Вічні посилання – що це таке, скільки вони коштують і де їх краще купити?

Говорити ми будемо не про те, як наростити кількість посилань, а про посилання для просування в цілому. Ви вже знаєте, що наростити зовнішні посилання для своїх інтернет-ресурсів можна двома методами: безкоштовними, залишаючи свій URL на чужих сайтах, і платними, де посилання для просування необхідно купувати в спеціальних сервісах.

Але безкоштовні посилання не дають такого швидкого ефекту, як платні, тому сьогодні ми будемо розглядати варіант лише з покупними посиланнями. До речі, в статті про заробіток на сайті, ми розглядали такий метод монетизації, як продаж посилань з сайту. Так ось там я коротко говорив про те, що посилання бувають орендованими та вічними.

І як ви здогадалися, саме на вічних посиланнях я зупинюся сьогодні більш детально і розповім, що вони з себе представляють, у чому плюс таких і де їх найкраще купити.

Що таке вічні посилання?
І за традицією я почну свою статтю з її головного питання – який вид посилань називають вічними? Я думаю, не варто пояснювати, що це за тип посилань, адже саме слово вічні натякає про те, що це посилання, які seo-фахівці купують для просування і розміщують їх на чужих сайтах назавжди. Але я вважаю, що це не зовсім правильно, називати такі посилання вічними.

Так, коли їх купують, мають на увазі, що вони будуть розміщені на сайті раз і назавжди, але на ділі все інакше, і такі посилання згодом теж можуть зникати. Причин, за якими це трапляється, не так вже й багато: або ресурсу, на якому розміщувалася ваше посилання, більше немає, або власник сайту через довгий час після вашої покупки вирішив відмовитися від продажу посилань і зняти її.

Зрозуміло, що з цим нічого не поробиш, проте навіть незважаючи на це, вічні посилання вважаються найбільш ефективними, ніж орендовані.

Переваги вічних посилань
А чому ж вічні посилання краще орендованих? Про те, що пошукові системи не люблять покупні посилання, я теж повторював неодноразово. Якщо ви хоч раз орендували посилання на будь-якої біржі посилань, то ви напевно знаєте про те, що посилання орендують і розміщують на вже проіндексованих сторінках.

Тобто пошуковий робот зайшов на сайт, проіндексував яку-небудь сторінку, але посилань на сторонні ресурси не знайшов, а через якийсь час ви придбали посилання на цій сторінці. Робот заходить і бачить, що на цій сторінці раптом з’явилося посилання. Виглядає дуже підозріло і не природно. Плюс до всього багато орендовані посилання розміщуються за межами контенту на сторінці і виносяться в окремі блоки, що також дуже погано.

Вічні ж посилання гарні в тому плані, що вони зазвичай розміщуються всередині нової, ще не проіндексованою статті, що дозволяє посиланням виглядати більш природною, ніби її залишили як доповнення до статей.

Скільки коштують вічні посилання?
Наступне, про що хотілося б вам розповісти щодо вічних посилань, це про вартість даного задоволення. Зрозуміло, що за орендовані посилання доводиться платити за час, розміщене на сайті. Зазвичай ця вартість дуже низька, і плата за такі посилання виробляється за кожен день. Їх ціна може бути і 3 і 5 рублів на місяць, а іноді вартість може бути дуже високою.

Що стосується вічних посилань, то тут зовсім інша ситуація. Оплата за такі посилання відбувається лише один раз, і розміщується вона назавжди, але ціна на такі посилання дуже висока. Вона може бути і 300 і 1000 рублів і набагато вище. Хтось може сказати, що це не вигідно, адже на ці гроші можна купити багато орендованих посилань. Так, це так, але й ефект від вічних посилань набагато більше.

Якщо говорити про якусь конкретну цифру, то її просто немає, і як я сказав, ціни на вічні посилання можуть бути найрізноманітніші. Але ж на ціну теж впливають якісь чинники? – Запитаєте ви. Так, на ціну вічних посилань впливає дуже багато показників. Це і ТИЦ, і PR, і вік сайт, і навіть те, наскільки добре індексується сайт пошуковими системами.

Де купити вічні посилання?
А де ж можна купити вічні посилання? А для цього ще безліч різних бірж посилань. До речі, однією з таких бірж уже присвячувалася окрема тема, це біржа Gogetlinks, де як раз порушувалося момент із закупівлею посилань в цій біржі.

З інших популярних посилальних бірж можна виділити Sape, Rotapost і Miralinks, в яких вебмастера найчастіше купують посилання. Я не буду виділяти якусь одну певну біржу, так як у кожного свої переваги, але особисто я за краще купувати посилання в GGL і Sape.

Однак зовсім не обов’язково бігати вічні посилання саме на біржах, так як ви завжди можете знайти Вас сайт і зв’язатися з його власником, запропонувавши йому купити у нього посилання, або зробити обмін посиланнями і отримати її безкоштовно.

А наостанок хотілося б дати вам одну пораду: купуючи вічні посилання, ретельно відбирайте майданчики для їх покупки, так як це дуже ризикована справа. Ви можете заплатити дуже великі гроші, а посилання в результаті не проиндексируется, що буде дуже прикро.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
13 − 8 =


Back to top button