SEO-фактори, які при розкручуванні сайту мають більше значення, ніж ключові слова

Був час, коли ключові слова були рушійною силою всього світу SEO. Будь-яка стратегія оптимізації та просування сайту в пошукових системах жила за рахунок ключових слів і гинула через них, а найголовнішим завданням вебмастера була щоденна підтримка їх в тонусі, як в рамках сайту, так і поза ним. У пошукових системах з’являлися відповідні алгоритми, – такі, як Google Panda – відловлювати порушників за перевантаження сторінок ключовими словами і створення поверхневого контенту. Ключові слова були основою всього SEO-процесу.

Сьогодні ситуація кардинально змінилася. Якщо ви приватний фахівець з seo просування сайту і зробите ключові слова основним аспектом своєї SEO-стратегії, то будьте впевнені в тому, що вона не просто не буде ефективною, але ще і почне працювати проти вас. Незабаром вашим планом прийде кінець: вам або доведеться використовувати ключові слова в величезних кількостях і отримувати жорсткі покарання від Google, або ви настільки захопитеся цим процесом, що забудете про інші напрямки вашої стратегії, на які, як раз, і слід було сподіватися всі надії.

Замість того, щоб витрачати час на пошук відповідних ключових слів для своєї оптимизационной кампанії, сфокусуйте увагу на більш важливих SEO-факторах, які повинні бути на вашому сайті.

Якість і релевантність ключових слів для ефективного просування сайтів

Перш за все, пам’ятайте про те, що розміщення ключових слів на кожній окремій сторінці вашого сайту має набагато більше значення, ніж їх кількість. Тобто, наприклад, той контент, який розташований в шапці або заголовку вашої сторінки, грає більш важливу роль, ніж той, що розташований в її нижній частині, або чим текст, який з’являється в середині сторінки.

Тепер, коли ви знаєте про це, перестаньте переживати на тему того, як багато має бути ключових слів у всій структурі вашого сайту. Не потрібно вставляти фразу “SMM-маркетинг” у всіх варіаціях на всі сторінки поспіль по тисячі разів – це не дасть вам більше видимості в пошукових системах. Досить помістити цю фразу в назву вашої сторінки і продовжити вкидати всі свої сили в створення якісного, цікавого і чіпляється погляд контенту.

Семантичний аналіз сайту

Звичайно, той факт, що розміщення контенту грає величезну роль в оцінці вашого сайту Google, може наштовхнути вас на думку про те, що ключові слова все ще важливі для вашого розвитку в Інтернеті.

Однак суть аналізу сайту фундаментально змінилася. Колись Google засновували його саме на ключових словах, розглядаючи кожну ключову фразу як блок, що складається з більш дрібних елементів, після чого порівнюючи його з запитами користувачів. Сьогодні пошукові роботи Google працюють за більш складними схемами: замість розпізнавання ключових слів, вони інтерпретують довгі фрази. Якщо говорити коротко, то Google визначають цінність вашого сайту, грунтуючись на вашій семантиці, тобто на те, наскільки доречно ви впроваджуєте ті чи інші слова і фрази в опис свого ресурсу. Сам цей процес офіційно названий семантичним пошуком.

При такому розкладі зовсім неважливо, які саме ключові фрази ви використовуєте – важливо те, наскільки вони доречні для вашого бізнесу. Не варто турбуватися про правильне складання фрази або про частоту її розміщення – звертайте увагу на зміст того, про що ви пишете. Складайте ключові фрази так, щоб людина, яка буде їх читати, уявляв, про що йде мова, і що його чекає на тій сторінці, яку він збирається відвідати.

Структура сайту і навігація

Користувачі повинні добре орієнтуватися на вашому сайті. Як пошукова система Google є вашим провідником у світ легких у використанні ресурсів, навігація на яких проста і зрозуміла. Який запорука відмінної навігації? Продумана організація, лаконічне і доступне для розуміння основне меню і кілька підрозділів, розміщених в правильних місцях. Обов’язково створіть карту сайту і включіть її в свій ресурс, а також переконайтеся в тому, що на вашому сайті є такі базові сторінки, як “Контакти”, “Про компанії”, “Послуги”, “вартість просування сайту”. Без чіткої і організованої структури контент вашого сайту не матиме значення – хто сказав, що користувач взагалі зможе його знайти?

Швидкість завантаження і безпеку

Швидкість завантаження сайту вже давно є одним з найважливіших факторів ранжирування, проте, у зв’язку зі зростаючою і конкуренції, що посилюється конкуренцією і доступом до різних типів пристроїв, висока швидкість завантаження стала фундаментальним знаком якості ресурсу. Збільште швидкість завантаження свого сайту за рахунок зменшення розміру зображень, систематичної очищення кеша і позбавлення від всяких непотрібних речей в бекенде.

З недавніх пір безпеку перебування на сайті стала грати велике значення для ранжирування при розкручуванні сайту. Уже сьогодні сайти з протоколом SSL (що мають в своїй посиланням https: //) займають більш високі позиції на сторінках з результатами пошуку, ніж ресурси, які не мають цього протоколу.

Пошукова оптимізація для мобільних пристроїв

Ваш контент не буде добре ранжируватися, якщо він не оптимізований для мобільних пристроїв. Нещодавно Google випустили спеціальний алгоритм, який значно знижує позиції ресурсів на сторінках з результатами пошуку, якщо для них не була виконана мобільна оптимізація. Ця подія стала самою справжньою революцією в світі SEO.

Якщо ви ще не адаптували свій сайт для мобільних пристроїв, терміново займіться цим. Пам’ятайте, для Google не важливі такі дрібниці, як ключові слова – вони хочуть, щоб їх користувачі не стикалися з труднощами при пошуку контенту в Інтернеті.

Приділяйте більше уваги створенню дивовижного контенту. Ключові слова не до кінця втратили свою значимість: вони можуть допомогти вам знайти теми для контенту або досліджувати можливості своїх конкурентів. Тим не менш, вони не повинні бути стрижнем усієї вашої стратегії, адже існує ще багато неймовірно важливих напрямків, які вам потрібно підтримувати в хорошому стані і розвивати. Зробіть свій сайт легким і зручним у використанні, таким, щоб відвідувачам не хотілося залишати його. Якщо ви забезпечите їх такими відчуттями, зробивши на своєму ресурсі зрозумілу і коротку навігацію, розмістивши на ньому високоякісний контент, поліпшивши швидкість його завантаження і зробивши його безпечним у використанні, ви ніколи не дізнаєтеся, що таке покарання від Google і низькі позиції на сторінках з результатами пошуку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
18 ⁄ 9 =


Back to top button