Що впливає на відвідуваність сайту або блогу і чому вона падає? Які фактори впливають?

Добрий день шановні друзі. Сьогодні розповім вам про головне при веденні блогу чи сайту. А саме я торкнуся тему відвідуваності. Думаю, що ви знаєте, що відвідуваність або поіншому трафікце те, без чого сайт не представляє з себе нічого.

Якщо зацікавлені в тому, щоб трафік на ваш блог йшов і ніколи не йшов, тоді читайте статтю далі

Спершу ми розберемо наступне питання:

Чому відвідуваність важлива для сайту і блогу?
Це питання не на часі в блогосфері, так як всі знають навіщо потрібна відвідуваність для блогу і сайту. Тут можна елементарно поміркувати. приклад:

Ви успішний блогер з передплатний базою, з високими показниками пузомерок (ТІЦ, PR, AlexaRank, ТРАСТ), в пошуковій видачі на перших позиціях, простіше кажучи до вас кожен день приходять 5000 хостів (унікальних відвідувачів), частина з яких прийшла за корисною інформацією , інша потрапила випадково, третіце ваша постійна аудиторія, яка також вимагає від вас якихось смаколиків.

У вас на блозі в сайдбарі, в Футор, в шапці розташовані рекламні банери, строчка нолікс і т.д. (Все це види реклами). З п’яти тисяч чоловік 1000 покликала по цих оголошеннях і вам кожен день капають гроші.

Ви створили власний відеокурс, або будьякий інший інфопродукт і стали продавати його, за місяць отримали сто тисяч рублів. А чому у вас стали купувати відеокурси, тому що у вас є авторитет, який ви заробляли на протязі декількох років.

Подібними способами ви отримуєте прибуток від своєму блозі і відвідуваність грає тут провідну роль.

Важливість трафіку на своєму сайті ми зрозуміли, тепер перейдемо до того, що поставимо собі запитання:

Що впливає на відвідуваність сайту?
Ось це вже більш актуальне питання, що вимагає докладного роз’яснення. Чи готові? Тоді приступимо!

На відвідуваність сайту дуже впливає ряд факторів, які можуть відкритися для вас, як з кращого боку, так і з гіршого. Для того щоб не чекати, поки той або інший чинник виявиться у вас дотримуйтесь умов, прописаних в статті і тримайте орієнтир.

Почнемо ми мабуть з того, що пояснимо.

Чому падає відвідуваність?
Як я вже сказав чинників падіння відвідуваності дуже багато, кожен з яких я постараюся докладно описати. Приготуйтеся і, будь ласка, запам’ятайте все, так як необхідно дотримуватися кожен із них, щоб уникнути помилок, які можуть привести до падіння відвідуваності вашого ресурсу.

Фактори падіння відвідуваності:

1. Поведінкові чинники.

Роблять сильний вплив на відвідуваність ресурсу.

Що таке поведінкові фактори?

Це поведінка людей на сторінках вашого сайту. Якщо користувачі заходять до вас на блог, читають статті, коментують їх, переходять по внутрішнім посиланнямце добре, значить ПФ у вас хороші. Якщо ж аудиторія складається з тих, хто приходить і відразу ж іде, то це погано.

Як зрозуміти, що вважають за краще читачі у вас блозі, що їх найбільше цікавить?
Встановивши лічильник LiveInternet ви будете знати, куди найчастіше заходять ваші відвідувачі, де відбуваються відмови (тільки зайшов і відразу пішов), з яких причин і т.д. Проводячи аналіз ви зможете поліпшити свої ПФ. Так що вперед!

Як поліпшити поведінкові чинники?

Як ви зрозуміли ПФце сукупність. Тому і діяти доведеться в різних напрямках.

Отже, що для цього потрібно.

1. В першу чергу ви повинні підкувати свій блог в технічному плані, що це означає. Зручний інтерфейс, привабливий дизайн, висока швидкість завантаження сайту. Про все це ви можете домовитися з фрілансерами на біржі freelance.ru.

Хто такі фрілансери?

Такі ж люди в інтернеті, які прийшли заробляти, надаючи послуги. Деякі фрілансери є верстальщакмі, інші можуть зробити гарний дизайн, ну а третій може писати якісні статті. Так що в Рунеті є все, треба лише захотіти.

З технічним оснащенням розібралися, переходимо до другого пункту.

1.1. Вам необхідно регулярно, бажано щодня писати на свій блог об’ємні, якісні, унікальні, цікаві та пізнавальні статті. Також слід оптимізувати їх під певні ключові запити.

Що таке ключові запити?

Це словосполучення, які люди найчастіше набирають в пошуковику (Яндекс, Гугл, Бінг і т.д.). Ключові запити або поіншому ключові можуть бути низькочастотними, середньочастотними і високочастотними. Якщо ви є початківцем в блогосфері, тоді раджу просувати свій сайт в ТОП по НЗ (низькочастотних запитах), так як конкуренція тут нижче.

1.2. Пишіть об’ємні, якісні, унікальні і пізнавальні статті, ведете аналіз відвідувачів, але ПФ все одно низькі. Є один непоганий варіант вирішення даної проблеми, а саме заманювати відвідувача. Наприклад, влаштуйте якийсь конкурс, марафон, естафету з призовим фондом, а може і зовсім проводите на своєму блозі кожен місяць КОНКУРС КОМЕНТАТОРІВ, растрезвоньте про нього всім і тоді ПФ буде на висоті.

