Тизерна РЕКЛАМА.

Сьогодні з тизерною рекламою, мабуть, знайомий кожен користувач мережі Інтернет, хоч і не всі з них знають, що це таке. При цьому, до сих пір багато підприємців, що пропонують певні товари або послуги, не готові користуватися подібним способом подачі інформації. Що ж являє собою тізерна реклама і які у неї головні особливості? Варто сказати, що ставлення в світі до цієї рекламної формі досить неоднозначно. Одні користувачі позитивно ставляться до подібної подачі відомостей, а ось ставлення інших різко негативне. Взагалі, тізерній рекламою прийнято називати невеличке оголошення, в якому є яскравий текст і цікава картинка. Головне завдання такої реклами – це залучити споживача незвичайною подачею інформації, заінтригувати його, щоб він обов’язково перейшов на сайт рекламодавця.

Як правило, на різних ресурсах подібна інформація подається блоками, який так і називається – тизерний блок. При цьому об’єднана може бути реклама самої різної спрямованості, тобто не прийнято розбивати блоки по тематиках. В одному місці можуть бути представлені, як всілякі товари, так і просто певні відомості, наприклад, новини з жовтої преси. Головне призначення тізерів – це залучити якомога більшу кількість користувачів і викликати у них бажання клікнути на посилання. Тобто скористатися подібним рекламним засобом можуть реалізатори товарів масового призначення, збирачі контактів для подальшого розсилання рекламних листів, власники сайтів, яким потрібен новий потік відвідувачів і так далі.

Тізерна реклама, як правило, відрізняється досить низькою вартістю, завдяки чому можна за короткий термін залучити масу нових користувачів. Однак, слід мати на увазі, що тизери необхідно досить часто оновлювати, так як оголошення втрачають свою актуальність протягом 1-3 днів. Важливо вміти не просто складати тексти і підбирати зображення для створення тізерній реклами, також слід вміти з нею працювати. Якщо досвіду в цих питаннях у підприємця або власники сайту недостатньо, то рекомендується звертатися за допомогою до професіоналів. Адже тільки фахівці зможуть оперативно змінювати тизери та оптимізувати оголошення належним чином. Крім того, необхідно вміти працювати з тізерного мережами, тому що тільки таким чином можна найефективніше автоматизувати процес запуску рекламних оголошень.

Один коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
8 − 7 =


Back to top button