Значення візуалізації даних для SEO просування сайту
Вся індустрія SEO тримається на розвиток сучасних технологій: стоїть якийсь пошуковій системі оновити свій алгоритм або новій платформі з’явитися, SEO-фахівцям відразу ж треба міняти свої стратегії і виробляти абсолютно нову тактику. Дуже рідко їм самим вдається зробити щось проривна і почати диктувати свої правила гри.
Виходячи з усього вищесказаного, ми практично безсилі в плані створення нових стратегій і технологій, так як здебільшого ми обмежені правилами, встановленими в пошукових системах. І нехай ми ніяк не можемо на них вплинути, в наших силах поліпшити і вдосконалити ті тактики, які ми повсякденно використовуємо у своїй роботі. В першу чергу, нам слід провести перегляд наших способів обробки даних, а саме впровадити в них візуальну складову.
візуалізація даних
Ідея візуалізації гранично проста: дані представляють собою надзвичайно корисний інструмент, який надає користувачам об’єктивну інформацію на ту чи іншу тему; тим не менш, для того, щоб вона була ефективною, цю інформацію слід ретельно і коректно аналізувати. На жаль, людський мозок не здатний робити це самостійно з першого погляду, так як ми не вміємо шукати однакові елементи в безлічі блоків з цифрами. Що нам відмінно вдається, так це чіплятися за шматочки інформації, представлені в візуальному форматі, у вигляді картинок або відео, і запам’ятовувати їх.
Візуалізація даних потрібна якраз для того, щоб всі вищезазначені прогалини для людини було повернено, і, відповідно, були представлені в інтерактивному вигляді, і під цим маються на увазі не тільки графіки і таблиці. Вам потрібно проаналізувати значення всього зберігається на вашому сайті контенту за допомогою створених вами візуальних інструментів.
Основні переваги для SEO просування
Візуалізація даних – це не просто приємне доповнення для оптимізаторів, а найсильніший інструмент, здатний виділити переваги вашого сайту для пошукових систем:
* Зростання ефективності вашої роботи з пошукової оптимізації сайту. Перш за все, подумайте про те, що, впровадивши візуальну складову в свій контент, вам буде простіше контролювати її. Замість того, щоб щодня досліджувати різні набори даних, налаштовувати для кожного з них метрики і колупатися в звітах, ви зможете звертатися до своєрідного інтерактивного дисплею. У вас буде можливість швидше приймати рішення і робити висновки (можливо, часто інтуїтивно), маючи перед собою інформацію в спрощеному вигляді.
* Більш зрозумілий формат для новачків. Всі ми колись в чомусь були новачками, і всі ми хоча б раз у житті зазнавали то почуття, коли перед тобою з’являється величезна стіна з новою незрозумілої інформації, з якої ти зовсім не знаєш, що робити. Якщо ви пов’язані з SEO, то, напевно, пам’ятаєте, як Скролл сторінку Google Analytics туди-сюди і жахалися купі чинників і показників, до яких, як тоді здавалося, неможливо підступитися? Цей бар’єр можна прибрати, додавши в свій контент візуальну складову. Новачкам, зокрема, не доведеться розбиратися в тонкощах, пов’язаних з даними, – їм достатньо буде пізнати основи і покластися на свої знання і внутрішнє чуття.
* Розуміння показників. Одним з найбільш складних моментів для оптимізаторів є розуміння і відокремлення тих чи інших метрик для розвитку сайту в Інтернеті. Ваш трафік зростає, але чому це відбувається – через підйом в ранжируванні? А чому стався цей підйом? Через додати нове або видалення старої? Через незвичайного поведінки користувачів? Якщо ваші дані представлені в більш інтерактивному вигляді, то вам буде простіше зрозуміти, що призводить до певних стрибків в трафіку.
* Відкидання непотрібного. Залежно від того, яким Візуалізаційні ПО ви користуєтеся, ці програми, найімовірніше, будуть фільтрувати всі ваші дані і відкидати не самі потрібні їх елементи. Наприклад, вони дадуть вам зрозуміти, що немає приводу для занепокоєння, якщо в вашому лінійному графіку є якісь невеликі коливання, якщо він показує, що в цілому ваші показники зростають. Це допоможе вам не відволікатися на незначні аспекти аналізу та робити акцент на більш ефективної його складової.
* Інтерактивність. Більшість оптимізаторів погодиться, що одним з найбільш значущих переваг візуалізації даних є їх інтерактивність. Завдяки цьому їх можна налаштовувати практично на ходу, додаючи або прибираючи ті чи інші фільтри і показники, і спостерігати за тим, який ефект ваші дії надають на статистику вашого сайту. Ви можете експериментувати з даними і отримувати більше віддачі від свого аналізу.
* Інформативність і барвистість. Навіть якщо ви затіяли візуалізацію даних чисто для себе і своєї роботи, не варто забувати про те, що це може стати в нагоді в спілкуванні з іншими людьми – клієнтами або начальником. Люди краще сприймають яскраві картинки, ніж сухий текст або таблиці з числами.
* Ніякої втрати інформації. Якщо все зробити належним чином, то візуалізація стане для вас не заміною звичного відображенню даних, а їх додатковим шаром. Таким чином, ви не втратите жодної інформації про метриках в ваших звітах! І не варто забувати про те, що під час аналізу завжди можна пропустити візуальні дані і відразу перейти до звичних підрахунками.
З чого почати
Якщо ви не програміст і не розробник ПЗ, то ви навряд чи зможете самостійно щось кардинально змінити. Всім оптимізаторів слід об’єднуватися і публічно обговорювати те, яким вони бачать ідеальний і зручний аналіз даних свого сайту, і доносити це до пошукових систем. Нам потрібно відмовлятися від методик, що стопорить наш мозок, і робити робочий процес зрозуміліше і зручніше – тільки тоді ми зможемо чітко оцінювати свої ресурси і вдосконалювати наші SEO-стратегії. Візуалізація може стати першим кроком до цього.
Wow, this post is good, my sister is analyzing such things, so I’m going to send yr link to her.
Useful info, thanks)) Yr articles on comparing animals with people are amazing!!!
I’ve read this post and if I could I want to suggest you some interesting things or tips. Perhaps you can write next articles referring to this article. I want to read even more things about it!