Про поведінкових факторах я трохи розповів тепер перейдемо до розбору наступного фактора.

2. Дублі сторінок.

Це, мабуть, один з найпідступніших способів вдарити по вашій відвідуваності. Саме вони погубили сайти не тільки початківців, але і просунутих блогерів.

3. Нові алгоритми і фільтри.

Поява нових алгоритмів і фільтрів може також позначитися на вашій відвідуваності. Зникатимуть сторінки з індексу, сторінки вашого блогу будуть йти з першої десятки у видачі, коротше посещалка злетить на очах. Передбачити це неможливо, зрозуміло, якщо ви самі не сидите в офісі Яндекса і не створюєте нових алгорітом і фільтрів.

Що ж тоді робити?

Звертатися в підтримку Гугла або Яндекса, в залежності від якого пошукача ваш фільтр. Напишіть грамотне лист, обгрунтоване, задайте питання, чому? з яких причин? Якщо щось дійсно ви порушили, тоді вам покажуть, що неприродно, а що заборонено, в наслідок чого все треба буде виправити. Якщо все було в рамках, посилань неприродних у вас немає, ви нічого не порушували, контент писали якісний і т.д. і т.п, тоді ви повинні звернутися до них з поясненнями і довести свою правоту, звичайно, якщо вона такою є. НЕ ВПЕВНЕНІ? Тоді напролом лестощі не варто.

4. Зміна хостингу.

Черговий фактор, який надає несприятливий вплив на відвідуваність ресурсу. Одне радує, це тимчасове явище, тому особливо сильно боятися не варто. Однак не забувайте, що повернення колишньої відвідуваності залежить від двох чинників: внутрішня перелінковка і посилаються на вас сайти.

Що таке внутрішня перелінковка?

Це анкорпосилання, завдяки яким ви можете переходити з однієї статті в іншу.

Посилаються на вас сайти.

Тут все зрозуміло, чим більше зовнішніх посилань, тобто сайтів, які ведуть на вас, тим краще. Але головне, звичайно ж, якість посилаються на вас майданчиків.

5. Проблеми з роботою хостера!

І навіть через такі, здавалося б невидимих на горизонті проблем може виникнути зниження відвідуваності. Наприклад, у хостера проводяться технічні роботи і так трапляється досить часто. Все це призводить до того, що пошуковики, заходячи до вас на блог бачать, що він не доступний і можливо знизять вас у видачі, також і ваша аудиторія, яка побачить, що блог не працює можуть піти і більше взагалі приходити.

ВАЖЛИВО! Звертайте велику увагу на вибір хостингу.

6. Багато відкритих вихідних посилань.

Велика кількість вихідних посилань з одного ресурсу може призвести до зниження позицій у видачі, адже пошуковики не люблять, коли хтось починає передавати свою вагу іншим блогам. Бажано, коли прописуйте посилання в статті на інший сайт, то укладайте її в тег rel = “nofollow“, тим самим ви закриваєте її від індексації і робот не буде захоплювати її, нібито він не буде говорити Яндексу, що на такомуто блозі з’явилася ще одна виходить посилання.

7. Не робіть рерайт статей і не дублюйте їх.

Не можна красти чужі статті, адже це авторське право. Ви повинні писати виключно унікальний текст, свій власний (копірайт). Якщо ти хочеш грати або і зіткнулися з тим, що тексти крадуть у вас, тоді потрібно звертатися в підтримку Гугл, або додавати статтю в оригінальні тексти Яндекса.

8. Вірус на сайті.

Очевидне просто. Виявили вірус, треба вживати заходів.

А як дізнатися, що на блозі вірус?

Поспостерігайте в пошуковій видачі в Яндексі трохи вище сниппета вашого сайту чи попередження, що сайт, можливо, заражений, на ньому є вірус, він може пошкодити ваш комп’ютер. Також вірус можна виявити за допомогою спеціальних сервісів по виявленню вірусів на сайтах, наприклад, сервіси від вебмайстрів Google і Яндекса.

ПОРАДА! На вашому ПК повинен бути сильний антивірус. Ні в якому разі не можна завантажувати шаблони на неперевірених сайтах, всі паролі тримайте на паперових носіях, не треба розміщувати їх папках вашого комп’ютера, тим більше не варто запам’ятовувати паролі в браузері.

9. Велике кількість не схожих на ті з тематикою сайту.

Як це розуміти? Все просто. Якщо блог присвячений заробітку в інтернеті, то всі статті повинні бути по даній темі, дозволяється писати про себе, про час проводження і т.д. Головне не переборщити. Але ось переходити на іншу тематику статей заборонено. Як цей так ?! Писали час про створення, розкрутку і просування блогів, а потім перейшли на продаж нерухомості в Європі. Пошуковик все відразу «прочитає» і вживе заходів, в результаті яких позиції у видачі будуть падати.

10. Сезонність і святкові дні.

Сезонність.

Тут зрозуміло. Влітку люди відпочивають, хочуть забути про все і відставити побутові проблеми, інтернет на другий план. І повірте, так чинить не один читач вашого блогу, а основна маса. Тому не лякайтеся, якщо раптом влітку побачили на лічильнику відвідуваності замість 500 чоловік 200300.

Святкові дні.

Ну тут точно ніхто не прийде. Жартую, звичайно, до вас будуть заходити люди, але аудиторія стане набагато менше, особливо добре помітно буде в Новий рік (у великі свята, які відзначають всі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
44 ⁄ 22 =


Back to top button