ОСНОВИ ВНУТРІШНЬОЇ SEO-ОПТИМІЗАЦІЇ
У наші дні ні для кого з веб-майстрів не є секретом той факт, що ефективне просування сайту та його оптимізацію найкраще довірити професіоналам. Це, безсумнівно, є фактом, адже сторонні організації дбають про власну репутацію, а в разі невдачі з них можна вимагати відповіді за результат. Однак, при всьому при цьому, існує ще один вид оптимізації, який необхідно виконувати власноруч – внутрішня SEO-оптимізація сайту, про яку й піде мова в даній статті.
Внутрішня SEO-оптимізація призначена для котирування сайту в пошукових системах і поліпшення позицій в їх рейтингах. Важливо пам’ятати, що робиться даний процес декількома способами, про які буде написано нижче.
В першу чергу необхідно задуматися, на які ключові слова повинні реагувати пошуковики. Необхідно пам’ятати, що вони повинні строго відповідати тематиці запиту і займати приблизно 5% від загальної кількості статті, інакше можна нарватися на блокування сайту з боку цих самих пошукових систем. Далі слід пов’язати статті взаємними посиланнями один на одного.
Якщо ж у Вас виникла біда з унікальним контентом, то замовити його Ви зможете на всіляких біржах статей, які цілком легко знайти у Всесвітній павутині. Інший спосіб роздобути подібні матеріали – грамотно перекладати іноземні статті, або відсканувати старі тематичні журнали і посібники.
Підводячи підсумок всьому написаному вище, хочеться відзначити той факт, що якщо Ви зібралися зайнятися розкручуванням і просуванням сайтів, то завжди буде матися робота, яку необхідно вміти виконувати своїми руками. Можна, звичайно, і її довірити фахівцям, але тоді не можна виключати випадок відведення сайту у Вас з під носа. Виходячи з цього, залишається лише порадити читати профільну літературу.