SEO просування сайтів: Google + Twitter = гарне ранжування?
Що ми чули про Twitter останнім часом? Ми чули, що прибуток компанії за Q1 не виправдала очікувань, а також не раз стикалися з чутками про те, що Google збираються викупити цю соціальну мережу. Однак абстрагуйтеся від цих подій, адже зовсім скоро Twitter почне свій шлях до великого успіху, адже угода цієї компанії з найбільшою пошуковою системою дало їй дуже багато потенційних переваг.
У лютому цього року Google і Twitter підписали контракт, згідно з яким перші отримували доступ до всіх публічних даними друге, що генерується більше, ніж 300 мільйонами користувачів. Без цього пошуковій системі довелося б нелегко: для забезпечення результатів в режимі реального часу, пошуковим роботам довелося б шукати відкриті профілі та індексувати інформацію, яка в них міститься, а все це сильно затягує процес.
Минулого тижня компанії оголосили про своє друге угоді стосовно платного пошуку і відображення реклами. Весь рекламний інвентар Twitter буде доступний в Google DoubleClick Bid Manager і, більш того, тепер користувачі DoubleClick зможуть отримати інформацію про переходи своїх переглядів та інших дій в Twitter.
Мені як приватній SEO-фахівця набагато більше цікаво ця угода з точки зору органічного пошуку.
Потенційний вплив інтеграції Google і Twitter на органічний пошук
Тепер у Google є доступ до бази даних Twitter (так званому “пожежного шлангу”), а значить, і до кожного твіту, кожному створеному і поновлюваному профілем. Інформація такого типу містить у собі досить сильні сигнали для органічного пошуку.
* Актуальні теми. За допомогою своїх алгоритмів Google тепер зможе збирати дані про найбільш обговорюваних темах і найсвіжіших події, надаючи своїм користувачам найактуальнішу інформацію. Завдяки їй пошукова система буде підтримувати свої новинні алгоритми, а також публікувати нові дані про те, що відбувається в світі.
* Взаємодія. Google отримає можливість відстежувати те, чим діляться люди, хто ділиться і з ким, серед 300 мільйонів користувачів. Частота ретвітів повідомлень, цитування, додавання в обране і звичайні кліки – все це є різні рівні взаємодії людей з контентом, заховані за оболонкою показів. Погодьтеся, останні можна з легкістю накрутити, залишаючи посилання на сторінку в різних повідомленнях і постах. Отримавши більш глибокий доступ до даних Twitter, Google тепер зможе індексувати саму правдиву інформацію.
* Авторитет. Високий рівень заімодействія, сполученого з охопленням, підвищує авторитет. Користувачі Twitter, публікающіе сильно обговорюваний контент, і мають багато передплатників, серед яких є шановні особистості, вважаються авторитетними. Google більше довіряє тим даними, якими діляться шановні користувачі: крім того, що їх можна вважати перевіреними, з ними гарантовано будуть взаємодіяти. Для пошукової системи одним з основних ознак поваги вважаються зовнішні посилання, і цей список може поповнитися новими факторами завдяки індивідуальній системі визначення авторитетності, існуючої в Twitter.
Можливо, об’єднавши свої метрики для визначення авторитетності контенту і рівня взаємодії з ним разом з Twitter, Google вирішать внести зміни в існуючі алгоритми і почнуть враховувати і ті зовнішні посилання, що залишають користувачі в Twitter для пошукової оптимізації сайтів. Уже відомо, що пошукова система точно буде їх бачити, але чи буде вона враховувати їх в якості сигналу ранжирування, поки невідомо.
* Персоналізація. Отримавши доступ до даних Twitter, Google тепер може збирати інформацію ще й на індивідуальному рівні для забезпечення персоналізованих пошукових результатів. Якщо користувачі Twitter прив’яжуть свій аккаунт в цій соціальній мережі до Google або просто використовуватимуть для логіна однакові адреси електронної пошти, то пошуковій системі буде набагато простіше і зручніше впроваджувати публічну інформацію з Twitter в результати пошуку.
