7 поширених помилок, в які нас вводять SEO-агентства

Роки йдуть, а у SEO-індустрії ніяк не може зважитися одна проблема – проблема з її репутацією. До недавніх пір (хоча і сьогодні такі випадки теж спостерігаються) вважалося, що пошукова оптимізація є способом поліпшити своє ранжування за допомогою різних трюків і цікавих технік. Варто зауважити, що таку ідею в суспільстві поселили самі SEO-агенції, постійно удавалися до шахрайства: хто швидше обхитрити пошукові системи, той переміг.

У наші дні пошукові системи вже не обведёшь навколо пальця з такою легкістю, адже в основі процесу ранжирування лежить якість контенту – довгостроковий критерій, що вимагає чималих старань для його підтримки. І навіть незважаючи на те, що в світі залишилися ще організації, що пропонують людям махінації різного роду, велика частина SEO-агентств все ж покладається на органічні стратегії і намагається допомагати своїм клієнтам, а не заганяти їх в яму.

Мої замовники не раз розповідали мені історії про те, в які помилки їх вводили інші організації, що займаються просуванням сайтів в Інтернеті, і я вирішив зібрати найпоширеніші з них в одну статтю. Отже, ніколи не вірте таким фразам:

1. “Ми гарантуємо вам прекрасні результати”

Коли підприємці вперше замислюються про оптимізацію свого сайту, їх найбільше хвилює максимальна окупність їх інвестицій в цю сферу. До того ж, вони можуть боятися будь-якого невірного кроку, що веде до штрафів від Google, або скептично ставитися до того факту, що перші результати їхніх праць з’являться лише через місяці. Для того, щоб розсіяти всі сумніви замовників, багато агентств звертаються до таких слів, як “гарантуємо” і “обов’язково”, розповідаючи своїм клієнтам казки про досягнення всіх можливих вершин у Google за нереально короткий термін. На жаль, робити якісь прогнози в цьому відношенні не може ніхто – з огляду на той факт, що кожен клієнт унікальний, що унікальні його запити, історія його організації, його бюджет і т.д. Гідний ефект від пошукової оптимізації можна отримати тільки при грамотному проведенні SEO-стратегії, а й в цьому випадку всі прогнози марні.

2. “Є тільки один спосіб домогтися успіху”

Існують SEO-агенції, що спеціалізуються на одній стратегії, яка призводить до певних результатів. Наприклад, ви можете звернутися до послуг організації, яка пише пости в блоги, або почати співпрацю з компанією, яка допомагає клієнтам набирати кількість посилань базу. І якщо агентства можуть обмежувати сферу своєї діяльності, то вся сфера SEO не може обмежуватися чимось одним. Так, вам зовсім необов’язково наймати для роботи одну організацію, яка виконає всі ваші вимоги відразу (хоча, в більшості випадків, так навіть краще), але не варто забувати про те, що стратегія, націлена на щось одне, чи не призведе вас до максимальних результатів.

3. “Ця стратегія працює для всіх”

Деякі агентства пропонують пакети послуг, перевірені, як вони стверджують, на всіх бізнесах. У наборах послуг немає нічого поганого: вони допомагають клієнтам, вперше займаються SEO, швидше розібратися в усьому процесі, зрозуміти, що їх чекає попереду, і без особливих проблем розрахуватися з найманої ними організацією. Проте, в світі не існує двох абсолютно однакових клієнтів, тому всі SEO-кампанії унікальні, хоча багато елементів в них все ж повторюються. Вашої організації знадобиться свій підхід до таргетування аудиторії, у неї буде свій обсяг робіт і свої особливості розвитку, тому якщо наймана вами SEO-агенство стверджує, що використовує одну і ту ж стратегію для всіх своїх клієнтів, то раджу вам задуматися про її надійності.

4. “Чим більше, тим краще”

Якщо ви читаєте якісь ресурси, присвячені пошукової оптимізації, то, напевно, чули про проблему кількості та якості, що існує в SEO-індустрії. Люди звикли вважати, що чим більше у них чогось, тим краще, тим вони багатшими – вже така людська природа. Відповідно, чим більше постів в блог ти напишеш і чим більше зовнішніх посилань набереш для своєї URL-бази, тим швидше ти отримаєш найкращі результати. У світі SEO таке не працює: якість завжди стоїть вище кількості. Один дивовижно написаний, змістовний і привертає увагу пост варто десятка посередніх; те ж саме стосується і посилань.

5. “Google можна обхитрити”

Фрази про те, що алгоритм найбільшої пошукової системи можна обвести навколо пальця, є у багатьох агентств дуже поширеним способом пояснити, як все влаштовано в світі SEO. Все ж, не варто приймати це за чисту монету, тому що сучасні оптимізатори сайтів і контент-маркетологи займаються зовсім іншими речами. Ми не шукаємо обхідних шляхів, які дозволять нам сісти на шию Google, адже ці шляхи заженуть нас в глухий кут, привернуть увагу пошукової системи, призведуть до покарань, які можуть бути настільки серйозними, що вся наша з клієнтом робота може піти коту під хвіст. Тому ми постійно цікавимося критеріями якісного контенту, встановленими і поновлюваними Google, і намагаємося втілити їх в життя на сайтах наших клієнтів.

6. “Ви не зможете самостійно оптимізувати свій сайт”

У цій фразі є тільки половина правди, бо, теоретично, при наявності достатньої кількості часу і інших ресурсів, ви можете повноцінно займатися SEO самостійно. А чому немає: вся інформація для отримання необхідних знань лежить у відкритому доступі, і якщо ви витратите на її вивчення (і практику) достатню кількість часу і сил, то ви дійсно зможете зробити все для поліпшення ранжирування свого сайту. Але це все теорія. На ділі, швидше за все, ви зрозумієте, що ця сфера настільки велика, що у вас банально немає часу на те, щоб ознайомитися з кожним її нюансом – а це надзвичайно важливо, тому що кількість підводних каменів, які очікують вас в процесі роботи, аж кишить. Саме тому допомога агентства важлива і корисна, але, як я вже говорив, є необов’язковим.

7. “Оновлення в алгоритмах пошукових систем – причина всіх наших бід”

Google дійсно дуже часто оновлюють свій алгоритм, з цим не посперечаєшся. Як і з тим, що все це може порушити обрану вами SEO-стратегію. Однак за останні кілька років представники найбільшої пошукової системи неодноразово ділилися своїми планами оновлень, в основному націленими на заохочення сайтів з високоякісним контентом, міцної посилальної базою і оптимізованими для мобільних пристроїв версіями.

Більш того, компанія завжди заздалегідь оголошує про якісь дуже великих змінах в алгоритмах і іноді навіть відправляє кожному веб-майстру оповіщення про них. А всякі інші коливання, дійсно трапляються щотижня, ніяк не можуть вплинути на загальний хід вашої стратегії. SEO-агенство зобов’язана, підкреслюю, стежити за всіма оновленнями в пошукових системах і підганяти під них всі ваші плани, а не виправдовувати ними свою власну некомпетентність.

Як тільки ви почуєте одну з вищезгаданих фраз, можете вважати її тріщиною в відносинах з обраним вами SEO-агентством. Це не означає, що вас навмисно хочуть обдурити, або що ця організація погана, але, швидше за все, вам доведеться задуматися про вашому подальшу співпрацю.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
1 × 17 =


Back to top button