Оцінка доходів від сайту
Оцінка доходів від сайту важлива в наступних випадках:
1. перед замовленням сайту або редизайну сайту;
2. для аналізу результатів роботи сайту;
3. перед продажем сайту.
Оцінити доходи від сайту можна при створенні сайту “з нуля” або при редизайну сайту, розвитку сайту і т.д.
Помилково оцінювати доходи від сайту з веб-дизайну, тобто за зовнішнім оформленням сайту. Веб-дизайн – поняття суб’єктивне. Доходи від сайту оцінюються не суб’єктивно, а в числових показниках.
Часта помилка: власник сайту або недооцінює, або переоцінює доходи від сайту.
Чим точніше оцінені доходи від сайту, тим менше ілюзій у власника про основні показники ефективності роботи сайту.
Статистичні показники ефективності роботи сайту повинні бути аргументовані і доказові.
Важливо виокремити доходи від сайту з доходів, одержуваних за рахунок інших видів реклами.
Зовнішнє оформлення сайту, тобто веб-дизайн, – важливий, але не основний фактор, що впливає на доходи від сайту.
Важливо:
Результати оцінки доходів від сайту-рекламного майданчика тим переконливіше, ніж:
більше термін життя сайту;
більше встановлено на сайті популярних лічильників відвідуваності сайту, з відкритою статистикою. Але число лічильників має бути в розумних межах.
Примітка: мається на увазі, що число встановлених лічильників відвідуваності сайту в розумних межах.
в більшій кількості пошукових систем, каталогах та інших веб-ресурсах зареєстрований сайт;
більше в сайті ексклюзивного авторського контенту, що належить власнику сайту;
більше в контенті сайту стійких відомостей;
простіше програмний код і веб-дизайн сайту;
дешевше підтримка сайту.
Основні фактори, що дозволяють оцінити доходи від сайту:
1. Число унікальних відвідувачів сайту в день.
2. Середня кількість відвідувачів в місяць.
3. Середнє число переглянутих сторінок сайту за місяць.
4. Ядро аудиторії (географія, вік, стать, рівень доходів і т.д.).
5. Наявність постійних відвідувачів сайту.
6. Час існування сайту.
7. Обсяг і якість контенту сайту.
8. Витрати на підтримку сайту.
Знаючи реальні доходи від сайту, фірма зможе:
1. оцінити рентабельність сайту;
2. краще представляти витрати на створення сайту, редизайн сайту, розвиток сайту, підтримку сайту і т.д.
3. правильніше сформулювати коло завдань, які повинен вирішувати сайт;
4. уточнити необхідну суму фінансування майбутніх робіт зі створення сайту, редизайну сайту або розкручування сайта.
резюме
Оцінку доходів від сайту можна проводити як перед створенням сайту, так і стосовно до існуючого сайту.
Важливо виокремити доходи від сайту з доходів, одержуваних за рахунок інших видів реклами.