Чому найкращі SEO-фірми і приватні оптимізатори не можуть обіцяти вам гарантованих результатів

Наймання Приватного оптимізатора або SEO-фірми для просування свого сайту – справа стресовий. Віддаючи подібного роду компанії від декількох сотень до декількох десятків тисяч доларів на місяць, вам, безумовно, буде важко почути від Виконавця про те, що перші результати його роботи ви зможете побачити тільки через кілька місяців. Як же зрозуміти, чи дійсно дана організація в цей час виконує свою роботу або просто обманює вас? Особливо гостро це питання може постати в разі, якщо у вас вже був невдалий досвід найму SEO-фірми – тоді цей процес буде викликати у вас ще більше занепокоєнь і бажання бути впевненим в тому, що ви працюєте ні з шахраєм. Чому автомеханіки, перевізники вантажів і представники інших професій можуть вам давати гарантії, а SEO-фірма не може?

Як власнику однієї з таких фірм, мені самому частенько хотілося чогось пообіцяти своїм клієнтам. Ну, правда, невже вони цього не заслуговують? Та й потім, чи не буде це відмінним маркетинговим ходом? Замовник, який стоїть перед болісним вибором компанії, віддасть перевагу нам, тому що саме ми може обіцяти гарантовані результати роботи. Однак все не так просто. Кілька років тому я почав вивчати це питання і зрозумів, що мені краще не вплутуватися в цю справу. Першу причину я знайшов в розділі «Спам» своєї електронної пошти. Думаю, ви теж регулярно бачите її у себе в ящику.

Коли то я отримав спам-лист від займається просуванням сайтів приватника, в якому мені гарантували сео-результати на сто відсотків. Це був перший раз, коли я задумався про те, чи варто мені давати якісь гарантії своїм клієнтам.

Чому не можна довіряти таким гарантіям і обіцянкам

Далі я вивчив пост на цю тему від засновника ресурсу Moz, Ренда Фишкина. Він описує п’ять причин, за якими вам не варто вестися на гарантії від SEO-фірм:

1. «SEO та гарантії – абсолютно огидна і відразлива історія» – Тільки шахраї можуть на сто відсотків вам щось гарантувати. Нормальні організації прораховують всі ризики і не обіцяють неможливого.

2. «Пошукові системи постійно просять вас остерігатися таких фірм» – Досить прочитати офіційну заяву Google:

Ніхто не може гарантувати вам першу позицію в ранжуванні Google.

Остерігайтеся приватних SEO-фахівців, які обіцяють вам гарантовано високу позицію в ранжуванні, постійно згадують про якісь «особливі відносини» з Google або розповідають про те, що ваш сайт буде завантажений в індекс Google в першій черзі. Єдиним способом завантажити сайт в нашу пошукову систему є сторінка «Додати URL». Також ви можете завантажити до нас карту свого сайту. Для здійснення обох цих кроків вам не потрібні спеціальні компанії.

3. «Ранжування – це апріорі нестабільна річ» – Ранжування за певним ключовим словом може змінюватися щохвилини, воно може по-різному відображатися на різних комп’ютерах. Хоча б з цих причин не варто нікому нічого обіцяти.

4. «Ранжування є найбільш слабкою метрикою в загальній продуктивності вашого сайту» – беклінк, конверсії, прибуток і трафік мають набагато більше значення для вашого ресурсу.

5. «В принципі, обіцяти те, в чому ви самі не впевнені, і те, що ви не можете контролювати, – неетично» – Автомеханіки працюють з деталями, які випускаються масово і за одним шаблоном. Такі компанії, як FedEx або DHL, що займаються перевезеннями, змогли

перетворити свою логістику в справжню машину, що працює безперервно. Чи не SEO-фірми при пошукової оптимізації та просуванні сайту контролюють ранжування, а пошукові системи. Саме з цієї причини ця сфера є непередбачуваною і дуже нестабільною. За її плечима не варті наука і автоматизоване виробництво.

Я особисто поспілкувався з Фишкина і запитав його про те, чи міг би він додати щось до цього списку, на що він відповів: «Я б з радістю писав і писав цю статтю, якби тільки ми не пішли з консалтингового бізнесу в 2009 році . Однак ті шановні консультанти, яких я знаю, до сих пір не дають своїм клієнтам ніяких гарантій, хоч у них за спиною і лежить величезний досвід, накопичений роками ».

