7 помилок в лінк-білдінгу, який робить кожен новачок в SEO
Лінк-білдінг – це складна стратегія, яка щодня набирає популярність і є надзвичайно важливою для пошукової оптимізації сайтів. Багато років тому вебмастера могли набирати кількість посилань базу для свого сайту будь-яким можливим чином – і навіть нелегальним – і бачити моментальний зростання в ранжируванні своїх ресурсів. Сьогодні лінк-білдінг є таємничим і заплутаним явищем, оточеним міфами і безліччю питань.
Практично кожен новачок в цій сфері в кінцевому підсумку стикається з одними і тими ж помилками, які псують всю його стратегію розкрутки сайту. Будучи фахівцем в області пошукового маркетингу, я завжди з радістю допомагаю своїм клієнтам вирішувати певні проблемні моменти, але я був би надзвичайно радий, якби вони просто не виникали. Саме з цієї причини я вирішив написати цю статтю і зібрати воєдино всі типові помилки новачків в лінк-білдінг.
1. Уделение уваги кількості, а не якості
Багато новачків забувають – а може, навіть і не знають – про те, що одна високоякісна посилання цінується в рази більше, ніж десятки і сотні низькоякісних. Але через те, що перші роздобути досить складно, вебмастера вибирають легкий, як їм здається, шлях розвитку своєї стратегії. На жаль, вони не віддають собі звіту в тому, що шлях цей – тупиковий, і що Google не те щоб не сприяє таким тактикам, а серйозно карає за них. Завдяки високоякісним посиланнях ви зможете не тільки підвищити свою ранжування, але і заробити повагу користувачів і пошукових систем до свого сайту.
2. Надмірна оптимізація анкорного тексту
Кілька років тому оптимізація анкорного тексту була невід’ємною частиною ефективного лінк-білдингу. Сьогодні ж подібні дії можуть створити враження про те, що ваш сайт може містити в собі шкідливі матеріали, і залучити покарання від Google. Ваш анкорний текст повинен виглядати природно, бути інформативним і корисним. Грунтуючись на своєму досвіді, можу сказати, що назва сторінки, на яку ви посилаєтеся (за умови, що воно цікаве і грамотно складене), не тільки виглядає природно, а й привертає до себе увагу великої кількості користувачів.
3. Поспіх у складанні контенту
Ваші посилання повинні перенаправляти користувачів на високоякісний контент. Якщо ви будете публікувати щось надмірно часто і неакуратно, аби тільки отримати заповітні URL, то це не тільки може призвести до покарань від Google, але і стати причиною відмови в публікації у більшості Інтернет-видавців. Приділяйте більше часу перевірці свого контенту: переконайтеся в тому, що цей матеріал гідний того, щоб його побачила велику аудиторію і це допоможе в ефективному просуванні сайту.
4. Небажання урізноманітнити свою стратегію
Ваша посилальна база повинна бути різнорідної – інакше кажучи, профілі обраних вами видань повинні відрізнятися один від одного. Для того, щоб зрозуміти, які ще сфери є суміжними з вашої, буде потрібно якийсь час, і ще трохи – на пошук авторитетних джерел, але повірте, ваші старання обов’язково окупляться.
5. Нехтування згадками бренду
Згадки про ваш бренд – як супроводжувані посиланнями, так і немає – є дуже важливим
показником авторитетності вашого ресурсу, тому про них не варто забувати. Назва вашої компанії завжди має бути на виду і на слуху.
6. Нерозуміння важливості співпраці і зв’язків
Як тільки ви зрозумієте, що до чого в лінк-білдінг, і почнете помічати перші успіхи своєї кампанії, в хід вступлять ваші зв’язку з видавцями. Чому вони важливі? Справа в тому, що приємні стосунки і співпраця з власниками або співробітниками тих чи інших видань приведуть вас до регулярних публікацій не тільки посилань на ваш контент, але і статей і новин про ваш бренд. Зробіть так, щоб видавці, дивлячись на ваше ім’я або назва вашого бренду, завжди посміхалися, і удача буде у вас в кишені.
7. Відмова від підвищення своєї продуктивності
Якщо ви хочете, щоб ваш бізнес в Інтернеті розвивався, вам потрібно розвиватися разом з ним, а значить, і розвивати свою SEO-стратегію. Це означає, що робити одні і ті ж речі в самому початку шляху і його середині – неправильно. Якщо ви хочете, щоб ваше справа не стояло на місці, вам потрібно більше вкладати в нього: генерувати більше контенту, зв’язуватися з більш авторитетними джерелами, підвищувати якість URL у своїй посилальної базі. Це досить складний процес, але тут вибір тільки за вами – хочете ви рухатися вперед чи ні.
Всі вищезгадані помилки, зрозуміло, будуть мати різний вплив і наслідки на вашу SEO-кампанію, але всі їх можна однаково легко уникнути. Стати фахівцем в лінк-білдінг за один вечір неможливо, і ви так чи інакше будете оступатися (бо оступаються навіть професіонали), тому найцінніше, що ви можете зараз зробити, – це бути у всеозброєнні і уникати проблемних моментів по максимуму. Тільки прагнення до нескінченного вдосконалення свого ресурсу зможе привести вас до довгоочікуваного успіху.