Пошукова оптимізація: Чому важливі метадані?

Суть метаданих проста: це дані про дані, вибачте за тафтологію. Незважаючи на те, що тема ця досить-таки суха і вузькоспеціалізована, інтернет-маркетологи точно знають, що саме метадані відповідають за пошукову оптимізацію, і що без них ми б не мали можливості залучати потенційних клієнтів на наші ресурси.

Робота метаданих, як правило, відбувається за кадром, і практично всі вони залишаються невидимими для ваших відвідувачів. Ми використовуємо їх, здебільшого, в SEO-цілях – для того, щоб передати пошуковим системам важливу інформацію про кожній сторінці сайту або запросити у них якесь особливе дію.

Метадані є ряд мікро-комунікацій між вашим ресурсом і пошуковими системами, а також є самим коротким відповіддю на часте питання: “Чи можна зв’язатися з Google і розповісти їм про те, що нам потрібно?”

На зображенні нижче показаний шматочок метаданих з однієї з моїх останніх статей. Переглянути код будь-якої сторінки можна, відкривши розділ “Показати код елемента” в будь-якому браузері. Як правило, для цього потрібно правою кнопкою миші клікнути по сторінці, і в випадаючому меню вибрати відповідну опцію.
У даній статті я вирішила розглянути основні типи метаданих, які найчастіше використовуються в SEO, і надати вам докладну інформацію про них.

Будьте обережні з термінологією: метатегі відносяться до метаданих, але не всі метадані є метатегамі. Деякі елементи і зовсім називають просто “тегами”, хоча насправді говорять тільки про атрибути тега. Розумію, спочатку все це дуже заплутує і змушує заглиблюватися в нетрі семантики, але вам варто розуміти, що в розмові з розробниками одне неправильне вживання терміна може призвести до нерозуміння і некоректного його застосування в роботі.

Метатеги в SEO

Найбільш часто зустрічаються метаданими в SEO є метатеги, з них і почнемо. Вони виглядають так:

<Meta name = “description” content = “Ось так виглядає метатег.” />

Кожен з тегів, перерахованих нижче, має формат, що починається зі слова ‘meta’, за яким слідують атрибути ‘name’. Чи не перевантажуйте себе запам’ятовуванням формату кожного тега – ваше система управління контентом зробить все за вас. Якщо ви введете в ній фразу ‘meta description’, то система автоматично згенерує для вас метатег в правильному форматі.

* Description. Метатег ‘description’ використовується приватними оптимізаторами для того, щоб підвищувати показник кликабельности вашого сайту на сторінках з результатами пошуку. Проте, він не робить ніякого впливу на ранжування. Даний метатег описує короткий вміст сторінки, налічує не менше 11 слів і не більше 150 знаків. Контент, що виходить за ці рамки, не буде доступний широкому в пошукових системах. Також не варто копіювати перші 150 знаків з однієї зі сторінок вашого ресурсу. Якщо не знаєте, що написати, то краще залиште це поле порожнім – Google

завжди хоче бачити релевантний і осмислений контент в своїй пошуковій системі.

* Keywords. Даний метатег перестав чинити будь-який вплив на ранжування ще в 2009 році. Можливо, Bing все ще використовує його, але тільки в якості сигналу про спам. Іншими словами, занадто велика кількість нерелевантних ключових слів в цьому тезі може зіпсувати ваше ранжування в Bing. Раджу вам застосовувати даний атрибут тільки в тому випадку, якщо це необхідно для роботи внутрішнього движка вашого сайту.

* Robots. Метатег ‘robots’ повідомляє пошуковим роботам про те, чи можна індексувати дану сторінку або використовувати посилання, які є на сторінці. Чотирма атрибутами тега є ‘index’, ‘noindex’, ‘follow’ або ‘nofollow’. Враховуйте, що пошукові системи за умовчанням індексують контент і слідують посиланнями, які є на сторінці, тому безглуздо використовувати комбінацію атрибутів ‘index, follow’. Вписати в код їх можна тільки в тому випадку, якщо ви, навпаки, не хочете, щоб якісь певні сторінки індексувалися. Однак пам’ятайте, що випадкове застосування тега ‘noindex’ може серйозно погіршити SEO-продуктивність вашого ресурсу при оптимізації і пошуковому просуванні сайту. Також атрибут ‘robots’ може попросити пошукові системи не використовувати опису сторінок з директорії Yahoo (noydir) і каталогу Open Directory Project, який в даний момент не функціонує (noodp). Це може вам стати в нагоді в тому випадку, коли опису для вашого сайту, знайдені в даних директоріях, вже застаріли і не можуть бути відредаговані.

Теги ‘title’ в SEO

В даний час теги ‘title’ є найбільш важливими метаданими на сторінці. Їх формат простий, і так само, як у випадку з метатегами, ваша система управління контентом згенерує його автоматично, в залежності від того заголовка, який ви введете. Ось, як він виглядає:

<Title> SEO: Чому важливі метадані? | Practical Ecommerce <title>

Найкращі теги ‘title’ починаються з найбільш релевантних ключових слів, назви продукту або статті, і закінчуються назвою сайту, як показано в прикладі вище. Дотримуйтеся обсягу максимум в 60-65 знаків і намагайтеся зробити так, щоб цей тег включав в себе унікальні, релевантні і цінні ключові слова для отримання максимально позитивного ефекту для SEO. Я дала вам лише короткі рекомендації – на цю тему можна написати окрему статтю.

Теги ‘img’ і атрибути ‘alt’

У більшості випадків теги зображень використовуються для введення посилань на зображення, які будуть показані на вашій сторінці. У сфері SEO атрибут ‘alt’ використовується для прикріплення текстового контенту та іншого альтернативного тексту до картинки. За допомогою інших атрибутів можна виставити ширину і висоту зображення. Нижче представлений формат стандартного тега ‘img’:

…….. “Alt =” Practical Ecommerce “/>

Атрибут ‘alt’ є найважливішим атрибутом зображень в SEO, навіть незважаючи на те, що його відносна важливість для інших SEO-факторів дуже мала. Альтернативні атрибути показують користувачем короткий текстовий опис зображення, яке прописується в тому ж тезі і дозволяє зображенні індексуватися в відповідних розділах пошуку. В тому числі, вони корисні для покупців з особливостями розвитку.

Атрибути ‘alt’ обов’язково повинні супроводжувати зображенням товарів, а також навігаційних елементів і кнопок для конверсій, що містять в собі якісь важливі слова. В ідеалі, весь текстовий контент на сторінці повинен бути представлений у вигляді тексту, а не ховатися в картинках.

Атрибути ‘alt’ не потрібно прописувати для чисто декоративних елементів сторінок, тому що вони не мають ніякої інтелектуальної цінності для читачів і значення для SEO.

висновок

Зрозуміло, в SEO існує безліч типів метаданих, проте, в цій статті описані найбільш часто використані теги і атрибути. Інші елементи цих категорій є вузькоспеціалізованими: наприклад, метадані ‘other’ відносяться до певної країні, для жителів якої таргетував сайт, ‘canonical’ застосовуються для виключення дублюючого контенту, пагінація – для допомоги пошуковим роботам в індексуванням сайтів, а ‘data’ – для ідентифікації таких атрибутів товарів, як ціна, з метою створення хороших сніпетів.

Один коментар

  1. Интересные конечно статьи,я сам пишу на PHP, с нотками Java,опыта конечно мало,но статьи помогли придумать что-то новое.Всегда монетизирую с помощью конечно же адсенса))Пока миллиона не заработал,но если читать побольше таких статей,то возможно не плохо работать))Всем успехов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
23 − 13 =


Back to top button