5 труднощів, які можуть виникнути з лінк-білдінгом

Забавно, але незважаючи на те, що лінк-білдінг від початку виступав одним з найбільш прямолінійних аспектів SEO- просування, що не вимагає особливої ??спритності від приватних оптимізаторів, за весь час свого існування він еволюціонував до однієї з найбільш складних областей пошукової оптимізації. Раніше вся робота з ним була просту арифметику: чим більше у вас посилань, тим вище ваше ранжування. Сьогодні ж успіх лінк-білдінговой кампанії залежить від десятків факторів, багато з яких постійно змінюються і варіюються в залежності від обставин.

Зрозуміло, беручи до уваги всі ці складності, багатьом з фахівців з просування сайтів напевно захочеться відкласти цю стратегію в довгий ящик або, по крайней мере, не закопуватися в неї занадто глибоко, сподіваючись на те, що наявних знань і навичок вам точно вистачить для того , щоб підтримувати свій успіх в Інтернеті. Проте, велика частина експертів сходиться на думці про те, що лінк-білдінг є обов’язковим елементом ефективної SEO-стратегії; не маючи посилань з зовнішніх ресурсів, практично неможливо просунути сайт і займати хороші позиції в пошуковій видачі, але, в той же час, набирати ці посилання на початкових етапах також дуже складно.

Коли ви усвідомлюєте, що готові рухатися вперед, скласти план на найближчі два дні буде недостатньо – вам потрібно зайнятися стратегією на кілька місяців вперед і при цьому враховувати, що лінк-білдінг, як і вся пошукова оптимізація, постійно змінюється, тому в процесі роботи вам не раз доведеться проявити гнучкість до постійно виникають обставинам.

Я склав для вас список самих складних моментів, пов’язаних з лінк-білдінгом, які можуть виникнути у вашій SEO-кампанії. Ви повинні завжди бути в повній готовності і знати, як діяти:

1. Зростання конкуренції в сфері контенту. По-перше, якщо ви ще цього не зробили, то зараз саме час: вам потрібно усвідомити, що сьогодні контент має неймовірну значимість як для SEO, так і для лінк-білдингу зокрема. Cодержімое вашого сайту може природним чином набирати для вас згадки в Мережі і соціальних мережах, а також залучати окремі посилання зі сторонніх ресурсів.
Але разом з популярністю контент-маркетингу зростає і конкуренція в цій сфері. Планка для якісного контенту постійно підвищується, тому видавці навчилися бути більш виборчими і стали постити на своїх сайтах лише кращих із кращих. Що робити в такій ситуації? Приділяти якомога більше часу складання цікавого, цінного і привабливого зовні контенту. Так, це буде дуже складно, але в разі успіху, ця стратегія окупиться вам сповна.

2. Розуміння масштабів вашої стратегії. Ще одним питанням, часто виникають у приватних оптимізаторів, які займаються лінк-білдінгом, є розмах їх кампанії і відповідно, кількість бюджету, що виділяється на неї. Всі ми знаємо, що посилання працює найбільш ефективно, якщо на неї посилається авторитетне джерело, а виходячи з попереднього пункту ми вже зрозуміли, що дістатися до цих найавторитетніших джерел в зв’язку зі зростаючою конкуренцією вельми непросто, особливо, якщо ви є починаючої компанією. Але є компроміс: чому б вам не чіплятися за тих видавців, які знаходяться на тому ж рівні, що і ви, але вже на цьому етапі публікують якісний контент? А потім, разом зі зростанням вашої популярності, ви зможете запитувати публікації і у більш шанованих джерел.

3. Зниження віддачі від звичних ресурсів. Протягом довгого часу – навіть після виходу одного з дуже важливих оновлень Penguin – у нас було чимало основних джерел з елементами для розвитку лінк-білдингу, яким ми довіряли і якими регулярно користувалися. До них ставилися, наприклад, прес-релізи, котрі гарантували сайту від декількох десятків якісних посилань в базі, або ж інфографіка, яка була настільки популярною, що могла залучити більше сотні URL, якщо вона була виконана на належному рівні.
З тих пір багато чого змінилося. Прес-релізи втратили свою значимість, тому що, як це зазвичай і буває, вони породили безліч не самих хороших тактик, а також дублюється контент. Інфографікою ж ми просто переситилися – в якийсь момент її стало так багато на ринку, що виділитися за її рахунок стало неможливо. Ваше рішення має бути однозначним: всі застарілі та неефективні тактики повинні бути відкинуті в сторону.

4. Виділення вашого бренду серед інших. Якщо про ваш бренд розкажуть на якомусь сторонньому поважному ресурсі, то це не тільки поліпшить вашу видимість в пошуку, але і підвищить авторитетність вашого бізнесу. Тут є дві потенційні труднощі: пошук тих джерел, які будуть готові підтримати вас, а також способів неявно прорекламувати себе і креативно виділити свій бренд серед інших. Це набагато складніше, ніж здається на перший погляд. Зрозуміло, ви можете обмежитися одним нішевим кругом видавців, але це, в свою чергу, призведе до іншої проблеми – стратегії, яка не вирізняється різноманітністю.

5. Рентабельність інвестицій. Набір якісної посилальної бази забирає багато часу і / або грошей. Якщо всі ваші інвестиції поки що не рентабельні, то, швидше за все, з моменту, коли ви створите якийсь елемент контенту, до того моменту, коли ви знайдете для нього свій, образно кажучи, будинок на якомусь авторитетному джерелі, пройде чимало днів. І навіть в тому випадку, якщо весь цей процес пройде успішно, то вам буде складно налагодити постійний приплив прибутку.

Тут працює просте правило: чим більше ви щось робите, тим краще стає процес вашої роботи, і, відповідно, тим сильніше він окупається. Як варіант, ви можете вдатися до допомоги сторонніх агентств або консультантів, що займаються лінк-білдінгом (заздалегідь переконавшись в тому, що вони не застосовують застарілі стратегії).

Не хвилюйтеся – в цьому питанні ви не самотні. Всі, хто професійно займається просуванням сайтів, і любителі в області SEO зіткнуться з такими ж проблемами в 2016 році. Ще один плюс полягає в тому, що лише невелике коло SEO-спільноти ретельно вивчає це питання, тому особливих розбіжностей тут немає, так що всіма цими даними можна користуватися (принаймні поки що). Таким чином, просто ознайомившись з усіма можливими стратегіями, ви вже можете отримати велику перевагу серед конкурентів. Користуйтеся цією перевагою! Якщо ви приділите багато уваги лінк-білдингу і виробите правильну стратегію, то ваш сайт має всі шанси стати успішним в Інтернеті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
13 × 3 =


Back to top button