Чому одного хорошого контенту недостатньо для успішного SEO

Останнім часом я часто зустрічаю статті, в яких просувається одна і та ж ідея: створюйте якісний контент, а все інше додасться. Не буду сперечатися: контент-маркетинг і SEO нерозривно пов’язані, і без добре наповненого сайту вам не вдасться розкрутитися в Інтернеті. Однак не варто зводити всю свою стратегію тільки до цього.

Про цю ідею

Вищевказана думка правильна – але тільки в теорії. Google завжди хотіли радувати своїх користувачів виключно високоякісним контентом і навіть розробили алгоритм, що дозволяє сайтам з таким вмістом ранжуватися вище. Якщо ви будете наповнювати свій ресурс відмінним (і різноплановим) матеріалом, то він буде краще індексуватися, так як буде виводитися пошуковою системою охоплюють ширший діапазон запитів. Якщо ви не будете генерувати контент взагалі, то швидше за все, не доб’єтеся по-справжньому ефективного просування свого сайту. Ну а в разі, якщо ваші матеріали будуть неякісними і недостовірними, то вас взагалі очікує провал.
Давайте спробуємо зрозуміти, чому вибір стратегії, націленої на генерування хорошого контенту, чи не призведе вас до видатних результатів в ранжируванні.

Багато граней “хорошого”

По-перше, вам треба зрозуміти, що у слова “хороший” є кілька значень, кожне з яких відповідає за різні параметри якості:

Унікальність. Ваш контент не повинен бути схожим на матеріали ваших конкурентів, інакше його ніхто не помітить.
Практичність. Вміст вашого сайту повинна бути корисним для його читачів, інакше вони знайдуть його безглуздим і швидко покинуть ваш ресурс.
Розважальний характер. Ваш контент повинен бути легким для сприйняття, а також здатним привернути увагу користувача і розважити його.
Релевантність. Ваш контент повинен бути таргетованим для своєї унікальної аудиторії і надавати їй актуальну інформацію.

Ці чотири значення слова “хороший” є лише верхівкою айсберга. Крім них є ще грамотність написання тексту, інтонація і емоційність, синтаксис, пунктуація і десятки інших факторів. Якщо ви будете нехтувати ними, то ваш контент не зможе стати максимально ефективним.
проблема видимості

Давайте уявимо, що ваш матеріал відповідає всім існуючим критеріям терміна “хороший”. У вас є блог з відмінним вмістом, який щодня поповнюється чимось новим. Але який у всього цього сенс, якщо ніхто його не бачить?

Що вам потрібно зробити? З технічного боку -відкрити роботам Google доступ до вашого контенту, щоб вони змогли його виявити, проіндексувати і віднести в правильну категорію. З практичної – поширити його серед великої аудиторії, якій буде цікаво його читати і переглядати.
Якими б просунутими технологіями ранжирування не володіли в Google, його команда завжди сильно покладається на зворотний зв’язок своїх користувачів – а якщо вони не будуть бачити ваш сайт, то і ранжувати буде нічого.

Посилання та Sharing

Здебільшого, зворотний зв’язок користувачів полягає в тому, скільки посилань на ваш сайт вони залишили, і як часто вони ділилися інформацією про вас зі своїми друзями. Грунтуючись на цих факторах, Google роблять висновок про авторитетність і надійності вашого ресурсу. Відповідно, якщо ви зберете кількість посилань базу з дуже авторитетних джерел, то ваш сайт швидше стане шановним в Інтернеті, ви отримаєте більш високі позиції в ранжируванні і швидше розкрутити. Однак зробити це не так просто, як здається, і часто отримання однієї такої посилання буде залежати від позитивного збігу багатьох обставин і простий удачі. Вам потрібно буде безпосередньо розсилати URL на ваш сайт, домовлятися з видавцями і всіляко просувати ваш контент.
Технічні фактори

Написання гарного матеріалу – це відмінний старт, але не забувайте про те, що на ефективне ранжування впливають і технічні фактори. Багато відомих ресурси і платформи -наприклад, Wordpress – пропонують своїм користувачам шаблони сайтів з вбудованою технічною структурою, вже підготовленої для індексації Google (наприклад, оптимізацію для мобільних), але, знову ж таки, абсолютно все за вас ніхто не зробить. Вам доведеться створити карту сайту, метадані та теги title, налаштувати файл robots.txt, швидкість завантаження сторінок, зміцнити безпеку свого ресурсу і т.д.
Інтеграція контенту в SEO-кампанію

Об’єктивно оцінити весь потенціал контенту можна тільки тоді, коли він інтегрований в усі ваші SEO-стратегії. Наприклад, якісні матеріали сайту позитивно впливають на маркетинг в соціальних мережах і на e-mail маркетинг, і навпаки. Якщо ви будете поперемінно застосовувати ці тактики, то ви швидше розкрутіть ваш контент, дасте своєї аудиторії можливість повністю оцінити його рівень і зможете підвищити свій авторитет в Інтернеті.

довгострокові цілі

Не варто забувати і про те, що SEO є довгостроковою стратегією, і ви не зможете домогтися успіху, не поставивши перед собою чіткі цілі і не відповівши на деякі важливі питання. Наприклад, в якій ніші ви будете працювати? За якими ключовими фразами ви будете ранжуватися? Як ранжуються ваші конкуренти і через якийсь час ви плануєте їх обігнати? Від вашого вибору буде залежати ефективність вашого просування в Інтернеті, і якщо ви будете піклуватися тільки про створення якісного матеріалу, то це не приведе вас до бажаного успіху. І найголовніше питання: як ви збираєтеся розширюватися в майбутньому? Якщо ви вже зараз випускаєте досить “хороший” контент, то як вам зробити його ще краще?

Сподіваюся, у мене вийшло точно передати вам свої думки. SEO-і це дуже складна стратегія, яку не можна зводити до якогось одного напрямку. Безсумнівно, хороший контент є важливою умовою будь-якого ефективного просування в Інтернеті (можливо, одним з головних). Але “хороший” – це поняття відносне, і покладатися тільки на нього не можна.

До того ж, самі згадайте, скільки існує технічних факторів і елементів поза сайтом, що вимагають вашої уваги.
Нехай сферу SEO і називають складною, вона все одно дає до себе підступитися навіть новачкові. Єдина умова – він повинен бути готовий до всіх підводних каменів і не шукати легких шляхів вирішення виникаючих проблем.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
6 × 30 =


Back to top button