Розкрутка web-сайту
Контент сайту
Основою успішного просування сайту, є контент. Від його якості, кількості та частоти поновлення залежить дуже багато. Саме тому, в першу чергу, потрібно приступити до написання якісних текстів, їх оптимізації та покращенню структури сайту.
Коли я писав статті для свого блогу, я особливо не замислювався над тим, наскільки вони оптимізовані для пошуковиків, намагався писати в першу чергу для своїх читачів. Зі структурою, справа відбувалося аналогічно, про результати ви можете судити самі. Тому зараз я виділю кілька пунктів, без яких успішне пошукове просування web-сайту неможливо, це:
- Унікальний контент.
- Великі обсяги тексту.
- Регулярне оновлення блогу.
Ці три пункти є основоположними, слідувати їм потрібно обов’язково. Я не згадую в цій статті про інші фактори, таких як актуальність і цікавість статей, бо це вже більше відноситься до НЕ пошукового просуванню.
З питанням якості контентуф ми визначилися, тепер потрібно поговорити про його оптимізацію, з поправками на останні тенденції пошукових систем.
Оптимізація текстів для сайту
Без сумніву сторінки сайту потрібно оптимізувати, і потрібно робити це правильно, при цьому – не забути про читача. Приміром на деяких сайтах, я помічаю, що їх автори приділяють більшу увагу пошуковим машинам, ніж користувачам. До цього відносяться множинні виділення ключевиков в тексті жирним шрифтом, від чого читати такий текст підчас стає просто неможливо. Це не правильно.
При оптимізації контенту сторінки, вам потрібно врахувати наступні пункти:
1) Кількість запитів на сторінці
В ідеалі 1 запит – 1 сторінка, але часто цього домогтися не виходить через недостачу сторінок. У моєму випадку можна вибрати 3-4, в крайньому випадку 5 пошукових запитів, за якими сторінка буде просуватися. При великій кількості схожих запитів, можна заточити сторінку і під більшу кількість ключових слів, коли в одному запиті містяться слова з іншого пошукового запиту.
2) Використовуйте різні словоформи
Тут все залежить від обсягу сторінки, чим він більший, тим більше ключових слів потрібно вжити, щоб пошукова система стала вважати її релевантною потрібному запиту. Але в такому разі у пошукової системи, як і у користувачів складеться не приємне враження про таку сторінку, тому потрібно використовувати якомога більше різних словоформ, а не одну. За іншихумов, сторінка у якої ключове слово (фраза) буде розбавлена, буде вище, сторінки для якої цей фактор не був врахований.
3) Розташовуйте ключові слова якомога ближче до початку тексту
Цей пункт дуже важливий, розташовуйте ключові слова і фрази ближче до початку тексту сторінки, включайте їх в першу пропозицію. Чим ключове слово ближче до початку, тим користувачам, як і пошуковій системі простіше зрозуміти про що ця сторінка, а значить можна краще визначити її релевантність.
4) Підрахуйте щільність ключових слів на сторінці
Визначити оптимальну щільність ключевих слів на сторінці для ВЧ і СЧ запитів, найпростіше аналізуючи сторінки конкурентів, які опубліковані за цими ж запитам. На практиці ж для НЧ запитів, оптимальна щільність ключевих слів на сторінці, становить ~ 3-4%.
5) Врахуйте з скількох слів складається запит
Якщо запит складається з кількох слів, що буває дуже часто, потрібно розташовувати ці слова якомога ближче один до одного, щоб вид ключового слова максимально відповідав запиту.
6) Форматуйте текст правильно
Про це я вже згадував, тут важливо знати міру. Велика кількість виділених жирним або курсивом слів, може бути класифіковане ПС, як пошуковий спам. Виділення, потрібно насамперед для того, щоб донести користувачу найбільш важливе, про що йдеться в статті, пошукова система враховує це. Краще виділяти ключові слова і ключові фрази тегами: <strong> </ strong> – жирний і <em> </ em> – курсив.
