його актуальною, якісною і цікавою інформацією.
Реклама будь-якого сайту починається зі створення самого сайту і його реєстрації в пошукових системах, рейтингах і каталогах. Слід зазначити – нереєстрація, а пропозиція сайту в пошукові системи, рейтинги і каталоги. Остаточне рішення про включення того чи іншого сайту в каталог, рейтинг або пошукову систему (далі – ресурс), приймає власник ресурсу.
Привабливі пропозиції про термінову реєстрації сайту у всіх існуючих ресурсах з гарантією досягнення нею перших місць завжди виявляються неспроможними. За винятком тих випадків, коли подібні пропозиції надходять від власників самих каталогів, рейтингів і пошукових систем за певну плату.
Для 100% гарантованого додавання сайту в ресурс і розташування в ньому сайту в числі перших позицій за результатами запиту треба бути власником ресурсу.
Замовляючи редизайн сайту часто скаржаться, що сайт ніхто не відвідує, тобто сайт, як реклама, ніяк не спрацьовує. Часто виявляється, що сайт просто не був запропонований в існуючі ресурси. Не можна знайти чорну кішку в темній кімнаті, якщо кішки в кімнаті немає.
Багато наївно вважають, що їх сайт будуть відвідувати, як тільки він буде розміщений в Інтернет, і ніяких інших дій більше робити не треба.
У більшості випадків сайт – та сама Інтернет-реклама, про яку так часто пишуть і говорять. Іншими словами, сайт рекламує сам себе. І реклама ця може тривати, теоретично, необмежено довго.
Перш ніж вкладати гроші в інші, відмінні від розвитку сайту, способи реклами, подумайте про наступне. На проведення рекламної кампанії гроші ви витратите. Нехай навіть до вас прийдуть відвідувачі і принесуть деяку прибуток. Після закінчення рекламної кампанії сайт залишиться все тим же, яким він і був до початку проведення рекламної кампанії (мається на увазі, що при проведенні рекламної кампанії ніякі зміни і доповнення на сайт не вносилися). Іншими словами, прибутку, що перевищує ту, на яку сайт спочатку здатний, сайт давати не буде.
Якщо ви вкладете гроші в розвиток сайту, поновіть сторінки, включіть нові розділи в сайт, то прибуток, яку дасть сайт, збільшиться. І відвідувачі будуть відвідувати сайт не лише під час проведення короткострокової рекламної кампанії, але і в інший час.
У міру розвитку Інтернет, у міру того, як сайт стане все більш відомим, прибуток, яку він здатний приносити, буде збільшуватися.
Вкладення грошей у розвиток власного сайту дає нехай не миттєвий результат, але гарантоване збільшення прибутку наростаючим підсумком.
При проведення рекламної кампанії скористайтеся послугами українських, а не іноземних рекламних майданчиків.
Українські пошукові системи не поступаються зарубіжним.
Якщо стоїть питання, кому заплатити гроші – іноземним або українським рекламним майданчикам, то, на нашу тверде переконання, перевага повинна бути віддана українським рекламним майданчикам.
Веб-студія “WCGroup”, Івано-Франківськ, – повний комплекс послуг по створенню сайтів і реконструкції сайтів для бізнесу (веб-дизайн і редизайн сайтів).