Що кажуть експерти про гарантії в області SEO-продвженія

Для того щоб остаточно розібратися в питанні SEO-гарантій, я зв’язався з декількома представниками кращих SEO-фірм.

Енджі Шоттмюллер, директор по оптимізації в Three Deep Marketing: «Гарантії в сфері SEO – це, як правило, локшина на вуха. Сьогодні все навколо бояться невідомого. Гарне SEO-агентство буде заспокоювати вас не обіцянками, а знаннями. Довіра будується з позитивного досвіду, відмінних відгуків клієнтів і інших експертів, а також релевантних прикладів робіт ».

Йен Лурі, засновник і директор Portent, Inc: «Ми не можемо контролювати людей. Пошукова оптимізація вимагає величезної роботи з сайтом клієнта. Якщо він не може внести рекомендовані нами зміни або якщо відбувається щось непередбачене з його ресурсом, SEO може і не допомогти. Потрібно працювати не тільки з цифрами і ключовими словами, а й зі зміцненням свого авторитету. Якщо бренд нашого клієнта терпить фіаско або десь серйозно оступається, то, зрозуміло, страждає і пошукова оптимізація ».

Джордан Кастелер, старший менеджер в області SEO, Red Door Interactive: «Дуже часто існуючі або потенційні клієнти запитують нас про те, які ми можемо дати їм гарантії в плані ключових слів. Ключові слова і органічний трафік – це не одне і те ж, тому, якщо вам дають такі гарантії, прийміть їх як своєрідний «дзвіночок». Ранжування ключових слів змінюється під впливом змін в бізнесі конкурентів, оновлень алгоритмів пошукових систем, а також у зв’язку з місцем розташування фірми і її історією. Повністю контролювати процес ранжирування практично неможливо ».

Рей Хоффман, глава PushFire: «Ми ніколи не обіцяємо нічого нашим клієнтам в плані ранжирування. Ми не працюємо на Google і не можемо контролювати їх алгоритми. Єдине, що ми можемо гарантувати нашим клієнтам, – це застосування наших унікальних знань і досвіду на ділі, постійно тримаючи в голові їх переваги та інтереси. Я б остерігався будь-яких гарантій від SEO-фірми, які стосуються будь-якого підпорядкування алгоритмів Google вашому сайту. Мені здається, що навіть сам інженер Google не може бути до кінця впевнений, як алгоритм зреагує на певний сайт через, скажімо, шість місяців після його появи в пошуковій системі ».

Ризики довіри гарантіям

Коли я намагаюся пояснити багатьом своїм потенційним клієнтам причини, за якими ми не даємо гарантій, вони відмовляються мені вірити. Багатьом краще думати, що є в цьому світі хтось, хто може доставити їх сайт на першу позицію у всіх пошукових систем швиденько і без особливих зусиль. На жаль, чимало SEO-фірм користуються цією наївністю людей. А враховуючи, що вони беруть не дуже велика кількість грошей за свою роботу, багато клієнтів думають: «Цей хлопець стільки всього обіцяє, та й практично даром. Треба брати. Чи не вийде, і ладно – зате трохи грошей втрачу ». Якби справа була тільки в цьому! Як не сумно, такий клієнт може втратити не тільки свої гроші, але і позицію в ранжуванні і навіть потрапити в бан від Google.

Як найняти правильну SEO-фірму або приватного фахівця по пошуковому просуванню

Звичайно, всім хочеться гарантій і впевненості в завтрашньому дні. Однак пошукова оптимізація по суті своїй є непостійною і мінливої ??сферою, в якій важлива чітко вибудувана стратегія – повірте, обіцянки тут нічого не варті. При виборі SEO-фірми звертайте увагу, в першу чергу, на її досвід, на відгуки про неї і на пропоновану їй стратегію.

Щоб розуміти, обманюють вас, ви повинні самі розуміти щось в пошуковій оптимізації, тому більше читайте, дивіться відео і тренуйтеся. Все вдасться!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
16 + 11 =


Back to top button