Оптимальні заголовки сторінок: Google рекомендує

Як відомо, просування і розкрутка сайтів – комплексний процес, що складається з безлічі взаємозалежних дій оптимізатора або веб-майстра. За словами досвідчених приватних сеошників, в цьому процесі немає дрібниць, якими можна пожертвувати. Точніше, жертвувати ніхто не забороняє, тільки ось успішна розкрутка сайту в пошукових системах через це може виявитися під загрозою зриву.

Заголовки сторінок – незамінна дрібниця розкрутки

До таких дрібниць, поза всяким сумнівом, можна віднести створення заголовків сторінок сайту. Здавалося б, ну що в них такого особливого, що робило б їх незамінними в ході оптимизаторской кампанії? Яка різниця – хороші, погані заголовки або їх взагалі немає ?! На загальні підсумки просування сайту в Мережі вони вплинути не можуть в принципі! Такі роздуми властиві новачкам, а значить – дилетантам в сфері пошукової оптимізації.

Істина ж, як це часто буває, зовсім інша. Краще просування сайтів досягається не в останню чергу завдяки грамотному використанню назв сторінок за допомогою тега <title>. Саме вони (заголовки) інформують користувачів сайту про конкретний вміст його сторінок. Це, в свою чергу, помітно полегшує людині вибір тієї сторінки, яка найбільше відповідає його інтересам. Безпосередній же вибір потрібного веб-документа здійснюється за участю популярних пошукових систем – Google і Yandex. Останні формують свою видачу, грунтуючись в тому числі і на заголовках станиць проіндексованих сайтів.

Тема заголовку – ворожнечу!

Втім, наявність назв у сторінок ще не означає, що просування web-сайту обов’язково увінчається успіхом. Для того щоб заголовки внесли свій позитивний внесок в комплексне просування сайтів, кров з носу необхідно, щоб вони відповідали певним вимогам. Яким? Свою відповідь на це питання пропонують горезвісні пошукові системи, зокрема американський Google.

відповідність змісту

Отже, на думку зарубіжного пошукача, оптимальний заголовок – це назва, максимально точно відповідає змісту сторінки, яку воно представляє. Просування сайту ефективно буде значно ускладнено, якщо ігнорувати це просте, але таке важливе правило.

Найбільш поширеними помилками в даному випадку можна вважати створення заголовків, які не мають відношення до вмісту сторінки, або ж використання назв сторінок за замовчуванням (наприклад, «Сторінка 1», «Сторінка 2» і т.д.).

Унікальність понад усе!

Незважаючи на те, скільки сторінок у сайту (сто або 10 тисяч), кожна з них повинна мати унікальний заголовок. Неповторяющееся назву сигналізує пошуковикам про те, що ця сторінка відрізняється від інших сторінок сайту, що просувається веб-ресурсу. Тільки в цьому випадку, переконаний Гугл, можна розраховувати на те, що просування вашого сайту в Мережі виявиться продуктивним і принесе власнику ресурсу очікувані результати.

Лаконічність теж важлива

Третя рекомендація Google говорить про те, що заголовок сторінки повинен бути не тільки змістовним, а й коротким. В іншому випадку, якщо назва надто довге, пошукова система просто відріже його частина в результатах видачі. При цьому далеко не факт, що користувачеві буде продемонстрований найбільш інформативний фрагмент. З усіма наслідками, що випливають – перехід на сайт може просто не відбутися.

Тому провідний пошуковик сучасності настійно радить наступне. Якщо ви задумали просування сайту в Гуглі, уникайте довгих заголовків, а також їхнє безглузде наповнення численними ключовими словами і фразами.

Винятки для «головною»

Вищевказані поради в плані дині заголовка в деякій мірі не стосуються головної сторінки сайту. У випадку з нею можливі варіанти … Так, її заголовок може, а іноді і повинен містити не тільки назва сайту (компанії, фірми, організації і т.п.), але і деякі інші ключові відомості – опис послуг, поштову адресу та інше. Вважається, що такий підхід до оформлення заголовка «головною» в окремих ситуаціях повинен допомогти просунути сайт в Інтернеті.

Пошукові запити вітаються

Наостанок – про ключевік. Їх надмірна кількість в заголовку на користь розкрутки сайту не піде однозначно. Однак це не означає, що ключових слів і словосполучень в назвах сторінок бути не повинно. Зовсім навпаки. Пошукова система Google офіційно заявляє, що пошукове просування сайтів буде на порядок успішніше, якщо в заголовках сторінок знайдуть свій притулок доречні ключові, відповідні тим чи іншим пошуковим запитам.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
18 × 17 =


Back to top button