СДЛ і ГС що це таке, як розшифровується і як відрізнити сайт зроблений для людей від говносайта?

У сьогоднішній статті я розповім вам про те, що таке СДЛ, ГС і як їх відрізнити один від одного. Початківці вебмастера часто чують на просторах інтернету такі абревіатури, але впевнений, що більшість навіть не знає як вони розшифровуються. Поїхали!

СДЛ і ГС що це таке?
Веб-майстри, що дають поради новачкам, часто вживають дану абревіатуру, повторюючи раз по раз – потрібно робити СДЛ, а ГС – зло і вчорашній день. Розшифровуються ці значення просто:

СДЛ – сайти для людей
ГС – говносайти (так, саме так грубо).

Давайте розберемося, чому вони різняться і чому, щоб досягти успіху в інтернеті, потрібно робити саме СДЛ.

Відмінні ознаки ГС
Класичний, «махровий» говносайт має наступні ознаки:

1. Стандартний шаблон, зазвичай взятий прямо на хостингу або в безкоштовному каталозі тим і встановлений разом з усіма глюками, лівими посиланнями і вірусами.
2. Контент неунікальний, тобто тексти і картинки, насмикані з чужих сайтів або унікальний, але поганої якості – тексти неструктуровані і з помилками, а то і зовсім безглузді (такі можна пачками створювати за допомогою спеціальних програм з одного тексту).
3. Наявність битих посилань – тобто посилань, які нікуди не ведуть.
4. Безкоштовний хостинг (ucoz, narod і їм подібні майданчики).
5. Кричуща, часто вже не тематична і доросла реклама.
6. Нульова відвідуваність (менш 100 чол. На добу).
7. Не індексується основними пошуковими системами (Яндекс, Google), 10-17 сторінок не береться до уваги.
8. Немає контактної інформації (хоч якийсь зворотного зв’язку).
9. Контент не оновлюється.
10. Немає лічильника.

Говносайт не обов’язково повинен відразу відповідати всім цим вимогам, але якщо ви зустріли ресурс хоча б з частиною з них, то перед вами ГС.

Тепер найсумніше (поспішаю розчарувати тих, хто вважає себе хитріший), наступний варіант не пройде: знайду сайт з гарною відвідуваністю, найму копірайтерів, щоб отрерайтілі (переписали своїми словами) всі статті, куплю якісний шаблон, встановлю сайт на платний хостинг, прикуплю посилань і буду гребти гроші лопатою.

На жаль, це теж буде ГС, а значить, він навіть на самоокупність може вийти тільки випадково. Насправді, щоб створити не ГС, а СДЛ потрібно набагато більше.

Відмінні ознаки СДЛ
В першу чергу це сайт, створений з любов’ю. Він може мати мільйон помилок, моторошний дизайн, кривої шаблон, але якщо його створює талановита людина, якщо його відвідувачі відчувають себе тут затишно, постійно отримують необхідну їм інформацію і з радістю запрошують сюди друзів, знайомих і взагалі всіх підряд, то навіть жорстокі Яндекс і Google будуть до нього поблажливі.

Тобто будуть виводити його на перші позиції в пошуку. При цьому, навіть якщо ви впевнені у своїй геніальності, постарайтеся зробити ресурс, повністю відповідає всім вимогам пошукових систем. Це в майбутньому позбавить вас від маси проблем і дозволить швидко вийти на хороший дохід. Отже, справжній СДЛ, це:

1. Унікальний контент, причому свіжа інформація, якої ще немає на інших ресурсах (або подана більш зручно і повно, ніж на них). Зараз пошуковики швидко обчислюють рерайт, і на ньому далеко не заїдеш.
2. Корисний контент (на розважальних ресурсах – корисний = цікавий).
3. Різноманітний контент, тобто не просто тексти, а й таблиці, опитування, картинки, відео, гифки, тести та ін.
4. Корисні фішки, наприклад, розрахунок вартості будівельних кубатурі, таблиця калорійності, калькулятор кредитів.
5. Якісний дизайн. Це не обов’язково щось особливе, він може бути абсолютно мінімалістичним, головне, щоб він влаштовував відвідувачів.
6. Відвідувачі мають можливість спілкуватися між собою – деревовидні коментарі, форуми, чати та ін.
7. Зв’язок з власником або адміністратором.
8. Інтуїтивно зрозуміла навігація.
9. Реклама не нав’язливо і в розумних межах.
10. Лічильник відвідуваності.
11. Регулярне (бажано, щоденне) оновлення.
12. Відмінні поведінкові фактори: відвідувачі затримуються надовго, читають більше однієї статті, коментують і активно рекомендують сайт іншим людям.

Крім того справжній сайт для людей повинен мати свою родзинку – чимось виділятися на тлі ресурсів своєї ніші. Якщо ви замислили створити саме СДЛ, то подумайте: чому відвідувач повинен віддати перевагу саме ваш сайт або блог, коли у вашій ніші вже є тисячі розкручених ресурсів?

Поки ви не будете знати чіткої відповіді на це питання, вам не створити справжній сайт для людей! Причому потрібно розраховувати не на всіх, а на свою цільову аудиторію – тих, на кого спочатку націлений ресурс. Уявіть своїх відвідувачів – їх вік, інтереси, освіта, сленг, і тільки тоді починайте роботу.

Чому СДЛ краще ніж ГС
Інтернет постійно розвивається, в тому числі помітно розумнішають пошукові системи (ПС). Їх роботи вже навчилися обчислювати не тільки говносайти, а й просто стандартні ресурси, які не несуть людям нічого нового.

Якщо ще пару років назад в ТОПі можна було зустріти ГС, то зараз практично по будь-яким запитам не тільки на перших позиціях, але і набагато глибше знаходяться по-справжньому якісний майданчики.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
6 × 18 =


Back to top button