5 помилок в SEO, які можуть привести до краху вашого сайту

Коли справа доходить до SEO-розкрутки сайту, то будь-які перспективи успіху відразу починають здаватися багатьом якимись хиткими і туманними, на відміну від традиційних маркетингових кампаній. Ваше ранжування може різко змінитися в хорошу сторону завдяки появі нової зовнішньої посилання і сторінки з відмінним контентом, або в погану – через нового конкурента, який придумав свою “фішку” і вчинила прорив на ринку. Паралельно з цим ще існує Google, алгоритми якого постійно змінюються, а разом з ними і результати пошуку. Тому, якщо ви десь трохи оступилися, то ви зможете досить швидко вибратися з цієї делікатної ситуації, тому що пошукова система дає шанс зробити це в досить короткі терміни.

Проте, існує кілька дій щодо SEO-просування сайту, від результатів яких не так просто позбутися. Ці дії є простим, нелегальним і нарочито нахабним способом швидко досягти своєї мети, і якщо ви опинитеся в цій трясовині, то ви в ній сильно зав’язнете. Алгоритми Google зараз без праці обчислюють шахраїв, тому ваш сайт ризикує отримати кілька серйозних штрафів і втратити свою видимість в органічному пошуку. Я раджу вам будь-яку ціну уникати наступних помилок:

1. Маніпулятивні посилальні схеми

Під посилальними схемами мається на увазі відразу кілька способів маніпулювати результатами пошуку за допомогою штучного набору посилальної бази. Участь в цьому дійстві може привести до серйозних штрафів від Google і сильно вдарити по вашій видимості в пошуку. До лінк-схемами відноситься надмірний обмін посиланнями, неправильна кільцева перелинковка, використання анкорного тексту з точною відповідністю, покупка посилань, набір довідкової бази за допомогою спеціального програмного забезпечення та ін. У Google навіть є спеціальна FAQ-сторінка, присвячена розпізнаванню лінк-схем, тому я не буду сильно поширюватися на цю тему. І ще, запам’ятайте: пошукові системи завжди борються з усім, що пов’язане з шахрайством, і виправляти такі дії швидко вам буде дуже складно.

2. Перевантаження ключовими словами

Незважаючи на поширену думку, роль ключових слів в поліпшенні ранжирування ще далеко не зіграна, і вони – при генеруванні якісного контенту і помірного їх використання – можуть вам допомогти. Писати тексти, лаконічно описують тематику вашого сайту – відмінна ідея, але це зовсім не означає, що для цього вам потрібно вставляти в них ключові слова по десять разів на кожному рядку. Цей процес стає ще більш безглуздим після того, як Google офіційно заявили про те, що їх пошук стає семантичним, а значить, важлива якість ключових слів, а не кількість. Перевантажуючи ними свій сайт, ви ризикуєте отримати покарання відповідно до алгоритму Panda.

3. Публікація низькоякісного контенту

Тексти, перевантажені ключовими словами – не єдина річ, через яку ваш сайт, образно кажучи, може потрапити під роздачу. Якщо на вашому ресурсі регулярно публікується низькоякісний контент, ви можете втратити довіру пошукових систем і користувачів. Під низькоякісним мається на увазі короткий, незмістовними, безпідставний і, найголовніше, безглуздий контент, який ніяк не може допомогти людині в процесі пошуку. Команда Google не раз

говорила про те, що її метою є заповнення своєї пошукової системи сайтами, що роблять контент високої якості, написаний грамотно і по темі. Чим більше часу ваш сайт проведе в статусі неавторитетного, тим на довший термін ця репутація закріпиться за ним серед користувачів.

4. Неприродне поведінку

Різноманітність – це не тільки спосіб зробити своє життя яскравішим, але і можливість перетворити свою SEO-кампанію. Якщо цього не робити, то можна створити враження того, що ви робот. Наприклад, зовнішні посилання на ваш ресурс повинні бути залишені сайтами з різними тематиками, інакше пошукова система може порахувати, що ви скористалися автоматизованими інструментами для набору посилальної бази. Робіть свій контент, тактику і URL різноманітними і різноплановими, і тоді вам вдасться створити міцний і міцний SEO-профіль, що викликає довіру як у користувачів, так і у пошукових систем.

5. Необережна міграція сайту

Редизайн і переміщення вашого сайту на нову адресу – це новий і захоплюючий етап розвитку вашого бізнесу, але не варто забувати про SEO-вимогах для успішної міграції ресурсу. Вам потрібно буде оновити карту сайту, поставити редирект 301 на місце старих сторінок, оновити всі метадані та зробити ще багато важливих речей. Нехтування правилами цього процесу може привести до неприємностей: наприклад, якщо ви не поставите 301 редирект на непрацюючих сторінках, то це порушить їх індексацію в Google, а значить, призведе до ослаблення вашого авторитету в цілому.

Якщо ви, на жаль, вже зробили ці помилки і тепер турбуєтеся про довгострокові наслідки негативних дій на вашому сайті, то запам’ятайте дві наступні речі.

Перша – всі ці тактики, за винятком необережної міграції сайту, є умисними. Ви не просто так, не випадково заварюєте цю кашу, у вас є мета, і ви вважаєте, що це найкращий і найшвидший спосіб досягти її. Тому буде справедливо отримати за все це покарання і згодом виправити свої помилки.

Друга – навіть незважаючи на те, що всі наслідки таких дій є довгостроковими, це не означає, що від них ніяк не можна буде позбутися. Як тільки ви видалите всі шкідливі матеріали зі свого сайту, продовжуйте розгортати свою SEO-кампанію, тільки тепер задіюйте найкращі, ефективні і передові практики, відомі в Інтернеті. Прислухаючись до порад Google і виконувати всі умови успішного SEO-продвіженіясайта, ви зможете повернути свого сайту хороші позиції в пошуку і зробити їх ще краще.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
20 − 11 =


Back to top button