Аудит контенту сайту: призначення, ціна, строки
Аудит контенту сайту, пошукова оптимізація сайту, редакція тексту сайту, корекція тексту сайту – між цими завданнями багато спільного, але є й істотні відмінності.
Основне завдання будь-яких робіт, пов’язаних з сайтом для бізнесу – збільшити прибуток від сайту.
Але послідовність видів робіт різна.
приклад:
Спочатку формулюються задачі, які повинен вирішувати сайт. Потім створюється сайт. Але не навпаки.
Спочатку готується текст сайту. Аналізуються помилки, в т.ч. виконується аудит контенту сайту. Потім виконується пошукова оптимізація. Але не навпаки.
При аудиті контенту сайту виконується ряд робіт, результат яких – видача конкретних рекомендацій по збільшенню прибутку від сайту, за рахунок вдосконалення контенту сайту.
Безпосередньо робіт з написання контенту сайту, пошукової оптимізації контенту сайту, редакції контенту сайту і т.д. при аудиті контенту сайту не виконується.
важливо:
Основні завдання аудиту контенту сайту полягають у визначенні:
відповідає чи ні обсягу контенту сайту, перш за все тексту, поставленим перед сайтом завдань.
співвідношення тексту таблиць і графіки.
якості контенту сайту: фотографій, тексту і т.д.
наявності тексту, доступному при перегляді вихідного програмного коду;
наявності мета-тегів;
наявності заміщає тексту в графіку;
основних ключових слів і фраз;
смислового ядра запитів сайту;
наявності в контенті сайту шумових слів;
наявності в контенті сайту випадкових слів;
слів-омонімів;
наявності пошукового спаму.
Можливий аудит контенту сайту як розширений, так і аудитом з меншим числом завдань.
Аудит контенту сайту повинен містити конкретні рекомендації щодо збільшення прибутку від сайту, за рахунок вдосконалення контенту сайту, а не видачею багатосторінкового і красиво оформленого звіту по аудиту контенту сайту.
Іншими словами: аудит контенту сайту не повинен носити характер розваги або видимості роботи.
На замітку:
Серед завдань аудиту контенту сайту є ті, які можна чисельно перевірити ще раз або проконтролювати за певними критеріями. Є завдання, аудит і видача висновку про яких носить суб’єктивний характер.
приклад:
Підрахунок числа ключових слів в контенті сайту – об’єктивний критерій.
Аудит і видача висновку про якість фотографій сайту – суб’єктивний критерій.
Як буває на практиці:
У переважній більшості випадків аудит контенту сайту показує:
недостатність обсягу контенту сайту, перш за все тексту, поставленим перед сайтом завдань.
низька якість фотографій.
відсутність пошукової оптимізації сайту.
Порада:
У більшості випадків аудит контенту сайту для бізнесу недоцільний, якщо:
Сайт малобюджетний.
Сайт розроблений тим, для кого веб-дизайн і створення сайтів – не основний засіб заробітку на життя, а лише можливість заробити, ні за що не відповідаючи.
Сайт перевантажений графічну анімацію, спецефектами або flash.
Сайт розроблений два і більше роки тому і в протягом цього часу не піддавався редизайну.
У цих випадках доцільно отримати платну консультацію, а не виконувати аудит контенту сайту.
резюме
Основна помилка при створенні сайту або редизайн сайту – недооцінка контенту сайтів конкурентів.
При аудиті контенту сайту виконується ряд робіт, результат яких – видача конкретних рекомендацій по збільшенню прибутку від сайту, за рахунок вдосконалення контенту сайту.