5 способів впливу доменів на SEO

У різні періоди часу домени по-своєму впливали на пошукову оптимізацію. Саме з цієї причини ця тема донині викликає безліч сумнівів і питань серед приватних оптимізаторів і фахівців з просування сайтів, багато з яких до цих пір залишається невирішеним. Для початку, давайте розберемося в поняттях. «Домен» є частиною посилання, по якій люди найкраще ідентифікують сайт, – наприклад вашсайт.com. На зображенні нижче показані різні частини URL-домену в технічному і найбільш поширеному їх розумінні. (Зображення) Домен вважається так званим «доброзичливим» адресою сайту в Мережі. Якщо говорити про доменах і SEO, то варто звернути увагу на наступні п’ять областей, які можуть нашкодити перебуванню сайту в органічному пошуку, або поліпшити його.

Домени з точною відповідністю

Давним-давно домени з точною відповідністю були найкращим способом отримати першу позицію на сторінках з результатами пошуку. В даний час їх вплив слабшає, за винятком тих ситуацій, коли домен такого типу працює в парі з іншими сильними алгоритмічними тактиками. Наприклад, якщо сім років тому ви продавали шнурки для черевиків, і ваш домен називався шнуркідляботінок.com, це вважалося потужним сигналом, який допомагав вам автоматично стати першим в ранжируванні пошукових систем. В результаті, бізнесмени швидко розбирали назви доменів, що містять в собі ключові слова, які, в кінцевому підсумку, породжували на світ такі абсолютно безглузді поєднання незв’язаних між

собою слів, як онлайн-магазин-шнурки-для-ботінок.com і т.д. На жаль, люди почали зловживати таким перевагою доменів і стали скуповувати адреси такого роду для полчищ спамерських сайтів, які не мають ніякої цінності для користувачів. В області органічного пошуку запанував свавілля. У 2012 році оновився алгоритм Google Exact Match Domain, який суттєво знизив значимість ключових слів в адресі сайту і зробив упор на такі більш важливі сигнали ранжирування, як авторитетність посилання і якість контенту. Іншими словами, ключові слова в домені будуть для вас перевагою, якщо у вашого ресурсу будуть інші сильні SEO-атрибути, наприклад, хороший контрольний профіль і унікальний контент високої якості.

авторитет домену

Я вже говорила про це вище, але давайте повернемося до теми авторитетності доменів. Кожен сайт, який посилається на будь-яку сторінку вашого сайту, передає цій сторінці певну частку посилального авторитету. Це можна вважати своєрідним «голосом» за якість вашого контенту. Чим більше таких «голосів» ви зберете, тим вище оцінять вас пошукові системи. Домени грають величезну роль в побудові гарної репутації ресурсу, так як саме вони збирає авторитет, накопичений кожної окремою сторінкою. Аналогією тут можуть служити краплі води на листках рослини. Коли йде дощ, кожен окремий лист збирає по кілька крапель, які, в кінцевому підсумку, живлять вся рослина. Кожна сторінка субдомена вільно ділиться авторитетом своїх посилань з усім сайтом. Якщо домен виконує роль хостингу для різних субдоменів, то все його субдомени, в свою чергу, можуть обмінюватися своїм авторитетом між собою. Однак варто зауважити, що домени не можуть передавати свою хорошу репутацію іншим доменів, навіть якщо вони належать одній компанії.

Хостинг додаткового сайту

Концепція авторитету доменів грає дуже важливу роль, коли справа доходить до хостингу мікросайт, блогу, магазину, форуму і іншого типу контенту, пов’язаного з вашим початковим сайтом. Багато маркетологи ведуться на дух створення нового інтернет-проекту і поспішають придбати для

нього новий домен. Зупиніться. Задумайтесь про зв’язок авторитету одного домену з SEO, перш ніж хостити контент на іншому. Кращим сценарієм тут буде розміщення свого контенту на одній з директорій вашого головного сайту. Це дозволить новій інформації перейняти всю репутацію, накопичену вашим основним доменом за довгий час. Якщо створити директорію немає можливості, то подумайте про субдомені. Контент, що зберігається на субдомені, може переймати авторитет початкового сайту, якщо вони не дуже сильно розходяться по тематиці. Хостинг контенту на новому домені і набір його авторитету з нуля вимагають чимало часу і важких зусиль. На жаль, до тих пір, поки це не відбудеться, ваші клієнти зможуть знаходити ваш новий ресурс тільки завдяки посиланням, яку ви залишите на своєму основному сайті.

