Пошукова оптимізація головної сторінки: поширені помилки

Відомий факт, що просування сайтів – процес довготривалий, трудомісткий і комплексний, що вимагає від оптимізатора специфічних знань і умінь. Відсутність останніх часто призводить до небажаних наслідків або просто помилок, в результаті яких робота по просуванню сайтів в більшості своїй не клеїться – трафік мізерний, сайт знаходиться «на задвірках» пошукових систем і, як підсумок, бізнес в Мережі в’яне. Погодьтеся, картина сумна.

Щоб змінити її фарби, необхідно намагатися уникати помилок в ході пошукової оптимізації. Як це зробити? Рецепт простий: дізнатися, в чому вони (помилки) полягають, і не допускати їх у майбутньому. При такому підході просування сайту комплексно дуже швидко почне приносити свої плоди у вигляді наростаючого трафіку і високих позицій ресурсу у видачі пошукових систем.

Помилок пошукової оптимізації багато і всі вони по-різному впливають на її процес. Але є ті з них, вчинення яких найбільш негативним чином позначається на розкручуванні сайту в Інтернеті. До їх числа можна віднести помилки, пов’язані з просуванням головної сторінки веб-ресурсу. Озвучу головні з них.

Перше оману. У гонитві за естетичною досконалістю «особи» свого сайту веб-майстри часто зловживають усілякими дизайнерськими наворотами і фішками. Наочно в цьому можна переконатися, поглянувши на «шапку» (верхню частину) багатьох веб-проектів. Там красуються пишні, помітні, витіюваті і інші логотипи, фотографії або картинки. Ефектно – безумовно! Ефективно – немає!

Про ефективність пошукової оптимізації сайту можна було б вести мову тоді, коли б у верхній частині головної сторінки сайту розміщується не барвистий малюнок, а звичайний текстовий заголовок з ключовим словом або фразою (їх сукупністю). Скануючи сайт, пошуковий робот звертає на це місце головної сторінки першорядну увагу. Текст він обов’язково розпізнає, зображення – немає. Тому, якщо хочете, щоб пошукове просування Інтернет-сайту було по-справжньому результативним, робіть відповідні висновки.

Друга помилка. Зловживання графікою шкідливо не тільки у верхній частині головної сторінки сайту, але і в інших її місцях. Наприклад, дуже часто можна спостерігати, як навігаційне меню ресурсу виконано у вигляді монолітного графічного елементу. Знову-таки, таку красу навряд чи оцінять по достоїнству пошукові системи, той же Яндекс або Google. Їм подавай текстове Посилальне меню з впровадженими ключовими словами. Тільки в цьому випадку можна розраховувати на те, що просування вашого сайту за допомогою грамотно оптимізованої головною сторінкою, в кінці кінців, увінчається успіхом.

Третє оману. Знаючи про особливу важливість головної сторінки в процесі пошукової оптимізації, деякі веб-майстри і оптимізатори вважають за належне перенаситити її потрібними ключовими словами і словосполученнями. При цьому вони забувають, що головне – не кількість, а знову-таки – місце розташування. Справедливо помічено багатьма сеошниками, що ефект від

використання ключових слів на головній сторінці сайту буде набагато більшим, якщо вони зустрічаються ближче до її початку. Причому зустрічаються не хаотично, а доречно. Що стосується надлишку ключових на головній, то за нього пошукові системи по голівці не погладять. Скажу більше, просування сайту в Інтернеті буде призупинено через цілком реальних санкцій з боку пошукових систем. Ну не люблять вони так звану переоптімізацію!

Четверте оману. Дуже часто можна почути думку, що головна сторінка сайту повинна мати виключно статичний оптимізований контент. Мовляв, тільки так можна домогтися найкращих результатів пошукової оптимізації веб-ресурсу. На цей рахунок хотілося б дещо заперечити. Звичайно, статичні оптимізовані за допомогою ключових слів елементи на головній сторінці повинні бути присутніми. При цьому періодично змінюваний контент (статті, записи в блогах, коментарі на форумах і т.д.) на головній не є помилкою. Скоріше навпаки. Завдяки йому пошукові системи будуть знати, що Інтернет-проект живе і процвітає. А це, в свою чергу, запорука того, що розкрутка сайту в пошукових системах буде відбуватися набагато швидше.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
22 − 6 =


Back to top button