Як заробити на своєму сайті?
Сьогодні ми зупинимося на питаннях отримання прибутку зі свого сайту і познайомимося з найпопулярнішими методами його монетизації.
Розміщення рекламних блоків на сайті
Рекламу можна по праву вважати найпопулярнішим способом отримання доходу зі свого сайту. Її популярність пояснюється дуже просто: багато компаній, підприємці, та й просто звичайні власники сайтів, що пропонують послуги, потребують клієнтів, і кращий спосіб їх отримати – скористатися рекламою.
Яку рекламу можна розмістити на своєму сайті:
Контекстна реклама. Зазвичай під контекстною рекламою на увазі рекламні блоки від пошукових систем, в яких відображаються рекламні оголошення з урахуванням інтересів кожного відвідувача, що підвищує шанси кліка по такій рекламі.
Але крім цього існують і інші сервіси, що пропонують розмістити контекстну рекламу на сайті, наприклад, рекламна строчка nolix, але найбільшою популярністю серед веб–майстрів все ж користується реклама від пошукових систем. Оплата в даному випадку нараховується за кліки відвідувачів по такій рекламі.
Тизерна реклама. Цей вид реклами зазвичай розміщують власники ГС. Тизери представляють собою невелику яскраво виражену картинку, що залучає увагу користувача, і чіпляє заголовок до цієї картинці, щоб відвідувачеві захотілося клікнути по такій рекламі. Оплата за даний вид реклами також здійснюється за кліки, проте вартість кліка в цьому випадку дуже низька.
Банерна реклама. Можна сказати, що банери є основоположниками реклами в інтернеті. На даний момент банерна реклама стала менш популярною, але більшість власників сайту як і раніше залишають місце на своєму сайті під банери.
Найчастіше розміщення банерів оплачують на якийсь певний термін, хоча зараз багато веб–майстри стали використовувати банери з посиланнями на партнерські програми, про які я розповім трохи пізніше.
Спливна реклама. Таку рекламу часто називають pop–up реклама, і думаю, з нею стикався кожен з вас. Особливість pop–up реклами в тому, що вона не фіксується в будь–якому місці сайту і відображається поверх нього, переслідуючи відвідувача навіть при прокручуванні сторінки, поки він її не закриє. Найчастіше спливаючу рекламу також розміщують власники ГС.
Рекламні статті. Під таким видом реклами розуміється огляд будь–якої послуги або товару, яку ви повинні порекомендувати вашим відвідувачам. Оплата за таку рекламу одноразова. Рекламодавець платить гроші, ви розміщуєте статтю.
Розміщувати рекламу на сайті можна двома методами: вручну (після прямого звернення рекламодавця) і в автоматичному режимі (ви входите в рекламному сервісі, встановлюєте спеціальний код на сайт, і реклама буде з’являтися на сайті автоматично).
Багато хто вважає, що чим більше реклами на сайті, тим більше заробіток. Насправді це не так, тому не потрібно розміщувати занадто багато реклами, так як це буде відштовхувати ваших відвідувачів і погіршить поведінкові чинники сайти. Реклама не повинна відволікати увагу відвідувачів, тому не розміщуйте багато рекламних блоків. Нехай їх буде 2–3, але цього буде достатньо, щоб реклама приносила хороші гроші.
А ось скільки грошей буде приносити вам реклама, буде залежати від відвідувачів, адже саме відвідувачі будуть кликати по рекламі, приносячи вам гроші.
Продаж посилань з сайту
Про те, що посилання дуже добре впливають на просування сайту, ми говорили неодноразово, тому багато власників сайтів користуються послугами різних бірж посилань. Але якщо хтось потребує купівлі посилань, то природно, що хтось повинен і продавати їх, і цією людиною можете стати ви, продаючи посилання іншим web–майстрам.
Куплені посилання діляться на 2 види:
Орендовані посилання. Думаю, що таке оренда, знає кожен з вас, тому не важко здогадатися, що під орендованими посиланнями маються на увазі тимчасово розміщені посилання на вашому сайті. Такі посилання оптимізатор може зняти в будь–який момент. За кожну розміщену посилання ви будете отримувати певну суму в місяць.
