Про специфіку консультацій по веб-дизайну

Для того щоб консультація по веб-дизайну була ефективною, до неї повинен готуватися не тільки веб-дизайнер, який надає консультацію, а й замовник.

Позитивний ефект від консультації веб-студії по веб-дизайну тим вище, чим ретельніше замовник до неї підготуватися.

Специфіка консультацій по веб-дизайну полягає в тому, що замовник приходить на консультацію з серйозними помилками і стереотипами про веб-дизайн.

Практика веб-студії “WCGroup” показує, що в більшості випадків консультації з веб-дизайну змушені носити характер ліквідації безграмотності і позбавлення замовника від типових ілюзій: скільки коштує сайт, від чого залежить прибуток від сайту, скільки коштує розкрутка сайту і т.д.

Логіка замовника проста – в стислі терміни і за мінімальну плату отримати максимум конкретної інформації про можливості отримання ним максимального прибутку за допомогою сайту.

З точки зору веб-студії ” WCGroup “, неможливо за кілька годин роз’яснити абсолютно всі питання, пов’язані з веб-дизайном. Для цього необхідні специфічні, хоча-б початкові, знання у замовника.

Потрібен прибуток – вивчайте веб-дизайн. Дана рекомендація не має на увазі, що замовник повинен розібратися з усіма тонкощами веб-дизайну. Але важливо мати хоча-б загальні уявлення про веб-дизайн і позбутися хоча-б від основних ілюзій і оман.

Якщо замовнику потрібна консультація по веб-дизайну, але він не знає, що саме питати у веб-студії ” WCGroup “, можна вказати загальну тему консультації.

Якщо однієї консультації замовнику недостатньо, можливе проведення декількох консультацій.

Краще і простіше зрозуміти рекомендації і думку веб-студії ” WCGroup ” по веб-дизайну, редизайну, розкручування сайту, пошукової оптимізації сайту, якщо попередньо ознайомитися з даним сайтом.

Основні аргументи на користь вивчення даного сайту.

Наші консультації носять прикладний, конкретний характер і пов’язуються безпосередньо з тим бізнесом, яким займається замовник. Зокрема, ми рекомендуємо створення сайту, який найбільш повно відповідає потребам поточного бізнесу з урахуванням перспективи його розвитку.

Одна зі специфічних особливостей консультацій по веб-дизайну: замовник помилково вважає за необхідноо обговорювати питання веб-дизайну у відриві від власного бізнесу.

Навряд чи у бізнесмена викличе здивування відмова продавця товару віддати його безкоштовно.

Веб-студія продає не товар, а інформацію. За інформацію, як і за товар, треба платити гроші. Тому консультації веб-студії “WCGroup” платні.

На замітку:

Суть більшості питань по веб-дизайну можна охарактеризувати так: скільки грошей потрібно вкласти в створення сайту, який прибуток, і в який термін можна отримати від сайту.

Веб-студія “WCGroup” розробила ряд методик, що дозволяють оперативно і з високою точністю відповісти на ці та ряд інших питань.

Зазначені методики дозволяють спрогнозувати ефективність роботи сайту на основі врахування:

1.  обсягу і складу контенту сайту (найбільш точна оцінка).
2.  мінімальної кількості відвідувачів, які повинні бути залучені на сайт.
3.  мінімальної кількості середніх за вартістю угод за рік, які повинні бути укладені з відвідувачами, залученими за допомогою сайту.
4.  мінімальної суми грошей, які треба вкласти в сайт, в залежності від чисельності фірми.

важливо:

Оптимально, коли замовник сформулює питання по веб-дизайну і надішле їх веб-студії заздалегідь, до проведення консультації.

У кожної веб-студії є своя спеціалізація. Всього знати не можна.

Може виникнути ситуація, коли:

Веб-студія не може відповісти на питання, тому що не знає на нього відповіді.

Веб-студія знає відповідь, але не відповість, бо розголошення інформації може завдати їй шкоди.

Веб-студія знає відповідь, але не відповість, бо для відповіді на питання їй необхідно заздалегідь підготуватися.

приклад

Керівник фірми, прийшовши на консультацію разом зі своїм веб-дизайнером, просить веб-студію ” WCGroup ” надати формули алгоритму роботи основних пошукових систем.

Зазначеною інформацією жодна веб-студія ніколи не володіла, не володіє, і ніколи володыти не буде.

приклад 2

Керівник фірми, прийшовши на консультацію разом зі своїм веб-дизайнером, просить веб-студію ” WCGroup ” навчити його тонкощам розкрутки сайту.

Зазначена інформація – хліб веб-студії. Розголошення власних “ноу-хау” означає для веб-студії зниження власних доходів.

Природно, що на ряд питань веб-студія ” WCGroup ” не дасть відповіді, тому що відповідати на деякі питання їй невигідно.

приклад 3

Керівник маркетингової служби великої фірми, прийшовши на консультацію в веб-студію ” WCGroup “, просить проконсультувати про ступінь конкурентоспроможності сайтів конкурентів.

Веб-студія ” WCGroup ” може відповісти на це питання. Але для цього їй необхідно заздалегідь підготуватися, тобто потрібен час.

3 Коментарів

  1. Greetings! Very helpful advice within this post! It is the little changes that will make the most significant changes. Many thanks for sharing!

  2. That is very fascinating, You’re a very skilled blogger.

    I’ve joined your rss feed and look ahead to in search of
    more of your fantastic post. Additionally, I’ve shared your
    website in my social networks

  3. Hello there,

    My name is Aly and I would like to know if you would have any interest to have your website here at milamarinenko.com.ua promoted as a resource on our blog alychidesigns.com ?

    We are in the midst of updating our broken link resources to include current and up to date resources for our readers. Our resource links are manually approved allowing us to mark a link as a do-follow link as well
    .
    If you may be interested please in being included as a resource on our blog, please let me know.

    Thanks,
    Aly

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
23 × 10 =


Back to top button