Арбітраж трафіку що це таке і як на ньому заробити?

У сьогоднішній статті ми більш детально розглянемо ще один вид заробітку в інтернеті, який називають арбітражем трафіку.

Можливо, десь на просторах інтернету ви вже стикалися з таким поняттям, як арбітраж трафіку, і знаєте, що таким методом можна заробляти гроші. Але далеко не кожен новачок розуміє суть цього заробітку, а тому багато хто залишається без відповіді на питання про те, що таке арбітраж трафіку.
До речі, про цей метод я не згадував і в статті, в якій перераховував основні джерела доходу в інтернеті. Але не згадував з тієї причини, що арбітраж трафіку тісно пов’язаний з партнерськими програмами, а про ПП я вже говорив. Взагалі арбітраж трафіку це метод, що допомагає заробляти на партнерських програмах, і саме про цей метод і піде мова в сьогоднішній статті.

Що таке арбітраж трафіку
Щоб походу статті вам було простіше розуміти, про що я говорю, я почну з відповіді на питання, що таке арбітраж трафіку. Взагалі пояснити, що це таке, простою мовою досить складно, але я спробую. Отже, арбітраж трафіку – це покупка трафіку (відвідувачів) на різних сайтах і перенаправлення цього трафіку на партнерські програми.

Невже можна купувати трафік? – Запитаєте ви. Так, але не думайте, що це щось надприродне, так як під покупкою трафіку розуміється розміщення реклами на різних майданчиках. Найпопулярніший вид реклами для арбітражу – це тизери. Що це за вид реклами, я думаю, ви знаєте. Це невелика, але привертаюча погляд картинка з чіпляючим заголовком.

Гарні тизери тим, що це найдешевший вид реклами, проте деякі використовують для заробітку контекстну рекламу.

Ви напевно зустрічали їх на різних сайтах, і можливо навіть переходили по такій рекламі, і в 99% випадках ви переходили саме по партнерському посиланню, де вам пропонувалося або щось купити, або зареєструватися в якій-небудь грі або щось ще. Так ось це і є справжнісінький арбітраж трафіку.

Партнерські програми для заробітку на арбітражі трафіку
Перш ніж я докладно розпишу, як заробити на арбітражі трафіку, я спочатку розповім про те, які партнерські програми найчастіше використовують для заробітку на ньому.

СРА партнерки. Це партнерки, які платять вам за кожного залученого відвідувача, яка вчинила будь-яку дію. Зазвичай це партнерські програми, які просять відвідувачів зареєструватися, заповнити форму підписки, або щось ще.

Наприклад, відвідувач бачить рекламу будь-якої онлайн ігри і клацає по ній, потрапляючи на сайт цієї гри. Там йому пропонують зареєструватися в цій грі. І якщо відвідувач вирішить стати гравцем в цій грі і зареєструється в ній, то вам за нього заплатять гроші. Так ось це і є приклад партнерської програми з оплатою за дію.

Партнерські програми за продажу. Що це за тип партнерських програм, думаю, пояснювати не потрібно. Ви просто направляєте користувача на покупку будь-якого товару, і якщо він здійснює продаж, то частина грошей з цього продажу йде вам.

СМС партнерки. Цей вид партнерських програм зазвичай просить відвідувачів відправити СМС або вписати свій номер телефону і вписати код, який прийде на його номер, для нібито підтвердження. Відвідувач, не підозрюючи про те, що він робить платну підписку, виконує цю дію, і через якийсь час з його балансу починають знімати гроші.

Я не буду наводити прикладів таких партнерок, проте можу сказати, що зараз вони не так популярні, як раніше. Відвідувачі велися на це за часів, коли багато людей намагалися заробляти на створенні дорвеев, але зараз користувачі інтернету стали розуміти, що, якщо просять ввести номер мобільного, то це шахраї.

До речі, в якійсь мірі такі партнерські програми можна вважати шахрайськими, так як вони ретельно приховують від користувачів той факт, що з них знімуть гроші.

Як заробити на арбітражі трафіку
Всю необхідну інформацію по арбітражу трафіку я вже вам дав, тому настав час і дати інструкцію про те, як на ньому заробити.

Що нам потрібно для того, щоб заробити в арбітражі трафіку:

Вибрати партнерську програму і зареєструватися в ній.
Створити тизери для цієї ПП і придумати до них заголовки.
Зареєструватися в тізерній мережі, поповнити в ній рахунок (так, в арбітражі трафіку потрібні вкладення).
Створити рекламну кампанію в цій тізерній мережі і залити туди свої вже приготовані тизери і заголовки.
Запустити створену рекламну кампанію.
Після цього вам залишається чекати, коли ваші тизери почнуть показуватися на сайтах веб-майстрів і відвідувачі почнуть на них клікати, здійснюючи будь-які дії або купуючи товари.

До речі, досвідчені арбітражнікі також використовують Лендінгем Пейдж (в середовищі арбітражніків Лендінзі також називають прокладкою), на яких розміщується партнерське посилання, тобто клікаючи на тизер, відвідувач спочатку потрапляє на ваш Лендінг, а вже від вас на партнерську програму. Я не стану стверджувати, але ходить думка, що в Лендінзі допомагають збільшувати продажі і кількість вчинених дій.

Нюанси в арбітражі трафіку
Можливо, вам здасться, що арбітраж це досить легкий вид заробітку, але це не так, і тут існує маса нюансів. Тут дуже великі ризики витратити гроші даремно і нічого не заробити. Так, при грамотному підході на арбітражі можна заробляти дуже хороші гроші, наприклад, досвідчені арбітражники з хорошим бюджетом заробляють десятки і сотні тисяч щодня.

Але новачкові таке вдається лише в одиничних випадках. В арбітражі дуже велику роль грає конверсія кліків. Вважається, що чим більше конверсія кліків, тим більше буде і конверсія продажів, а щоб її підняти, потрібно вміти створювати ефективні тизери. До того ж кожен тизер необхідно протестувати, щоб показувалися тільки кращі.

Тому якщо вас раптом привернув даний вид заробітку, то я рекомендую вивчити тему арбітражу трафіку досконально, тому що інформація, що я дав в цій статті, розповідає про арбітраж в загальних рисах, і її недостатньо.

На цьому у мене все, бажаю удачі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
14 ⁄ 7 =


Back to top button