5 способів обійти свого конкурента в SEO-оптимізації сайту

У довгостроковій перспективі SEO-просування сайту є прибутковою стратегією, яка, нехай і не відразу, але приносить гарний і регулярну віддачу протягом довгого часу. Однак, розглянувши її більш детально, ви побачите, що все не так ідеально, як здається. Так само, як і ціни в магазинах, що скачуть під впливом безлічі чинників, позиції в ранжируванні можуть різко змінюватися з різних причин: зокрема, через найменші оновлень алгоритмів Google. Якщо щодня перевіряти статистику свого ранжирування за ключовими словами, – а я вам це категорично не раджу робити – то можна легко зійти з розуму.

Таким чином, якщо ви взялися просунути сайт самостійно і раптом помітите, що ваш конкурент обігнав вас в пошуковій видачі по вашому головному ключовим словом, не варто панікувати. Для початку скажу, що проблема може вирішитися природним чином протягом кількох днів або тижнів. А потім, якщо ви є тією людиною, яка звикла діяти в екстрених ситуаціях (особливо, якщо конкурент продовжував перевищувати вас в ранжируванні більш пари тижнів), то ось п’ять цікавих способів обійти свого найсильнішого суперника в пошуковій видачі:

1. Урізноманітніть свою стратегію. Можливо, ця порада стане в нагоді далеко не кожному, але задумайтеся про те, з яких ще сторін ви могли б представити аудиторії свій бізнес. Могли б ви запропонувати їй новий продукт або послугу, яку не може запропонувати ваш конкурент? Могли б ви зорієнтувати свій контент для якоїсь зовсім інший демографічної групи? Прагніть до того, щоб обійти свого опонента з того боку, про існування якої він навіть не підозрює. Уявіть, що ви завойовували території: зрозуміло, можна спробувати відібрати вже завойоване, а можна відкрити свою власну область. Нехай на пошуки піде більше часу, – чого говорити про адаптацію нинішньої стратегії під нову – але, запевняю вас, результати будуть приголомшливими. Мало того, що ви досягнете успіху в сфері, що не охоплені вашим конкурентом, так ще й зможете забути про вічній гонці за першістю в розкручуванні сайту за старими ключовими словами (і, швидше за все, надовго).

2. Проаналізуйте контрольний профіль конкурента. В Інтернеті існує безліч інструментів, що дозволяють вивчити контрольний профіль свого сайту, знайти в ньому слабкі місця і виділити сильні. До таких сервісів відноситься, наприклад, відомий Open Site Explorer. Найцікавіше, що такий аналіз можна проводити не тільки для свого домену, але і для будь-якого іншого, і тут у вас є шанс зірвати джекпот. Вам відкриються дані про всі зовнішніх URL на ресурс вашого конкурента, з яких ви зможете вибрати найбільш сильні джерела, присвячені вашої індустрії, і спробувати зв’язатися з ними самостійно з метою публікації даних про ваш бренд.

3. Генеруйте унікальний контент. Зараз ми з вами поговоримо про, напевно, найголовніше елементі будь SEO-стратегії ефективного просування сайту – про створення високоякісного контенту. Наприклад, ви вже неодноразово помічали, що ваш суперник спеціалізується виключно на текстах і, зокрема, на коротеньких статтях. Чому б вам не вдатися до якихось альтернативних джерел інформації – наприклад, до інфографіку чи відео? Або, наприклад, якщо ви побачили, що в контенті вашого конкурента не вистачає аналізу якихось даних, то спробуйте провести свій власний, щоб підкріпити свій контент фактами. В цілому, при оцінці корисності свого сайту для користувачів, намагайтеся ставити себе на їх місце (а не на місце пошукових систем) – тоді ваші судження будуть більш об’єктивними. Якщо ви досягнете успіху в цій галузі, то все інше – зростання авторитетності сайту, створення оптимальної бази посилань і розширення аудиторії – обов’язково додасться.

4. Налагоджуйте цінніші зв’язку. Замість того, щоб судорожно перевіряти свої позиції в ранжируванні, сфокусуйтеся на створенні міцних ділових відносин з впливовими персонажами у вашій індустрії. В продовження попереднього пункту, зв’язуйтеся з різними видавцями, щоб отримувати від них згадки про своє бренд. Існує інструмент BuzzSumo, що дозволяє простежити за співпрацею між тими чи іншими сайтами. Залученість в великі й авторитетні кола допоможе вам отримати велику видимість в Інтернеті, заробити більше згадок про своє контенті і посилань на нього, а також, нарешті, обійти вашого конкурента в пошуковій видачі.

5. Приділіть особливу увагу локального пошуку. Чому б вам не спробувати додати до своєї загальної стратегії ще й план, орієнтований на локальне SEO- просування? Думаю, що вам відомо про те, що цей вид пошукової оптимізації працює на своєму власному алгоритмі, що складається з трьох основних елементів (так званих ‘local 3-pack’). Адаптувавши свій ресурс під них, ви зможете збільшити свою видимість в локальному пошуку, і нехай аудиторія в ньому буде мала, але вона буде більше націлена на те, щоб скористатися послугою або купити товар тут і зараз. Та й до того ж, конкуренція в цій галузі також мала, і це дуже великий плюс. Для початку, залиште на своєму сайті (в контенті, заголовках і метатегах ‘description’) більше локальних індикаторів: адреса, години роботи, схему проїзду, створіть або відредагуйте свій профіль в сторонніх списках локальних організацій типу Yelp, а також, у міру поширення, набирайте відгуки про свою роботу. Залежно від інтенсивності вашої роботи, ви зможете порадіти першим результатам через кілька тижнів або місяців.

Як я вже говорив, всі ці способи послужать вам відмінну службу у випадках різкого зростання позицій вашого конкурента в пошуку. Проте, існують і ситуації, коли ваш суперник настільки сильний, що його сайт є номером один за всіма можливими запитами, і тут повалити його однією різноманітної стратегією або якісним контентом буде не так просто. Проте, в бізнесі завжди виграють нові ідеї і систематичність. І нехай в подібному складному випадку ваша битва за першість буде довгою, вона все одно принесе свої плоди і, в кінцевому підсумку, виведе вас до бажаного успіху.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
19 + 16 =


Back to top button