Відмітна особливість орендованих посилань в тому, що вони вважаються найдешевшими, а тому користуються дуже великою популярністю, особливо серед новачків, у яких немає грошей на покупку дорогих посилань.
Але те, що вони дуже популярні, це великий мінус, так як такі посилання розміщують набагато частіше. А як ви знаєте, велика кількість вихідних посилань, що перевищують кількість зовнішніх, може негативно позначитися на вашому сайті, який в такому випадку може потрапити під АГС–фільтр яндекса. Тому вам і самим доведеться орендувати посилання на кожній сторінці, щоб залишатися на плаву.
Найпопулярнішою біржею посилань для розміщення орендованих посилань вважається Sape.
Вічні посилання. Такі посилання коштують набагато дорожче, оплата за них відбувається лише один раз, і розміщуються вони назавжди. Якщо заробляти на сайті за допомогою продажу посилань, то краще продавати саме вічні посилання, так як вам буде простіше підтримувати свою кількість посилань в нормі, а дохід буде набагато вище.
Є багато різних сервісів для продажу вічних посилань, наприклад, та ж Сапа або сервіс Gogetlinks. А щоб продаж посилань приносила вам дійсно хороші гроші, ви повинні добре працювати над своїм сайтом, покращуючи його показники, так як саме вони впливають на вартість посилань.
Партнерські програми
Третій спосіб отримувати дохід з сайту – партнерські програми. Взагалі партнерські програми хороші тим, що заробляти в них можна і без сайту, проте цю тему ми зачіпати не будемо і розглянемо партнерські програми як спосіб монетизації сайту. На даний момент вибір партнерських програм дуже великий, і кожен веб–майстер зможе без зусиль підібрати партнерку, найбільш підходящу до тематики його сайту.
Думаю, що таке партнерські програми, пояснювати не потрібно, так як слово партнерська увазі, що ви станете партнером будь–якого сервісу, що пропонує свої послуги, товари, або щось ще, за що ви будете отримувати винагороду у вигляді комісійних, якщо відвідувач , який перейшов з вашої партнерської посиланням, скористається тим, що йому пропонують.
Оплата в партнерських програмах може здійснюватися за виконання будь–яких дій, наприклад, за реєстрацію користувача, за клік, коли відвідувачеві досить перейти по вашому посиланню, і за продаж, якщо відвідувачеві пропонують щось купити.
Але також є і багаторівневі ПП. Їх суть полягає в тому, щоб ви запрошували інших людей для заробітку в партнерській програмі. І якщо хтось із таких партнерів зробить продаж або необхідну дію, то ви також отримаєте невеликий відсоток прибутку від його заробітку.
Щоб отримувати хороший дохід з партнерок, ваш сайт повинен бути добре розкручений і відвідуємо, хоча у мене був випадок, коли новий сайт з відвідуваністю 20 осіб на добу приносив мені 100 $ в місяць, але мені для цього вистачало зробити 2–3 продажу, так як відсоток відрахувань був досить хорошим.
файлообмінники
Що таке файлообмінники, ви знаєте і без мене, так як кожному з нас доводилося завантажувати щось з мережі. В даному випадку оплата буде відбуватися за скачування файлів, які ви заливаєте на ФО, і покупку преміум–акаунтів. Мінус файлообмінників в тому, що вони підходять далеко не кожному сайту.
Зазвичай таким чином заробляють вебмастера, чиї сайти пропонують завантажити будь–які файли (музика, ігри, фільми і т.д.). Щоб заробляти таким методом, вам доведеться завантажувати дуже багато файлів, а це, як ви розумієте, можна зробити не для кожного сайту.
В принципі, на цьому можна закінчувати нашу розмову про монетизацію сайту, так як ми познайомилися з усіма методами, що дозволяють змусити сайт приносити дохід, а ось яким чином ви будете це робити, вже вирішувати вам.