Аудит контенту сайту: призначення, ціна, строки

Аудит контенту сайту, пошукова оптимізація сайту, редакція тексту сайту, корекція тексту сайту – між цими завданнями багато спільного, але є й істотні відмінності.

Основне завдання будь-яких робіт, пов’язаних з сайтом для бізнесу – збільшити прибуток від сайту.

Але послідовність видів робіт різна.

приклад:

Спочатку формулюються задачі, які повинен вирішувати сайт. Потім створюється сайт. Але не навпаки.

Спочатку готується текст сайту. Аналізуються помилки, в т.ч. виконується аудит контенту сайту. Потім виконується пошукова оптимізація. Але не навпаки.

При аудиті контенту сайту виконується ряд робіт, результат яких – видача конкретних рекомендацій по збільшенню прибутку від сайту, за рахунок вдосконалення контенту сайту.

Безпосередньо робіт з написання контенту сайту, пошукової оптимізації контенту сайту, редакції контенту сайту і т.д. при аудиті контенту сайту не виконується.

важливо:

Основні завдання аудиту контенту сайту полягають у визначенні:

відповідає чи ні обсягу контенту сайту, перш за все тексту, поставленим перед сайтом завдань.

співвідношення тексту таблиць і графіки.

якості контенту сайту: фотографій, тексту і т.д.

наявності тексту, доступному при перегляді вихідного програмного коду;

наявності мета-тегів;

наявності заміщає тексту в графіку;

основних ключових слів і фраз;

смислового ядра запитів сайту;

наявності в контенті сайту шумових слів;

наявності в контенті сайту випадкових слів;

слів-омонімів;

наявності пошукового спаму.

Можливий аудит контенту сайту як розширений, так і аудитом з меншим числом завдань.

Аудит контенту сайту повинен містити конкретні рекомендації щодо збільшення прибутку від сайту, за рахунок вдосконалення контенту сайту, а не видачею багатосторінкового і красиво оформленого звіту по аудиту контенту сайту.

Іншими словами: аудит контенту сайту не повинен носити характер розваги або видимості роботи.

На замітку:

Серед завдань аудиту контенту сайту є ті, які можна чисельно перевірити ще раз або проконтролювати за певними критеріями. Є завдання, аудит і видача висновку про яких носить суб’єктивний характер.

приклад:

Підрахунок числа ключових слів в контенті сайту – об’єктивний критерій.

Аудит і видача висновку про якість фотографій сайту – суб’єктивний критерій.

Як буває на практиці:

У переважній більшості випадків аудит контенту сайту показує:

недостатність обсягу контенту сайту, перш за все тексту, поставленим перед сайтом завдань.

низька якість фотографій.

відсутність пошукової оптимізації сайту.

Порада:

У більшості випадків аудит контенту сайту для бізнесу недоцільний, якщо:

Сайт малобюджетний.

Сайт розроблений тим, для кого веб-дизайн і створення сайтів – не основний засіб заробітку на життя, а лише можливість заробити, ні за що не відповідаючи.

Сайт перевантажений графічну анімацію, спецефектами або flash.

Сайт розроблений два і більше роки тому і в протягом цього часу не піддавався редизайну.

У цих випадках доцільно отримати платну консультацію, а не виконувати аудит контенту сайту.

резюме

Основна помилка при створенні сайту або редизайн сайту – недооцінка контенту сайтів конкурентів.

При аудиті контенту сайту виконується ряд робіт, результат яких – видача конкретних рекомендацій по збільшенню прибутку від сайту, за рахунок вдосконалення контенту сайту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
7 × 3 =


Back to top button