Хто ваші покупці

Навіщо потрібен облік особливостей покупців Інтернет-магазину.

Приклад портрета пересічного покупця Інтернет-магазину.

Що важливо враховувати при виготовленні Інтернет-магазину. Як вести бізнес з допомогою Інтернет-магазину.

При створенні Інтернет-магазину з самого початку слід чітко уявляти, хто буде покупцем Інтернет-магазину.

З’ясування подібного питання неможливо без проведення маркетингових досліджень. Тільки за результатами маркетингових досліджень можна визначити:

1.  Конкурентоспроможність товарів і послуг, яким передбачає торгувати Інтернет-магазин.
2.  Поточний і перспективний попити на дані товари (послуги).
3.  Поточний стан і перспективи даного сегмента ринку.
4.  Соціальний портрет пересічного потенційного покупця товарів і послуг, пропонованих Інтернет-магазином.

Власник Інтернет-магазину повинен уявляти собі портрет пересічного покупця цього Інтернет-магазину:

вік покупця;
стать покупця;
освіту покупця (початкова, середня, вища);
соціальне і матеріальне становище покупця;
максимальна віддаленість місця проживання покупця або його роботи від місця розташування фірми – власника Інтернет-магазину;
швидкість з’єднання покупця з Інтернет (один з важливих критеріїв);
мотивація покупця (завдання, ступінь зацікавленості, очікування):
наскільки важлива для покупця Інтернет-магазину інформація, яка представлена ​​на сайті (ступінь його зацікавленості).

завдання, які ставить перед собою покупець Інтернет-магазину.
чого чекає покупець від Інтернет-магазину.

хто оплачує відвідування Інтернет-магазину – сам покупець або фірма, на якій він працює;
досвід роботи покупця з Інтернет-магазином.

Приклад портрета пересічного покупця Інтернет-магазину автозапчастин для іномарок:

від 25 років і старше. Середній вік 30-45 років;
не менше 70% чоловіки;
освіта не нижче середнього;
матеріальне становище – середнє і вище;
максимальна віддаленість від місця продажу автозапчастин 200 км;
не менше 80% підключаються до Інтернет по модемного лінії;
прагнення придбати необхідну автозапчастин якомога швидше за мінімальну ціну.

Наявність автозапчастини та терміновість доставки є первинними факторами;
не менше 50% покупців оплачують відвідування Інтернет самі;
основна маса покупців заходить в Інтернет 4-5 разів на тиждень за отриманням конкретної інформації.

Маючи в своєму розпорядженні всією сукупністю відповідей на дані питання, можна не тільки визначити саму доцільність створення Інтернет-магазину і виробити його оптимальну ідеологію, а й обгрунтувати зовнішнє оформлення – так званий дизайн Інтернет-магазину.

Наприклад, якщо Інтернет-магазин присвячений продажу косметичних товарів, то виконання його в темних тонах практично гарантує його збитковість, так як темний фон викликає негативні колірні асоціації у відвідувачів та гостре бажання швидше залишити цей Інтернет-магазин.

Крім вищевказаних характеристик покупця, при відтворенні його портрета, необхідно враховувати і ряд інших:

Характеристики монітора (розмір екрану, роздільна здатність, кількість кольорів та ін.), Яким користується покупець.
Установка перегляду або відключення можливості перегляду графіки при перегляді сайту покупцем.
Версія браузера. На різних браузерах колір і компоновка сторінок сайту можуть відображатися по-різному.
Налаштування системи безпеки приймаючої комп’ютера (якщо комп’ютер входить, наприклад, в локальну мережу організації, фірми) і комп’ютера покупця.
Налаштування браузера (розмір шрифту, тип шрифту та ін)
Версія операційної системи, встановлена ​​на комп’ютері покупця.
Професійна приналежність і посадові обов’язки можливого покупця.
Віросповідання відвідувача. У ряді випадків – це один з основних моментів, що визначають успіх або провал бізнесу. Наприклад, спроби продажу свинини в мусульманському анклаві або продаж конини в Архангельській області – збиткові.
Особистісні особливості (характер, темперамент, схильності).
Основний час відвідування Інтернет-магазину (ранок, день, обідня перерва, вечір, ніч).
Успіх збуту продукції через Інтернет-магазин неможливий без урахування характерних особливостей майбутнього покупця.

Покупцеві повинна бути надана можливість як для швидкого знаходження потрібної інформації в Інтернет-магазині, так і для здійснення угоди: замовлення товару або послуги, її оплати, доставки і т.д.

резюме

Для створення успішного Інтернет-магазину треба чітко уявляти майбутнього покупця.

Основне завдання дизайну Інтернет-магазину – забезпечення швидкого і зручного отримання необхідної інформації пересічному покупцеві Інтернет-магазину.

Продаж товарів і послуг через Інтернет-магазин – одна з численних різновидів бізнесу, в якому, як відомо, дрібниць не буває. Отже, і до створення Інтернет-магазину слід підходити, не нехтуючи жодної дрібницею.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
13 + 5 =


Back to top button