СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ САЙТУ

Коли сайт створений, обраний хороший домен, залитий движок на хостинг, дизайнер також зробив свою роботу, справа залишається за «малим» – розкрутити його. Створення кожного сайту має певну мету, але практично всі ці цілі пов’язані з якісною оптимізацією і зводиться до кількох важливих речей.

УНІКАЛЬНИЙ КОНТЕНТ САЙТУ

Контент – це інформація, яка викладається на сайті. Це може бути опис товару та фотографії до нього, статті, відео або аудіоматеріал, фотогалереї, бібліотеки, софт і т.д. Мета будь-якого ресурсу – зробити свій контент доступним користувачеві.

Текстової контент зазвичай замовляють на біржах у письменників або купують на довірених магазинах. Можна писати самостійно, але це займе певний час.

КЛЮЧОВІ СЛОВА

Якщо специфіка підприємства – виготовлення нагрудних знаків, то буде природним підбирати ключові фрази, релевантні основному заняттю. Ключові слова повинні бути в title і description. Вони повинні бути релевантні тематиці сайту. Крім цього, в текстовій контент потрібно також включати ключові слова. Їх має бути до 5% від всього тексту. Якщо кількість запитів буде шкодити читабельності тексту, то краще його зменшити.

ІНДЕКСАЦІЯ

Для того щоб ресурс був видний пошуковим системам, його необхідно додати в Яндекс.Вебмайстер і Гугл.Аналітік. Сторінки, яких немає в індексі цих пошукових систем, навряд чи будуть показані користувачеві. Для того щоб сторінки не випали з індексу, не варто користуватися штучними механізмами для накрутки відвідуваності. Сайт, який потрапив під фільтри ПС, складно вивести з цього стану, сторінки, що випали з індексу через фільтра, також складно вивести в стан індексування. Тому необхідно бути гранично обережним з експериментами, щоб вся праця в один момент не з’їхав нанівець.

ПОВЕДІНКОВІ ФАКТОРИ сайтів, що пропонують ВИГОТОВЛЕННЯ ПАМ’ЯТНІ МЕДАЛЕЙ

Сьогодні багато говорять про призначеному для користувача факторі, і це не дарма. Цей фактор важливий в ранжуванні сайту як Гуглом, так і Яндексом. Що це таке? ПФ – інформація, яка повідомляється ПС про поведінку користувача на сайті. Скільки користувач пробув на сайті, до якої сторінки дійшов, заповнив він анкету, замовив товар – це і багато іншого фіксується ПС.

ЗОВНІШНІ ПОСИЛАННЯ

Розміщуючи зовнішні посилання на сайтах «донорах», необхідно вибирати тематичні ресурси. Сайти, на яких будуть розміщені анкор, повинні мати високий тИЦ і PR, а також активну аудиторію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
10 × 13 =


Back to top button