Ключові слова – особливості їх використання
Ключові слова: під цим поняттям розуміються як окремі слова, так і словосполучення, а також в цю групу входять числа, абревіатури і т.д.
Спори про правильне розміщення ключів були завжди, і вони тривають і сьогодні. У цьому питанні немає певної конкретики, так як роботи оцінюють щільність ключових слів у тексті на свій розсуд, тобто застосовує свій унікальний алгоритм.
Обсяг поста?
Звернемо увагу спочатку на розмір посту (статті). Який обсяг вважається оптимальним? Існує деякі дані, які повідомляють нам, що читання з монітора є складним процесом і тому оптимальний розмір поста повинен становити від двох до п’яти тисяч знаків. У зв’язку з тим, що в пост входять стоп – слова (прийменники, сполучники, цифри, частинки і т.д.), які не індексуються пошуковиками, то, відповідно, обсяг статті повинен знаходитися в проміжку від 2,5 до 7 тисяч знаків .
Хоча все-таки думки з даного питання діаметрально протилежні. Одні вважають, що 1000 символів – це оптимальний варіант. Інші дотримуються думки, що необхідно писати статті, що включають в себе близько 3000 символів. Є такі, які запевняють у необхідності писати довгі статті близько 10 000 символів. Єдино, який можна зробити висновок, так це те, що не варто писати пости об’ємом менше, ніж 200 слів.
Щільність входження
Для того щоб включити ваш пост в пошукову базу робот проводить підрахунок слів і частоту їх повторюваності, тобто тут мається на увазі щільність входження ключових слів у текст. На основі цього аналізу сторінки присвоюється певна релевантність (ступінь відповідності документа запиту).
Передбачається, що правильним співвідношенням є 1:15, тобто на кожен символ ключа має припадати 15 символів тексту. Наприклад, слово “ключ” має 4 символу, значить, його можна вставляти не частіше, ніж один раз на 60 символів тексту.
Якщо взяти усереднені цифри, то на 2,5 тис. знаків може припадати не більше 9 ключів, тобто один на 300 знаків.
Значимість ключа для пошукових роботів
Якщо щільність ключового слова в тексті низька, то робот не надає йому велику значимість. Якщо ж щільність буде висока, то тоді можливе застосування спам-фільтра і ваша стаття буде знижена у видачі.
Загалом, так звана “тошнота сторінки” – показник частоти вживання одних і тих слів повинен знаходитися в межах 5-7%. Якщо діапазон складе 7-8%, то роботи не застосують санкції, але в той же час ви не отримаєте ефекту в просуванні блогу (сайту).
Перенасичення ключовими словами також шкідливе, як і їх недолік. У даному випадку необхідно знайти золоту середину, якийсь баланс. Вважається, що входження ключа повинно бути не менше трьох і не більше п’яти разів. При цьому треба мати на увазі, що чисте входження необхідно використовувати один раз, а решта необхідно міняти (схиляти).
Розрізняють десть типів входження:
- точне – ключ не змінюється і залишається в первісному вигляді;
- чисте – те ж, що і чисте входження, але в даному випадку між словами фрази відсутні коми (можуть мати неприродний, для мови, вигляд);
- пряме – те ж, що і точне, але не чисте. Мають природний вигляд і застосовуються коми;
- розбавлене – тут фрази розбавляються додатковими словами;
- морфологічне – відмінюються і схиляються ключові слова;
- морфологічне розбавлене – відбувається зміна слів, тобто вони відмінюються і схиляються, а також вводяться додаткові словоформи;
- синонімічне – слова у фразі замінюються на синоніми або абревіатуру, жаргон, скорочені форми;
- з друкарськими помилками – не всі знають граматику і вводять запити з помилками, тому в деяких випадках використовуються слова з друкарськими помилками;
- зворотне – відбувається перестановка слів у фразі;
- складне – з’єднуються вищенаведені приклади.