Якщо ви фолловіть якихось користувачів в Twitter, діліться контентом, додаєте його в обране або генеруєте самі, то вся інформація про це так чи інакше буде представлена ??в пошуковій системі. Ви взаємодіяли з цими даними, і це означає, що ви вважаєте їх доречними. Або люди, близькі вам по духу, або причетні до вас у вищезгаданій соціальної мережі, вважають його релевантним. Від одних думок про потенційні можливості Google захоплює дух.
* Індексування в режимі реального часу. Google може практично миттєво конвертувати зібрану інформацію з Twitter в пошукові результати. Ви самі знаєте, що трендові теми, взаємодії і авторитетність – явища минущі. Те, що сьогодні є сенсацією, вже завтра буде викликати роздратування або взагалі забудеться. На щастя, взаємодія з контентом і повагу йдуть не так швидко, як популярність, за винятком тих випадків, коли репутація користувача ґрунтується на одній-єдиній тематиці, яка може неминуче кануть в лету. Тепер Google має можливість відстежувати всі злети і падіння, а також цінність користувачів в режимі реального часу.
Договір з Twitter являяется золотою жилою для Google, ще одним кроком до того, щоб пошукова система стала “живою”. Її представники завжди мріяли про те, щоб надавати своєї аудиторії найбільш релевантні та актуальні дані, і тепер вони зможуть робити це за підтримки реальних людей, які говорять на реальну мову, обговорюють найсвіжіші теми, і у цих самих людей є індивідуальність, у них є повагу, ступінь якого можна виміряти. Алгоритми пошукової системи працюють на вищому рівні, а команда, що займається відстеженням спаму, дозволяє швидко знаходити зловмисників і карати їх.
Про Twitter і Google
Чому Google вибрали Twitter? Чому не Facebook? Варто нагадати, що у пошукової системи склалися досить неоднозначні відносини з цим соціальним гігантом, що коливаються між помірними і ворожими. Twitter є другою за величиною текстової соціальною мережею, тому вибір Google очевидний. І нехай він не росте так само стрімко, як інші, він залишається надійним джерелом даних.
Що Twitter отримує від цього договору? Перш за все, дані з цієї соціальної мережі тепер будуть частіше відображатися в пошуковій системі, а це значить, що більше користувачів переходитиме туди по посиланнях і реєструватися.
Готуючись до нововведень, Twitter впровадили функцію, завдяки якій незареєстровані або незалогіненние користувачі можуть переглядати дані цього сайту. Домашня сторінка соціальної мережі містить в собі безліч елементів для ознайомлення з її роботою: хештег, актуальними темами та темами для пошуку (наприклад, “музика кантрі” або “милі звірята”).
Підготовка до інтеграції Google і Twitter
Оскільки велика частина інформації і прогнозів стосовно цієї угоди є здогадки, складно сказати, яким чином можна підготувати свій ресурс до того, щоб він краще ранжирувався. Що відомо напевно, так це те, що будь-яке публічне взаємодія користувачів з вашим контентом буде індексуватися пошуковою системою в режимі реального часу. Google отримає доступ до наступних елементів, які будуть відображатися на сторінках з результатами пошуку:
* Ваш приголомшливий твіт, опублікований під час якоїсь події або заходу, з яким взаємодіяв величезна кількість людей.
* Ваші сторінки для обслуговування клієнтів і відгуки / скарги клієнтів на них.
* Ваш відповідь покупцеві і реакція на нього – як позитивна, так і негативна.
Не факт, що все це якось вплине на результати пошуку, але пам’ятайте: Google бачить це, а значить, цей контент має шанс потрапити в пошукову систему. Сприймайте інтеграцію з Twitter як привід посилити свою діяльність в цій соціальній мережі. Позитивні відгуки допоможуть вам набрати авторитет, а негативні – не варто їх боятися – привернуть увагу до вашої сторінці.
Залежно від того, в якій кількості дані з Twitter доберуться до Google, ця мережа має потенціал стати важливим соціальним каналом для вашої SEO-стратегії.
Якщо ви займаєтеся пошуковою оптимізацією і просуванням сайтів -починається будувати плани стосовно Twitter прямо зараз. Назвіть свій профіль лаконічно і зрозуміло, тому що релевантні імена профілю незабаром можуть розібрати. Якщо у вас вже є стратегія розвитку, то погляньте на неї більш свіжим поглядом, подивіться на рівень взаємодії з вашим контентом і подумайте про те, що можна зробити, щоб підвищити його.