ПОШУКОВІ СИСТЕМИ В ІНТЕРНЕТІ

Так як в Інтернеті існує величезна безліч пошукових систем, то, щоб правильно розробити стратегію просування сайту, потрібно враховувати особливості аудиторію кожного конкретного пошукача. Адже велика частина користувачів Інтернеті зазвичай вірні якоїсь однієї пошуковій системі і неохоче змінюють її на іншу.

Однією з найпопулярніших пошукових систем є Яндекс – найбільша пошукова система в російськомовному Інтернеті. У сукупному трафіку всіх пошукових систем частка Яндекса становить близько шістдесяти відсотків. Система Яндекса є високорозвиненим порталом, які мають популярні і дуже зручні сервіси, розраховані на найрізноманітнішу аудиторію. Пошуковий індекс Яндекса за своєю якістю значно перевершує інші російськомовні пошукові системи. Яндекс має трафік, зручний для будь-якого виду бізнесу. Для великих брендів просування сайтів в Яндексі дає близько 11% конверсії. Саме через різноманітної аудиторії цей показник є середнім між показниками інших пошукових систем.

Пошукову систему Google в основному вибирають ті, хто навмисно звертається до альтернативної пошуковій системі, демонструючи протест проти старих добрих пошукових систем. Ті, хто користується Google, хочуть показати, що вони налаштовані проти всього консервативного і усталеного, і хочуть чогось нового. Пошукову систему Google в основному вибирає молодь. Через це Google відстає за своєю конверсії від конверсії трафіку Yandex в середньому відсотка на три, тобто, з середньому від семи до десяти відсотків. Це тим більш показово, що невисокий вік користувачів Google говорить не на користь їх платоспроможності.

Одна з найстаріших пошукових систем Рунета – Rambler – також має своїх особливих користувачів. Це забезпечені користувачі зі своїм світоглядом, з чіткими смаками та уподобаннями. Користувачі Rambler завжди знають, що вони шукають в Інтернеті і для чого. Те, що на частку пошукової системи Rambler доводиться порівняно невелика частина на ринку пошукового сервісу, в поєднанні з цінністю цього невеликого трафіку є великим плюсом! Трафік Rambler має приблизно на 5% більший показник конверсії, ніж Yandex. Тобто, якщо порахувати число продажів на вашому стайте користувачам Rambler і Yandex, то на кожні сто чоловік у Rambler буде на п’ять продажів більше.

Тому, плануючи стратегію просування сайту, завжди майте на увазі конкретну аудиторію, на яку розрахований сайт. Тільки тоді розкрутка буде успішною!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
3 + 27 =


Back to top button