5 SEO-тактик, які вам потрібно перестати використовувати

Багатьох здивує те, що я зараз скажу, але велика частина вебмайстрів і приватних оптимізаторів досі використовує неефективні і застарілі SEO-стратегії. Я не маю на увазі будь-які шахрайські дії – з тих пір, як пошукові системи почали жорстко карати за них ресурси, бізнесмени поспішили вибрати нові шляхи розвитку своєї справи в Інтернеті. Зараз я говорю, швидше, про застарілі стратегіях, які раніше були ефективними, а зараз не мають жодного впливу на пошукову оптимізацію сайту. Багато веб-майстри досі використовують їх за звичкою, але не отримують від них ніякого ефекту. Я хочу, щоб ви перестали витрачати свій дорогоцінний час на марні дії, які або не дають користі (в кращому випадку), або завдають вашого ресурсу шкоди (в гіршому випадку). У цій статті я розповім вам про п’ять стратегіях, про які вам потрібно забути прямо зараз.

1. Таргетування одне слово

Вже давним-давно пора перестати гнатися за конкурентоспроможними і популярними ключовими словами. Раніше вважалося, що чим більше трафіку може залучити ресурс, тим краще, і неважливо, релевантним він був чи ні – головне, щоб цифри були значними. Таким чином, ви могли ранжуватися по слову «собаки» і отримувати від цього сотні тисяч відвідувачів, проте, якщо ви продавали послуги дресирування собак, велика частина цих відвідувачів просто покидала ваш сайт, і ви втрачали свої конверсії. Сьогодні головною метою вебмайстрів є залучення високорелевантного і високотаргетірованного трафіку, а також користувачів, які шукають щось певне і знаходять його саме на вашому сайті.

Ось чому надзвичайно важливо фокусуватися відразу на декількох ключових словах. Довгі фрази менш популярні, а значить по ним простіше ранжувати ресурс, і найголовніше, збігатися з інтересами і запитами користувача. Повертаючись до минулого прикладу з пошуковими запитами: ранжування по фразі «дресирування собак Сіеттл» буде більш ефективним, ніж ранжування по одному слову «собаки», навіть не дивлячись на те, що воно приверне більше трафіку. У 2015 році ставка робиться на якість пошукового трафіку, а не на його кількість.

2. Використання анкорного тексту, багатого ключовими словами

Давайте розберемо, що добре, а що – погано: різноманітний і змістовний анкорний текст – це добре; однаковий і часто повторюваний анкорний текст – погано. Google хоче бачити контрольний профіль, створений природним чином, а не чітко спланований в плані ранжирування за певними ключовими словами. В Інтернеті існує чимало сервісів, що пропонують послуги набору посилальної бази для сайтів. Гостьовий блогінг (та інші посилання на ваш ресурс), а також біографії запрошених авторів, які розташовані поруч з контентом, написаним ними, може допомогти вам у створенні та поповненні вашого довідкового профілю.

Згідно вже давно застарілої мудрості, вам обов’язково потрібно використовувати ці можливості при складанні анкорного тексту з безліччю ключових слів при просуванні вашого сайту, щоб підвищити свої позиції в ранжируванні. На ділі виходить, що сьогодні за такі дії ви можете отримати штраф від Google за алгоритмом Penguin. Тому, замість того, щоб зловживати двома тактиками, описаними вище, продумуйте свій анкорний текст так, щоб він був корисним для користувачів і викликав у них бажання перейти по залишеній вами посиланням.

Використовуйте такі фрази, які будуть мати сенс для відвідувачів вашого сайту і лаконічно пояснювати їм, що вони зможуть на ньому знайти. Не існує якихось універсальних критеріїв ідеального анкорного тексту, але є хороше правило: складайте такий текст, який був би найбільш зрозумілим і корисним для ваших читачів. Потенційні відвідувачі вашого сайту повинні знати, чого їм очікувати, якщо вони клацають по вашому посиланню на сторінці з результатами пошуку.

3. Використання прес-релізів для поліпшення ранжирування

Незважаючи на те, що я довгий час вивчав прес-релізи як SEO-тактику для розкрутки сайту, вона мені ніколи не подобалася. Її суть полягає в тому, щоб скласти новинний прес-реліз і включити в нього посилання на ваш сайт, використовуючи анкорний текст, насичений ключовими словами. Відправляючи такі статті на різні новинні сайти і у всілякі видання, ви могли набрати собі кількість посилань базу і таким чином підвищити своє ранжування. Незважаючи на те, що у такого роду прес-релізів є свої особливі переваги, Google повідомили про те, що вони не мають ніякого впливу на ранжування. Особисто я вважаю, що набагато ефективніше буде написати справжній прес-реліз (без упору на ключові слова) і відправити його тим же виданням і ресурсів не з метою набору посилань, а для залучення реферального трафіку і підвищення авторитетності свого бренду. Використання таких сайтів, як HARO, дасть вам чимало згадок в новинних ресурсах і приверне не тільки справжній трафік, але і Ліди.

4. Гостьовий блогінг на нерелевантних сайтах

Гостьовий блогінг як спосіб набору посилальної бази вже давно застарів і досвідчені фахівці з просування їм не користуються. Відправка постів про своєму ресурсі на всі сайти підряд – навіть не розбираючись в тому, релевантні вони для вашої аудиторії – є не тільки марною тратою часу, але й потенційною небезпекою для вашого ресурсу і бренду в цілому.

Саме це явище нічого поганого в собі не несе. Для того щоб не зловживати ним, вам потрібно ретельно вибирати сайти, з якими ви хочете ділитися своїм контентом – вони повинні бути високоякісними і релевантними для вашого бізнесу. Не перестарайтеся в пошуковій оптимізації свого анкорного тексту (як в отправляемом пості, так і в біографії автора), а також у вказівці посилань на різні авторитетні джерела.

5. Відправлення посилання на свій сайт в Google для включення в список індексування

Я до сих пір дивуюся тому, що деякі SEO-фахівці та маркетологи радять своїм клієнтам відправляти посилання на свій ресурс в Google, щоб пошукова система його проіндексувала. Незважаючи на те що

в Google є спеціальний інструмент для цього, вам зовсім не обов’язково відправляти туди свій сайт. Команда цієї пошукової системи провела відмінну роботу в даній сфері і навряд чи пропустить хоч один сайт або новий контент, поки у неї є доступ до зовнішніх посиланнях з інших ресурсів. Якщо пройшло більше тижня з моменту запуску вашого сайту, а він до цих пір не був індексований пошуковими роботами, то на ньому, ймовірно, є серйозні проблеми, які потрібно вирішувати.

Переконайтеся в тому, що ви створили обліковий запис в Google Search Console (GSC) і з’єднали його зі своїм ресурсом. Як тільки ви виконаєте вхід в цей сервіс, перейдіть до вкладки «Індексування в Google» і в ній клікніть по розділу «Статус індексування», щоб перевірити, чи помітили вас пошукові роботи Google. Якщо цього не відбулося, рекомендую вам перевірити свої вхідні повідомлення в GSC – можливо, там вже відповіли на ваші питання. Замість того щоб витрачати час на відправку посилання на свій сайт в різні пошукові системи, створіть його XML-карту, щоб GoogleBot було зручніше індексувати ваш ресурс. Якщо ви використовуєте платформу WordPress, скористайтеся безкоштовним плагіном Google XML Sitemaps.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
7 − 4 =


Back to top button