5 застарілих SEO-стратегій, які можуть нашкодити в розкручуванні сайту

Використання застарілих стратегій просування і розкрутки сайту може не тільки стати неефективним для вас, але і нашкодити позиціям вашого ресурсу в ранжируванні. Однак якщо ви не є SEO-спеціаліст або професіоналом в області контент-маркетингу, вам буде складно дізнатися, які стратегії актуальні, а які – ні. У цій статті я розповім вам про п’ять стратегіях, які давно варто було залишити в 2012 році.

1. Упор виключно на короткий, «сухий» контент

Зверніть увагу на те, що я вжив слово «виключно» в заголовку вище. Незважаючи на те, що для забезпечення вашого сайту хороших позицій в ранжуванні потрібне створення довгого (1500+ слів) контенту, його більш коротких форм поки ніхто не відміняв. Більш стислий вміст потрібно постити, швидше, на мобільних версіях ресурсів. З огляду на, що 7 з 8 хвилин присутності в онлайні люди здійснюють з мобільних пристроїв, ми не повинні преумалять важливість контенту, оптимізованого для них. Так, довші статті найчастіше займають верхні рядки в пошукових системах, але так буває далеко не завжди.

У блозі QuickSprout Ніл Пейтел наводить приклад однієї сторінки, яка ранжируется по слову ‘tattoo’ (татуювання): на цій сторінці практично немає тексту, і слово «татуювання» використовується двічі. Незважаючи на те, що ця сторінка більше не займає високих позицій на сторінках з результатами пошуку, суть в тому, що в минулому її позиції були дуже високими. Google виділив її серед інших, незважаючи на відсутність довгого тексту (далеко не самого якісного). Цей експеримент можна з легкістю продовжити.

І знову дуже мало тексту. У чому ж секрет ефективного просування сайту? Ймовірно, тут справа в міцної посилальної базі і згадках, а не в якісному контенті. Ви запитаєте: так чи потрібен мені, в такому випадку, розгорнутий контент? Безсумнівно, потрібен.

Популярних ресурсів з високим трафіком, швидше за все, пробачать будь-яку стислість контенту, а ось нам з вами – немає. Ви можете з великою впевненістю додавати його на мобільну версію свого сайту, однак, замінити їм довгий, розгорнутий, детальний контент ви ніколи не зможете. Крім усього іншого, переконайтеся в тому, що дизайн вашої головної сторінки збудований правильно. Я рекомендую вам сервіс Landing Page Guys, за допомогою якого ви зможете протестувати 2-3 варіанти своєї домашньої сторінки, перш ніж прийняти остаточне рішення. Це допоможе вам не тільки оптимізувати сторінки свого сайту, але і зробити їх привабливими для відвідувачів.

2. Надмірна пошукова оптимізація зовнішніх посилань

Кілька років тому перевантаження ключовими словами був нормою. Коли деякі веб-майстри звикли до цього і пораскінул мізками, вони перетворили цю нешкідливу тактику в надзвичайно небезпечну, суть якої полягала в надмірній оптимізації зовнішніх посилань. Тобто, наприклад, я хотів, щоб одна з моїх сторінок ранжувати за ключовим словом ‘apple pie’ (яблучний пиріг). Тоді, я б створив на своєму сайті якомога більше посилань на цю сторінок, використовуючи анкорний текст ‘apple pie’. У більшості випадків ця тактика б працювала на благо мого сайту і забезпечувала б мені високі позиції в ранжируванні за обраним мною ключовим словом. Пізніше з’явився алгоритм Penguin, який показав, що така стратегія не тільки є неефективною, а й губить мій ресурс, який, швидше за все, буде оштрафований пошуковою системою за надмірну оптимізацію.

Ні, це не означає, що ви не маєте права використовувати ключові слова в анкорний тексті – у всьому потрібна міра, пам’ятайте про це. Створюйте такий анкорний текст, який буде мати сенс для ваших читачів, а не продумуйте складний план того, як би правильніше запровадити потрібні вам ключові слова в свої посилання. Це і є надмірною оптимізацією, за яку Google суворо карає оптимізаторів.