7) Складіть гарні заголовки і виділіть їх
Ще один дуже важливий пункт, хоча в принципі не важливих пунктів тут немає. Приділіть увагу складанню і виділенню заголовків тексту, по заголовку користувач може швидко зрозуміти про що сторінка, а значить отримати потрібну інформацію, або піти в інше місце, щоб знайти її. Основний заголовок сторінки виділяється тегом <h1> </ h1>, <h2> </ h2> – заголовок розділу сторінки, <h3> </ h3> і нижче – підзаголовки розділів сторінки, тобто дотримується ієрархічна структура документа. Небажано використовувати декілька тегів h1, по суті це може збити з пантелику користувача, адже в одному заголовку може говорити одне, а в іншому – зовсім інше. Цього потрібно уникати.
8) Приділити увагу початку кожного з абзаців
По першому пропозицією абзацу, має бути відразу зрозуміло про що подальший текст, тому починати абзац з використанням ключового слова вкрай бажано, і збільшує релевантність документа цьому запиту.
Вище я описав 8 основних правил внутрішньої оптимізації сайту. Ці правила дуже важливі – це основи, як я вже говорив, фундамент успішного просування. На своєму сайті мені належить оптимізувати порядку 50 статей, щоб зробити їх більш релевантними в “очах” пошукових систем.
Внутрішня перелінковка
Робота з контентом сторінок ще не гарантує успіху, щоб його досягти, потрібно попрацювати над перелінковкою сторінок сайту. При цьому процесі необхідно дотримуватись наступних правил:
- Посилайтеся на старі записи
В кінці кожного поста бажано зробити список з п’яти старих записів сайту, або “схожих записів”, як роблять багато. Бажано, щоб в посиланнях на них були присутні потрібні анкори. Тому, як я вже писав вище, потрібно попрацювати над заголовками своїх сторінок.
- Посилайтеся на схожі записи
Тобто на сторінки з тієї ж категорії, що і запис на яку ви посилаєтесь на іншу сторінку.
- Використовуйте карту сайту
Або робіть сторінку з вмістом сайту, тут користь не тільки в перелінковці, але і для відвідувачів сайту, так як вони швидше знайдуть те що їх цікавить.
- Використовуйте підвал блогу
Там можна вказати посилання на головну сторінку блогу з потрібним анкором, анкор можуть йти через кому, якщо їх декілька. Не рекомендується використовувати там списки пошукових запитів, виводячи їх дрібними літерами – це є пошуковим спамом.
- Використовуйте бічну панель
На ній можна помістити посилання на останні або найкращі матеріали сайту, а можна і на те, і на інше.
- Не нехтуйте сторінкою 404
На ній можна організувати зручне навігаційне меню по всіх розділах сайту, його сторінкам, архівам та іншому. Подивіться реалізацію у мене.
- Ставте посилання всередині повідомлень
При написанні поста, часто виникає необхідність послатися на інший пост в тему на своєму блозі, посилайтеся і покращуйте внутрішню перелінковку вашого сайту.
Ці 8 пунктів підійдуть для більшості блогів і сайтів. Також існує ще пара способів зробити перелинковку на своєму сайті краще – створення FAQ, з посиланнями на питання статті на вашому сайті, і написання підсумкових постів, в яких потрібно поставити посилання на найцікавіші записи. Я активно використовую останній спосіб на своєму сайті.
Як видно, у своєму сайті я врахував не всі пункти, описані в цій статті, але враховано було теж не мало. Над рештою я буду працювати в найближчому місяці, щоб досягти поставленої мети в 500 хостів з пошукових систем в добу. Як тільки я завершу роботи з внутрішньою оптимізацією і перелінковкою, я приступлю до нарощування посилальної маси. Про всі використані мною способи та сервіси з якими я працюю, я буду періодично писати докладні звіти, щоб ви – мої читачі, змогли повторити мій шлях.
I’m very happy to read this. This is the kind of manual that needs to be given and not the accidental misinformation that is at the other blogs. Appreciate your sharing this greatest doc.
After I originally commented I clicked the -Notify me when new feedback are added- checkbox and now each time a remark is added I get four emails with the identical comment. Is there any way you possibly can take away me from that service? Thanks!
Deference to op, some great selective information.