Купівля сильного домену

Деякі намагаються обійти всі труднощі стороною і побудувати хорошу репутацію на кожній сторінці шляхом покупки вже існуючого домену з багатою історією, щоб запозичити у нього все посилання. Не розраховуйте на це. Шанси на те, що ви зможете перейняти весь авторитет, накопичений придбаним вами доменом, дуже і дуже малі. Чому? Дуже просто: у вас повинен бути повний доступ до всіх даних цього ресурсу, що дозволив йому досягти поваги в Мережі. Його у вас немає. Кожна велика пошукова система в США крім усього іншого також є реєстратором доменів. Це означає, що пошукові системи, які володіють адресами сайтів, мають про них повну інформацію: хто є адміністратором ресурсу, хто є новим власником ресурсу, якщо його домен був викуплений, всі зміни в інформації про сайт та інші не менш важливі дані.

Тепер додайте до цього індексування кожної сторінки, що відбувалося, наприклад, починаючи з кінця 90-х років. Зрозумійте: вам не перехитрити пошукову систему, у якій є повний набір даних про куплений вами домені, і не переконати її в тому, що ваш новий ресурс заслуговує контрольний авторитет іншого сайту. Єдиний шанс отримати хоч крапельку репутації від попереднього домену – це мати якусь позитивну зв’язок з ним. Але не радійте занадто рано: всі помилки минулого сайту можуть так само перейти вам «у спадок», нарівні з його заслугами. Ця тактика є дуже ризикованою. Якщо ваша мета – отримання хорошої репутації попереднього сайту, то я б не радила вам цей спосіб. Якщо у вас є інші ділові причини придбати домен і розмістити на ньому новий контент, то, без питань, розглядайте цю тактику.

«Захисна» реєстрація домену

Деяким бізнесменам необхідно реєструвати домени просто для того, щоб зберегти їх на майбутнє для особливих цілей, і щоб ніхто не купив їх раніше. Але пам’ятайте, це ділова необхідність, а не хороша SEO-тактика. Після придбання нового адреси, ви можете притримати його за допомогою хостингової компанії і пізніше зробити його 301 редирект до первісного домену, або відразу розмістити на ньому контент. Процес утримання домену для подальшого використання також образно називають «паркінгом». Він не ранжируватиметься серед результатів пошуку, але якщо хтось введе точну назву цього домену в браузері, то він побачить там оголошення від вашої хостингу компанії.

Ви можете відразу виконати 301 редирект для невикористовуваних адрес і приєднати їх до свого головного домену. Вони не будуть мати для вас ніякої SEO-цінності. Ще однією перевагою такої тактики є той факт, що якщо хтось знайде один з таких доменів, то він автоматично перейде на ваш головний ресурс, а не побачить перед собою рекламу від хостингової компанії. Як бачите, це зовсім не складно, але може принести вам вигоду, нехай і невелику. Останнім варіантом може стати хостинг копії вашого основного сайту на одному або декількох доменах, зареєстрованих «прозапас». Не робіть цього! Пам’ятайте, що говорять нам представники пошукових систем про дублікатах контенту? Правильно, такі дані можуть зійти за спам і гарненько отримати по заслугах. Фахівці з приватного просування сайтів прекрасно знають про це.

При реєстрації нових доменів, як і при будь-якій іншій ідеї про створення чогось нового, обов’язково зважуйте своє рішення, прораховують всі можливі способи розвитку подій. Не забувайте про свої цілі і уникайте обхідних шляхів, адже, як кажуть, терпіння і труд все перетруть

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
3 + 29 =


Back to top button