18 порад по створенню успішної SMM-стратегії

Вам може здатися, що соціальні мережі не є дуже значущим чинником в рамках загальної стратегії розвитку вашого бізнесу. Однак це не так: SMM-просування має великий вплив на продажі, маркетинг, впізнаваність бренду і повагу покупців. Добре продумана стратегія в соціальних мережах може допомогти вашому стартапу домогтися бажаного успіху. 18 підприємливих засновників бізнесів і різного роду ресурсів дають поради, які, в своїй сукупності, формують той план розвитку соціальних мереж, якому важливо дотримуватися.

Зрозумійте, чого ви хочете досягти

Перш ніж ви вкладете чимало часу і енергії в побудову своєї SMM-стратегії, задайте собі питання – чого ви хочете досягти за допомогою соціальних мереж? Збільшити продажі? Зробити бренд більш впізнаваним? Встановити більш міцні відносини з клієнтами? Ваша стратегія стане в сто раз міцніше, якщо ви почнете з кінця. – Бріттані Ходак, ZinePak

Найміть досвідченого і тямущого контент-директора / творця

Будь SMM-стратегії надзвичайно важливий такий творець контенту, який готовий присвятити себе цій справі. Можна сказати, що контент – це цифрова валюта, без неї не обійтися. Ви не можете знати все про справу, в яке потрапляєте вперше, тому найцінніше на перших порах буде слухати, а не говорити. – Шарам Фульадгар-Мерсер, AirPR

Визначте час, необхідний для втілення ваших задумів у реальність

Створення стратегії – це відмінний старт, але я рекомендую вам переконатися в тому, що ви продумали то, як будете втілювати свої задуми в життя. Кращою стратегією буде та, яку можна буде підлаштувати під будь-яку ситуацію. Постійно перевіряйте і аналізуйте пророблений, коректуючи в залежності від того, який відгук вона отримує від аудиторії. – Леа Вудворд, Inspiring Ventures

Визначте, хто є вашою цільовою аудиторією

Соціальні мережі прокладають вам доріжку практично до кожної людини, який може зацікавитися вашим продуктом. Таким чином, якщо ви не будете точно знати, хто ця людина, ви можете витратити величезну кількість часу і сил даремно. Раджу вам чітко зрозуміти, хто саме є вашою цільовою аудиторією і – що більш важливо – в яких соціальних мережах ці люди проводять свій час. Це буде набагато корисніше, ніж реєструвати аккаунт для свого проекту на всіх популярних або новоявлених соціальних платформах. – Емілі Холдман, PeopleKit

Постійно тестируйте щось нове

Яку б вузькоспрямовану стратегію ви не розробили для просування свого продукту в соціальних мережах, правда полягає в тому, що на все це потрібно чималу кількість часу. Почніть з чогось простого, з чогось, про що знають якщо не всі, то багато, після чого тестируйте свої ідеї за принципом A / B, щоб зрозуміти, що саме підходить вам. На формування загальної стратегії можуть піти місяці, тому запасіться терпінням і постійно пробуйте щось нове. -Нанксі Ліу, Enplug

Зосередьтеся на одній метриці або цілі

У зв’язку з тим, що соціальні мережі є дуже великим маркетинговим каналом, часто багато компаній просто хочуть “вклинитися” в цю область і хапаються за все, що соціальні майданчики можуть їм запропонувати, не маючи якоїсь чіткої мети. Я б порадив будь-якої компанії, для початку, поставити собі одну, але вагому, мета. Наприклад, їй може стати збільшення кількості згадувань у Twitter або кількості лайків на Facebook. І так, ваша первинна мета ні в якому разі не повинна бути захмарною і недосяжною. Успіх – у простоті. – Ашиш Рангнекар, BenchPrep

не витрачайте свої сили і час на все підряд

Одна з найпоширеніших помилок, яку роблять власники бізнесів при плануванні своєї SMM-стратегії, така: Нашому проекту потрібно бути всюди і сразу.Пойміте, набагато краще і, головне, зручніше розширювати свій вплив систематично в невеликій кількості соціальних каналів, ніж у всіх і відразу. Не ставайте жадібними – Москва не відразу будувалася! Поставте собі чіткі цілі, сфокусуйтеся на те соцканале, який для вас в пріоритеті, і розвивайте його. Потім займіться наступним каналом, базуючись на успіх, досягнутий за допомогою попереднього. – Джуха Ліікала, Stripped Bare Media

Продумайте сувору політику наповнення соціальних мереж

Так як соціальні мережі дуже прості й прозорі, ваш ризик бути неправильно зрозумілим своєю аудиторією зростає в рази. Ось чому надзвичайно важливо продумати їх наповнення аж до таких дрібниць, серед як мову, тон і стиль подачі вашого контенту. Ви повинні створити собі так званий формат, з огляду на серйозність конкуренції у вашій сфері. Це не тільки допоможе вам заощадити час на постійному вигадуванні нових постів, але і знизить ризик формування поганого враження про ваш бренд. – Марк Красснер, Knee Walker Central

Приділяйте увагу кожній соціальній платформі окремо

Всі соціальні мережі сильно відрізняються один від одного як по поведінці користувачів, так і за ключовими показниками ефективності. Вам потрібно зрозуміти, що може дати вашому кожна з обраних вами платформ і поставити реальні цілі для них, не дуже завищуючи планку. Тобто, якщо ви B2B компанія, то для залучення прибутку вам, найімовірніше, більше підійде LinkedIn, а не Facebook. Однак якщо ви хочете показати своїм потенційним працівникам, що з себе представляє ваша компанія, то Facebook вам життєво необхідний. – Джаред Фельдман, Mashwork