3. Таргетування сторінки по одному ключовому слову

Раніше було просто оптимізувати сторінку за певним ключовим словом: ви вибирали джерело високого трафіку, менш конкурентоспроможне ключове слово і включали його повсюдно в свій контент. Проблема була в тому, що стратегія була дороблена, і в результаті цього сайти з низькоякісним контентом ранжувались вище ресурсів з контентом відмінної якості – просто тому що другим не вистачило наполегливості (або розуму), щоб правильно організувати ранжування за ключовим словом. Після виходу алгоритму Panda від Google слабкий і «сухий» контент отримав набагато менше шансів на високу ранжування. Замість того щоб створювати безліч сторінок навколо одного ключового слова, веб-майстри та фахівці з розкрутки сайту в інтернеті почали генерувати такий контент, який би висвітлював кожну грань тієї чи іншої теми. Стали цінуватися ті статті і пости в блогах, які були гідні того, щоб на них посилалися. Знизилася чи значимість актуальних ключових слів? Нітрохи. Тепер Google звертає увагу на оптимізацію не по одному ключовому слову, а за кількома таким, що належать до теми вашого ресурсу. Добре написана і зрозуміла стаття буде багатою на релевантні тематичні ключові слова. Незважаючи на це, не забувайте про періодичних аналізах ключових слів – це завжди актуально і важливо.

4. спамерських гостьовий блогінг

Багато з тих, хто займається пошуковим просуванням сайтів, чули, що в минулому році один з найбільш впливових представників Google, Метт Катс, заявив про те, що гостьовий блогінг мертвий. Він написав: «Забудьте про це: з гостьовим блогінгом покінчено.

Він перевантажений спамом. Я б не рекомендував вам приймати заявку на розміщення гостьового поста у себе, якщо тільки ви не знаєте цю людину / компанію особисто. Також я б не радив покладати надії на гостьовий постинг, сайти для гостьового блогінгу і пошукову оптимізацію, засновану на гостьовому блогінгу, як стратегію для набору посилальної бази ». Щоб внести ясність, хочу зауважити, що він мав на увазі не високоякісні пости на релевантних ресурсах, а спамерські дії, здійснювані виключно з метою залучення посилань. Вибираючи сайт, на якому можна розмістити гостьовий пост, віддавайте перевагу ресурсам з хорошою репутацією в своїй сфері. Подивіться на якість їх гостьових блогерів, а також на спосіб, за допомогою якого вони залучають гостьових блогерів для роботи. Гостьовий блогінг на низькоякісних і нерелевантних ресурсах може привести до штрафів від Google.

5. Нехтування можливостями соціальних мереж

Це не стільки застаріла стратегія, скільки брати до уваги багато людьми можливість. В останні кілька років ми бачили чимало суперечок про роль сигналів з соціальних мереж в ранжируванні. Чи враховуються посилання на сайт в Facebook і Twitter так само, як і посилання на інших ресурсах? Чи враховуються вони в принципі? Якщо говорити коротко, то ми не впевнені в цьому. Незважаючи на те, що представники Google не раз говорили про те, що соціальні сигнали з Facebook і Twitter не є частиною їх алгоритму, ми знаємо про сильні непрямих переваги посилань з соціальних мереж. Не можна заперечувати той факт, що контент, що стає популярним в соціальних мережах, в більшості випадків збирає навколо себе багато посилань і, в результаті, підвищує свою позицію в ранжуванні. Нам також відомо, що контент, розміщений в Google+, часто високо ранжирувався в Google. Однак у зв’язку з останніми змінами в даній соціальній мережі, Google може по-іншому подивитися на відсутність соціальних сигналів в своїх алгоритмах.

висновок

Складаючи SEO-стратегію для свого web сайту, пам’ятайте, що постійне генерування високоякісного контенту, що представляє особливу цінність для ваших читачів, ніколи не буде вам в мінус. Якщо ви хочете отримати високу позицію на сторінках з результатами пошуку, то не можна робити все по-швидкому і поверхнево.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
7 + 4 =


Back to top button