5 способів заощадити час і гроші в ході вашої seo-компанії

Різні люди можуть сказати вам про те, що пошукова оптимізація – це або щось шалено дороге, або – до смішного дешеве. Так, вона дійсно може нічого вам не коштуватиме, якщо ви не цінуєте свій час або володієте достатнім його кількістю, щоб навчитися всім кращим тактикам і практикам SEO. Але й інша сторона не бреше, тому що більша частина агентств або приватних оптимізаторів, які займаються просуванням сайтів, вимагає за свою роботу величезні суми (до 1000 $ в місяць і вище). У будь-якому випадку, потенційна вигода від пошукової оптимізації варто будь-яких коштів, інвестованих в неї, але багато компаній не влаштовує така розпливчаста перспектива.

Через те, що перші результати проведення SEO-кампаній стають помітними лише через кілька місяців роботи, багато представників малого бізнесу думають, що просто не зможуть собі дозволити віддавати стільки грошей фахівцям з просування сайту, не бачачи ніяких плодів своєї праці протягом довгого часу . Проте, в світі SEO є кілька стратегій, які допоможуть вам не тільки заощадити час і гроші, але і зробити якісну пошукову оптимізацію більш доступною для свого рівня бюджету (а навіть якщо у вас і немає ніяких проблем із засобами, то завдяки моїм радам ви зможете підвищити ефективність своєї SEO-стратегії – це буде вам тільки в плюс).

Чим небезпечне скорочення бюджету

Відразу хочу сказати: немає нічого поганого в тому, щоб намагатися заощадити гроші на своїй SEO-кампанії, але і це питання не обходиться без підводних каменів. У пошуковій оптимізації є кілька елементів, без яких вона просто не може існувати – наприклад, без якісного контенту на кожній сторінці сайту. Якщо ви знехтує ними, то ви можете взагалі не побачити жодного ефекту від виконаної роботи. Вашою метою повинна бути не економія грошей, а отримання великих результатів за менші гроші. Як це зробити? Читайте далі.

1. Знайдіть більше вузьку нішу для орієнтування

Ви можете скоротити свій бюджет на кампанію ще під час її планування. Для цього вам треба буде прийняти кілька дуже важливих рішень, які визначать весь її хід, і одним з них повинен стати вибір ринку і аудиторії, на яку ви будете орієнтуватися. Все це допоможе вам правильно визначити релевантну тематику свого ресурсу. Багато маркетологи вибирають для роботи ширші сегменти аудиторії, щоб зібрати навколо ресурсу максимальну кількість користувачів з різними інтересами, смаками, географією проживання і т.д., але якщо ви намагаєтеся заощадити кошти, то цей шлях не для вас. Вам, навпаки, потрібно якомога сильніше звузити свою аудиторію і залишатися більш релевантним для неї, публікуючи менше матеріалу.

2. Розділіть свій SEO-бюджет на частини

Існує три підходи до оплати SEO-послуг. Ви можете або найняти сео-агентство, витративши на нього багато коштів, але отримавши небувале перевагу серед конкурентів, або звернутися до приватних оптимізаторів, які несильно спустошать ваші запаси, але, можливо, не зможуть вивести вашу компанію на новий рівень, або ви можете зробити все самостійно, найнявши для допомоги кілька тямлять в цій справі людина, але, як ви розумієте, такий підхід взагалі не зможе гарантувати вам успіху. Проте, якщо вам хочеться вичавити максимум зі своєї SEO-кампанії при мінімальному бюджеті, ви можете

спробувати об’єднати ці три підходи. Непоганим варіантом буде найняти одну людину для виконання основної частини роботи, а інші питання довірити фрілансерам, або запросити у невеликого, але перспективного агентства виконання деяких особливо важливих завдань, і регулярно доповнювати їх роботу власними стараннями.

3. Впровадити в свою SEO-кампанію кращі практики онлайн-маркетингу

Ніколи не забувайте про те, що SEO не існує в повному вакуумі від інших стратегій – ефект від пошукової оптимізації тільки посилиться, якщо ви упровадите в неї елементи контент, SMM- або email-маркетингу. Можливо, спершу вам здасться, що все це зажадає від вас великої кількості витрат, але запевняю вас – це той самий випадок, коли підсумкова сума набагато цінніше кожного доданка окремо. Контент-маркетинг і лінк-білдінг є невід’ємними елементами будь SEO-кампанії, які в своєму поєднанні дають небувалі результати.

4. Інвестуйте тільки в ті платформи, які дійсно працюють

В ході проведення своєї SEO-кампанії ви будете використовувати безліч платформ – сервіси для аналітики, соціальні мережі, інструменти для управління соціальними мережами, платформи для email-розсилок і ін.

Кожна з них буде коштувати вам певної суми грошей в залежності від обраного вами тарифного плану. Від кожної з них ви будете отримувати певні результати, і подальшої вашим завданням буде відсіювання тих майданчиків, які будуть працювати на вас гірше інших.

До слова, це стосується і самих стратегій: деякі з них будуть розчаровувати вас, в той час як інші – приємно дивувати. Ви будете експериментувати і пробувати нове, і вже через кілька тижнів помітите слабкі місця в деяких своїх тактиках. Тут я можу дати вам одну пораду: не потрібно залишати якісь елементи просто так, про запас або, як то кажуть, “щоб були”. Насправді, такі стратегії просто віднімають ваш час і гроші, тому від них потрібно позбавлятися якомога швидше.

5. Ставте якість понад кількості

Цей момент є надзвичайно важливим для розкрутки вашого сайту в Інтернеті. Зростання авторитетності і цінності ресурсу прямо пропорційний якості контенту на ньому. Один приголомшливий пост в блозі варто десятка “хороших”, а одна посилання на ваш сайт від міжнародного поважного видання – сотень URL від локальних онлайн-журналів. Правильно розставляйте пріоритети, починайте з малого, але завжди прагніть більшого.

Головне, що ви повинні пам’ятати: дешевше – не означає ефективніше. Втілюйте в життя всі згадані мною стратегії, тримаючи цю думку в голові, і через деякий час ви помітите якісні поліпшення в своїй роботі і значно зменшилися витрати. Взагалі, пізнати всі SEO-стратегії, націлені на підвищення ефективності, можна тільки методом проб і помилок, набираючись досвіду і постійно підлаштовуючись під все зміни в світі SEO. Вам завжди є, до чого прагнути, і у кожної компанії в цьому плані свій шлях. Бажаю вам його знайти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
19 + 4 =


Back to top button