Значення візуалізації даних для SEO просування сайту

Вся індустрія SEO тримається на розвиток сучасних технологій: стоїть якийсь пошуковій системі оновити свій алгоритм або новій платформі з’явитися, SEO-фахівцям відразу ж треба міняти свої стратегії і виробляти абсолютно нову тактику. Дуже рідко їм самим вдається зробити щось проривна і почати диктувати свої правила гри.

Виходячи з усього вищесказаного, ми практично безсилі в плані створення нових стратегій і технологій, так як здебільшого ми обмежені правилами, встановленими в пошукових системах. І нехай ми ніяк не можемо на них вплинути, в наших силах поліпшити і вдосконалити ті тактики, які ми повсякденно використовуємо у своїй роботі. В першу чергу, нам слід провести перегляд наших способів обробки даних, а саме впровадити в них візуальну складову.

візуалізація даних

Ідея візуалізації гранично проста: дані представляють собою надзвичайно корисний інструмент, який надає користувачам об’єктивну інформацію на ту чи іншу тему; тим не менш, для того, щоб вона була ефективною, цю інформацію слід ретельно і коректно аналізувати. На жаль, людський мозок не здатний робити це самостійно з першого погляду, так як ми не вміємо шукати однакові елементи в безлічі блоків з цифрами. Що нам відмінно вдається, так це чіплятися за шматочки інформації, представлені в візуальному форматі, у вигляді картинок або відео, і запам’ятовувати їх.
Візуалізація даних потрібна якраз для того, щоб всі вищезазначені прогалини для людини було повернено, і, відповідно, були представлені в інтерактивному вигляді, і під цим маються на увазі не тільки графіки і таблиці. Вам потрібно проаналізувати значення всього зберігається на вашому сайті контенту за допомогою створених вами візуальних інструментів.

Основні переваги для SEO просування

Візуалізація даних – це не просто приємне доповнення для оптимізаторів, а найсильніший інструмент, здатний виділити переваги вашого сайту для пошукових систем:

* Зростання ефективності вашої роботи з пошукової оптимізації сайту. Перш за все, подумайте про те, що, впровадивши візуальну складову в свій контент, вам буде простіше контролювати її. Замість того, щоб щодня досліджувати різні набори даних, налаштовувати для кожного з них метрики і колупатися в звітах, ви зможете звертатися до своєрідного інтерактивного дисплею. У вас буде можливість швидше приймати рішення і робити висновки (можливо, часто інтуїтивно), маючи перед собою інформацію в спрощеному вигляді.

* Більш зрозумілий формат для новачків. Всі ми колись в чомусь були новачками, і всі ми хоча б раз у житті зазнавали то почуття, коли перед тобою з’являється величезна стіна з новою незрозумілої інформації, з якої ти зовсім не знаєш, що робити. Якщо ви пов’язані з SEO, то, напевно, пам’ятаєте, як Скролл сторінку Google Analytics туди-сюди і жахалися купі чинників і показників, до яких, як тоді здавалося, неможливо підступитися? Цей бар’єр можна прибрати, додавши в свій контент візуальну складову. Новачкам, зокрема, не доведеться розбиратися в тонкощах, пов’язаних з даними, – їм достатньо буде пізнати основи і покластися на свої знання і внутрішнє чуття.

* Розуміння показників. Одним з найбільш складних моментів для оптимізаторів є розуміння і відокремлення тих чи інших метрик для розвитку сайту в Інтернеті. Ваш трафік зростає, але чому це відбувається – через підйом в ранжируванні? А чому стався цей підйом? Через додати нове або видалення старої? Через незвичайного поведінки користувачів? Якщо ваші дані представлені в більш інтерактивному вигляді, то вам буде простіше зрозуміти, що призводить до певних стрибків в трафіку.

* Відкидання непотрібного. Залежно від того, яким Візуалізаційні ПО ви користуєтеся, ці програми, найімовірніше, будуть фільтрувати всі ваші дані і відкидати не самі потрібні їх елементи. Наприклад, вони дадуть вам зрозуміти, що немає приводу для занепокоєння, якщо в вашому лінійному графіку є якісь невеликі коливання, якщо він показує, що в цілому ваші показники зростають. Це допоможе вам не відволікатися на незначні аспекти аналізу та робити акцент на більш ефективної його складової.

* Інтерактивність. Більшість оптимізаторів погодиться, що одним з найбільш значущих переваг візуалізації даних є їх інтерактивність. Завдяки цьому їх можна налаштовувати практично на ходу, додаючи або прибираючи ті чи інші фільтри і показники, і спостерігати за тим, який ефект ваші дії надають на статистику вашого сайту. Ви можете експериментувати з даними і отримувати більше віддачі від свого аналізу.

* Інформативність і барвистість. Навіть якщо ви затіяли візуалізацію даних чисто для себе і своєї роботи, не варто забувати про те, що це може стати в нагоді в спілкуванні з іншими людьми – клієнтами або начальником. Люди краще сприймають яскраві картинки, ніж сухий текст або таблиці з числами.

* Ніякої втрати інформації. Якщо все зробити належним чином, то візуалізація стане для вас не заміною звичного відображенню даних, а їх додатковим шаром. Таким чином, ви не втратите жодної інформації про метриках в ваших звітах! І не варто забувати про те, що під час аналізу завжди можна пропустити візуальні дані і відразу перейти до звичних підрахунками.

З чого почати

Якщо ви не програміст і не розробник ПЗ, то ви навряд чи зможете самостійно щось кардинально змінити. Всім оптимізаторів слід об’єднуватися і публічно обговорювати те, яким вони бачать ідеальний і зручний аналіз даних свого сайту, і доносити це до пошукових систем. Нам потрібно відмовлятися від методик, що стопорить наш мозок, і робити робочий процес зрозуміліше і зручніше – тільки тоді ми зможемо чітко оцінювати свої ресурси і вдосконалювати наші SEO-стратегії. Візуалізація може стати першим кроком до цього.

3 Коментарів

  1. I’ve read this post and if I could I want to suggest you some interesting things or tips. Perhaps you can write next articles referring to this article. I want to read even more things about it!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
17 × 4 =


Back to top button