Аудит сайту. Технічний аудит сайту. Проведення аудиторської перевірки сайту

Аудит сайту (Інтернет-порталу, Інтернет магазину, бізнес-сайту) – це одна з послуг на ринку Інтернет-маркетингу. Під аудитом сайту також розуміють незалежну експертну перевірку сайту (незалежний експертний аудит сайту) і технічний аудит сайту.

Аудит сайту викликаний бажанням його власника отримати об’єктивну інформацію про ефективність сайту, виявити наявні помилки, визначитися з напрямком подальшого розвитку сайту або встановити необхідність редизайну сайту.

Будь-яка фірма може скористатися унікальними можливостями, які надає Інтернет і, зокрема, наявність свого сайту.

Багато компаній спочатку намагаються створювати сайти своїми силами. Переконавшись на власному досвіді, що аматорський сайт – марна трата грошей і дискредитація власного бізнесу, керівництво фірми усвідомлює необхідність мати професійний сайт (Інтернет-портал, Інтернет-магазин і т.д.).

Більшість сайтів українського Інтернету не виконують покладені на них функції, не дають належної віддачі і не виправдовують очікувань своїх власників. Найчастіше це відбувається через помилки, допущені  ще на етапі розробки сайту. Це може бути виражено в неправильному виборі програмного забезпечення, структури, навігації  сайту, в нестачі або надлишку інформації, в помилках оформлення сайту і т.п.

Власники подібних сайтів скаржаться на те, що сайт не виконує свої функції по залученню клієнтів: сторінки сайту повільно відкриваються, сайт важко знайти в пошукових машинах, рекламна кампанія в Інтернеті не приносить віддачі, відвідувачі не можуть знайти на сайті необхідну інформацію.

Всі недоробки, допущені при створенні сайту, призводять до того, що гроші, вкладені в створення, а потім на підтримку і просування сайту, не приносять належної віддачі.

Перед тим як почати використовувати можливості Інтернет більш ефективно і уникнути повторення помилок, необхідно з’ясувати: чому сайт не працює належним чином, не приносить очікуваний прибуток і т.д.

Щоб дізнатися відповіді на ці та інші важливі питання, необхідно провести незалежну аудиторську перевірку веб-сайту (технічний аудит сайту) з урахуванням специфіки діяльності самої фірми.

Аудиторська перевірка сайту необхідна:

1.  при визначенні позицій, займаних сайтом в своїй категорії в Інтернеті;
2.  при оцінці професійного рівня роботи штатних фахівців фірми, що відповідають за роботу сайту, і якості виконуваних ними робіт;
3.  при складанні технічного завдання на створення сайту або на реконструкцію сайту;
4. при проведенні переговорів, пов’язаних з купівлею-продажем сайту;
5. при плануванні бюджету на розвиток сайту.

оцінка працездатності та ефективності сайту

За результатами аудиту сайту надається звіт, що містить докладний аналіз сайту, програму заходів з модернізації та оптимізації сайту, рекомендації щодо змін, які потрібно зробити на сайті. При цьому мається на увазі, що кінцевий результат аудиту сайту – зростання продажів продукції і збільшення прибутку власника сайту.

Природно, що проведення оцінки працездатності та ефективності сайту тими ж веб-дизайнерами, які сайт розробили і підтримують, призводить до необ’єктивності. Незалежна експертна аудиторська перевірка сайту більш об’єктивна і ефективна.

Часто сайти створюють веб-дизайнери, які не володіють предметною областю бізнесу замовника, не обізнані ні з маркетинговими, ні з організаційними, ні з економічними законами, які існують в Інтернеті, не мають простого життєвого досвіду.

Часто найдорожчі і ефектні дизайнерські рішення не приносять, в кінцевому рахунку, прибутку для замовника. Сайт при цьому стає просто красивою запрограмованою картинкою, що не дає прибутку.

Приділення основної уваги тільки дизайну сайту, прагнення отримати гарний дизайн сайту, не думаючи при цьому про прибуток, який повинен приносити сайт, призводить до зниження прибутку, що дається сайтом.

Веб-студія “WCGroup” пропонує власникам веб-сайтів як разову, так і довгострокову періодичну (щомісячну, щоквартальну і т.д.) незалежну експертну аудиторську перевірку сайту.

Аудит сайту і рекомендації, зроблені на його основі, дозволять значно підвищити ефективність використання коштів, що витрачаються як на підтримку сайту, так і на його рекламу в Інтернеті, дозволять вибрати найбільш ефективні напрямки розвитку сайту та шляхи для залучення потрібної аудиторії. Тобто дозволять отримувати максимально можливий прибуток за допомогою сайту.

2 Коментарів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
14 + 13 =


Back to top button