7 трендів в SEO, які будуть переважати в 2017 році

Всім відомо, що пошукова оптимізація – це своєрідна гра, в якій кожен учасник намагається обігнати своїх конкурентів. Для того, щоб завжди бути на крок попереду від інших веб-майстрів, вам потрібно постійно бути в курсі всіх останніх новин в сфері SEO, і, зрозуміло, першими підлаштовувати свій контент і стратегію під зміни, що відбуваються в пошукових системах. SEO-індустрія ніколи не стоїть на місці, тому, щоб просування вашого сайту було найбільш ефективним, ви завжди повинні йти в ногу з часом.

Судячи з останніх повідомлень 2017 рік буде дуже цікавим для SEO-спільноти. Так чого ж нам чекати від нього?

1. Більше користувачів буде працювати з Прискореними мобільними сторінками (AMP)

Якщо говорити коротко, то AMP-технологія є відкритим протоколом, що дозволяє веб-майстрам створювати сторінки, які миттєво завантажуються на мобільних пристроях. В цьому році Google вже почали надавати свою перевагу ресурсам, який перейшов на систему AMP, і дали їм більше видимості в “каруселі” сайтів на смартфонах і планшетах, а також невелику іконку з блискавкою, що підтверджує їх AMP-статус. Судячи з нинішніх тенденцій, у 2017 році сторінки такого типу будуть просуватися Google ще більше, і, відповідно, ще більше брендів будуть перемикатися на новий протокол.

2. Значимість довгого контенту знизиться

Люди вже давно втомилися читати однаковий поверхневий контент, написаний різними словами чисто для галочки. Раніше суттю успішного контент-маркетингу було створення великої кількості контенту. Після цього читачі на своєму досвіді переконалися в тому, що кількість далеко не завжди означає якість, тому пошукові системи стали віддавати перевагу довгим текстів, максимально висвітлює певну тему і несе в собі якусь цінність. Зараз я все частіше помічаю тенденцію все скорочувати, тому в наступному році, як видно, розмір контенту матиме невелике значення для ранжирування. Контент-маркетологам потрібно буде навчитися вміщати велику кількість інформації в мінімальному просторі сторінки.

3. Машинне навчання вплине на роботу алгоритмів пошукових систем

У минулому році вийшов RankBrain від Google, що дозволяє пошуковій системі здійснювати машинне навчання в процесі роботи алгоритму. Це доповнення до фільтру Hummingbird відстежує те, як користувачі формулюють розмовні пошукові запити, і оновлює свій алгоритм відповідним чином. Поки що ніяких оновлень для нього не виходило, але, судячи з усього, незабаром ситуація зміниться, так як SEO-спільнота прогнозує розвиток машинного навчання саме в 2017 році, і це стосується не тільки вдосконалення вищезгаданого алгоритму.

4. Персональний брендинг стане секретною зброєю SEO

Персональний брендинг є дуже ефективною стратегією просування сайтів, якої, поки що, користуються далеко не всі. А даремно! Набагато простіше залишати на інших ресурсах гостьові пости, викликати довіру у своїх клієнтів і залучати трафік до свого сайту, якщо вашу компанію в Мережі становить певний людина. В цьому році Facebook продовжив оновлювати свої алгоритми і став віддавати більше переваги постам окремих користувачів, а не організацій, і, таким чином, просунув ідею персонального брендінгу. Цей крок повинен поступово привести нас до розуміння важливості цього феномена, відкрити нам більше можливостей і, більш того, забезпечити відповідні умови для розвитку конкуренції, тому рекомендую вам бути в повній готовності до цього!

5. Значення UX-оптимізації вийде на перший план

Взаємодія користувачів з сайтом, або ж просто User Experience (UX) завжди мало величезне значення для ефективної розкрутки ресурсів. Протягом довгого часу Google сприяли ранжирування сайтів, грамотно оптимізованих для мобільних пристроїв, що відрізняються великою швидкістю завантаження і зручних для відвідувачів. Однак в 2017 році значення взаємодії користувачів з сайтами значно зросте, особливо в плані роботи на смартфонах і планшетах. Першою ознакою цього стала поява AMP-сторінок, але, я впевнений, що зовсім скоро з’являться і нові способи UX-оптимізації.

6. Пошукові системи ще сильніше “полюблять” додатка

За останні три роки ми з вами були свідками появи великої кількості SEO-можливостей для мобільних додатків. Все почалося з індексації та дип- лінкінга їх контенту і продовжилося app-стрімінга, що дозволяє користувачам “транслювати” контент додатків, без скачування їх на свій пристрій. SEO-спільнота очікує розвитку цієї галузі в 2017 році, а в майбутньому і повноцінної заміни деяких сайтів додатками? – Але про це поки рано говорити.

7. Голосові помічники стануть розумнішими, а разом з ними зміняться і наші пошукові запити

Особисті голосові помічники стали зовсім звичайним явищем в нашому житті. Більш того, такі інструменти як Siri і Cortana значно спростили її і збільшили кількість голосових запитів, сформульованих в розмовному стилі. У майбутньому році ми очікуємо їх подальшого вдосконалення, а значить, і появи нових можливостей в сфері пошуку та ранжирування, а також поліпшеного сприйняття практично будь-яких наших запитів пошуковою системою.

Прошу вас звернути увагу на те, що в цій статті я говорив про тенденції в SEO просуванні сайтів, які, найімовірніше, отримають свій розвиток в 2017 році. Само собою, Google не робили жодних офіційних заяв із цього приводу, та й сфера пошукової оптимізації не стоїть на місці, тому все ще може багато разів змінитися. Також, це зовсім не означає, що вам потрібно терміново повністю перебудовувати свою стратегію, але, погодьтеся, попереджений – значить, озброєний. Вам завжди варто йти в ногу з усіма трендами, щоб бути успішніше за своїх конкурентів.

Чим більше ви будете знати про що відбуваються навколо вас події, тим успішніше ви зможете підлаштовуватися під всі зміни, що відбуваються і залишатися лідером в грі під назвою SEO.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
30 ⁄ 3 =


Back to top button