Поширені міфи про аудит сайту

Міфи про аудит сайту засновані на нерозумінні завдань, які повинні бути вирішені аудитом сайту, і помилках про терміни і вартість аудиту сайту.

міф:  Основне завдання аудиту сайту для бізнесу – оцінка зовнішнього оформлення сайту, тобто дизайну сайту.

факт:  Аудит сайту для бізнесу повинен проводитися з метою з’ясування, як збільшити прибуток від сайту.
Аналіз зовнішнього оформлення сайту, тобто веб-дизайну сайту – важлива складова, але не основне завдання аудиту сайту.

міф:  Аудит сайту можна доручити будь-якій веб-дизайнеру або веб-студії.

факт:  Веб-дизайнер низької кваліфікації або не зможе розібратися в тому, що створив попередній веб-дизайнер, або якість аудиту сайту буде низька.

міф:  Аудит сайту доцільно проводити для будь-якого сайту.

факт:  У ряді випадків аудит сайту, наприклад, малобюджетного, недоцільний. Найчастіше аудит малобюджетного сайту недоцільний. У ряді випадків економічно доцільніше обмежитися платній консультацією, а не замовляти повноцінний аудит сайту.
Підготовка звіту по аудиту сайту займає чимало часу.

міф:  Аудит сайту та Інтернет-маркетинг – одне і те ж.

факт:  Між аудитом сайту та Інтернет-маркетингом багато спільного. Але є суттєві відмінності. Наприклад, одне із завдань аудиту сайту – вивчення програмного коду сайту.
Спільне між аудитом сайту та Інтернет-маркетингом: вироблення конкретних рекомендацій, як збільшити прибуток від сайту.

міф:  Ціни і терміни аудиту різних за рівнем складності сайтів приблизно однакові.

факт:  Вартість і терміни аудиту різних за рівнем складності сайтів сильно розрізняються.
Вартість і терміни аудиту сайту багато в чому залежать від числа веб-сторінок сайту, обсягу контенту сайту, рівня технічної складності сайту і т.д.

міф:  Аналіз рейтингу сайту за переліком ключових слів в результатах, які видаються пошуковими системами, дуже важливий.

факт:  Важливо аналізувати рейтинг сайту в результатах запитів різних пошукових систем не по ключовим словами, а з широким переліком ключових фраз на протязі заданого проміжку часу.
Це – одна з причин, по якій якісний аудит сайту можна виконати швидко.

міф:  Аудит індексу цитування сайту і посилаються веб-сторінок важливіше, ніж аудит контенту сайту.

факт: Рейтинг сайту, в першу чергу, залежить від обсягу і якості контенту сайту.
Часта помилка – при аудиті сайту аналізу контенту сайту приділяється недостатня увага.

міф:  Аудит сайту необов’язковий. Можна створити сайт і розкручувати його тільки власними силами.

факт:  Конкуренти будуть щасливі, якщо у вас така думка.

Аудит сайту не повинен перетворюватися на розвагу і підготовку об’ємного, красиво оформленого звіту по аудиту сайту.

Кінцева мета будь-якого аудиту сайту для бізнесу – вироблення конкретних рекомендацій щодо збільшення прибутку від сайту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
30 ⁄ 10 =


Back to top button