Поширені міфи про аудит сайту
Міфи про аудит сайту засновані на нерозумінні завдань, які повинні бути вирішені аудитом сайту, і помилках про терміни і вартість аудиту сайту.
міф: Основне завдання аудиту сайту для бізнесу – оцінка зовнішнього оформлення сайту, тобто дизайну сайту.
факт: Аудит сайту для бізнесу повинен проводитися з метою з’ясування, як збільшити прибуток від сайту.
Аналіз зовнішнього оформлення сайту, тобто веб-дизайну сайту – важлива складова, але не основне завдання аудиту сайту.
міф: Аудит сайту можна доручити будь-якій веб-дизайнеру або веб-студії.
факт: Веб-дизайнер низької кваліфікації або не зможе розібратися в тому, що створив попередній веб-дизайнер, або якість аудиту сайту буде низька.
міф: Аудит сайту доцільно проводити для будь-якого сайту.
факт: У ряді випадків аудит сайту, наприклад, малобюджетного, недоцільний. Найчастіше аудит малобюджетного сайту недоцільний. У ряді випадків економічно доцільніше обмежитися платній консультацією, а не замовляти повноцінний аудит сайту.
Підготовка звіту по аудиту сайту займає чимало часу.
міф: Аудит сайту та Інтернет-маркетинг – одне і те ж.
факт: Між аудитом сайту та Інтернет-маркетингом багато спільного. Але є суттєві відмінності. Наприклад, одне із завдань аудиту сайту – вивчення програмного коду сайту.
Спільне між аудитом сайту та Інтернет-маркетингом: вироблення конкретних рекомендацій, як збільшити прибуток від сайту.
міф: Ціни і терміни аудиту різних за рівнем складності сайтів приблизно однакові.
факт: Вартість і терміни аудиту різних за рівнем складності сайтів сильно розрізняються.
Вартість і терміни аудиту сайту багато в чому залежать від числа веб-сторінок сайту, обсягу контенту сайту, рівня технічної складності сайту і т.д.
міф: Аналіз рейтингу сайту за переліком ключових слів в результатах, які видаються пошуковими системами, дуже важливий.
факт: Важливо аналізувати рейтинг сайту в результатах запитів різних пошукових систем не по ключовим словами, а з широким переліком ключових фраз на протязі заданого проміжку часу.
Це – одна з причин, по якій якісний аудит сайту можна виконати швидко.
міф: Аудит індексу цитування сайту і посилаються веб-сторінок важливіше, ніж аудит контенту сайту.
факт: Рейтинг сайту, в першу чергу, залежить від обсягу і якості контенту сайту.
Часта помилка – при аудиті сайту аналізу контенту сайту приділяється недостатня увага.
міф: Аудит сайту необов’язковий. Можна створити сайт і розкручувати його тільки власними силами.
факт: Конкуренти будуть щасливі, якщо у вас така думка.
Аудит сайту не повинен перетворюватися на розвагу і підготовку об’ємного, красиво оформленого звіту по аудиту сайту.
Кінцева мета будь-якого аудиту сайту для бізнесу – вироблення конкретних рекомендацій щодо збільшення прибутку від сайту.