не постите безцільні контент

Само собою, пошук нових покупців і відвідувачів сайту – справа нелегка. Вам необхідно регулярно постити повідомлення на Facebook (не менше 2-3 постів в день) і куди частіше оновлювати Twitter. Однак є одна умова – ваш контент не повинен бути безглуздим. Визначте свою ідеальну аудиторію, подумайте про найкращих якостях її представників і почніть говорити з ними на їх мові. Потім переконайтеся в тому, що ваш контент (як мінімум, якась його частина) містить в собі прямі звернення до читачів, такі, як прохання зареєструватися десь або щось завантажити. – Бхавін Ша, Refresh

Консультуйтеся у різнопрофільних співробітників вашої компанії

Ваш контент може стати занадто банальним і вузько, якщо SMM-команда працює сама по собі. Намагайтеся якомога частіше проводити консультації з різних питань у інших співробітників вашої компанії, що працюють в абсолютно інших за профілем, але суміжних або наближених за програмними цілями сферах до вашого проекту. Об’єднання різнопрофільних співробітників в одну команду може підкинути вам багато корисних ідей. Запитуйте, які питання їм задають їх клієнти, які цілі і перспективи розвитку вони мають. Ці питання допоможуть вам побудувати відмінний фундамент для постів в блогах і оновлень в соціальних мережах.

– Том Кеннон, BungoBoх

Заводите знайомства з цікавими людьми і співпрацюйте з ними

Співпрацюйте лише з тими людьми, які не просто обожнюють свій бізнес, а й прекрасно розуміють, що таке соціальні мережі. Цілком ймовірно, що ваші нові друзі захочуть розповісти про ваш бренд на своїх сторінках і допомогти вам розширити свою аудиторію. – Скотт Роджерс, Tier10

Постите цікавий контент, що не набридне користувачам

Переконайтеся в тому, що ваш контент є дійсно цікавим, і що він не виглядає як настирливі оголошення, які прямують у стрічці по кілька штук підряд. Немає нічого ганебного в тому, що ви хочете просувати свою продукцію, але це зовсім не означає, що ви повинні набридати людям або дратувати їх.

– Деніел Уеслі, DebtConsolidation

плануйте наперед

Плануйте, плануйте, плануйте. Для цього скористайтеся який-небудь платформою для управління соціальними мережами (наприер, Sprout Social) і розписуйте свій графік роботи з соцмережами на тиждень вперед і далі. Виділяйте для себе пріоритетний контент на випадок, якщо раптово на вас звалиться щось дуже цікаве і несподіване. Ви повинні завжди бути в змозі контролювати ситуацію і не губитися, якщо трапиться форс-мажор. Зрозуміло, на планування у вас піде чимала частка часу, але пізніше ви здивуєтеся, скільки часу у вас звільниться завдяки цьому. – Захарі Юнгст, Cater2

Зміцнюйте свою позицію і робіть соціальне життя ваших клієнтів цікавою

Неважливо, який бізнес ви ведете – завжди важливо визначити свого цільового покупця і зрозуміти, як ви можете зміцнити його інтерес до вашої продукції і підвищити його бажання проводити на вашій сторінці якийсь час кожен день. Якщо ви продаєте автомобілі, то, напевно, доречний і цікаво буде розповідати своїм клієнтам про речі, пов’язані з машинами. Стратегія в соціальних мережах нічим не відрізняється від звичайних життєвих ситуацій.

– Алекс Фрайас, Track Marketing Group

Простота спілкування – запорука успіху

Будьте самим собою. Ваші покупці все одно бачать вас наскрізь, тому не намагайтеся завжди виглядати милим і забавним. Стислість, зацікавленість в спілкуванні і чесність – ось запорука вашого успіху. – Алекс Фрідман, Ruckus

Постите високоякісний контент

Інвестуйте в генерацію високоякісного контенту і цільових сторінок, щоб ви могли фіксувати свою роботу з вихідний трафік. Постійно тримайте в умі той факт, що соціальні мережі – це один з каналів для просування вашого проекту. Ви думаєте, що фірми, які мають багато передплатників на своїх сторінках в соціальних мережах, мають стільки ж потенційних покупців? Зовсім ні. Багато людей підписуються на їх сторінку, тому що вона містить якийсь контент, який є цікавим або пізнавальним для них. Вони можуть ділитися записами з цієї сторінки зі своїми друзями, серед яких як раз і знаходяться всі потенційні покупці.

– Блейк Міллер, Think Big Partners

Відчувайте і розумійте свою аудиторію

Якщо ви хочете добитися успіху в соціальних мережах, вам потрібно навчитися розуміти свою аудиторію. Дізнайтеся, що люблять її представники, на кого вони підписані і на що вони звикли витрачати свої гроші, після чого розробіть стратегію, яка буде складена на тій мові, на якому звикли говорити ваші передплатники. В іншому випадку, ваші повідомлення загубляться у величезному морі під назвою “Інтернет”.

– Джейсон Кульпа, Underground Elephant

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
42 ⁄ 21 =


Back to top button