Анкор
Доброго дня шановний читач!
Ось ми й дійшли до теми: «Що таке анкор?».
Начеб – то тут все зрозуміло, анкор – це посилання – тобто текстова її частина, все, і розповідати більше нічого, проте ні, це дуже велика тема, яку важко буде помістити в одну статтю.
Причина цьому той факт, що зовнішня і внутрішня оптимізація базується на анкорах посилань і тому ми про це поговоримо докладніше.
Отже, що таке анкор посилання ?
Анкор – це текстова частина посилання, ось приклад HTML коду:
<a href=”http://webmastermaksim.ru/”>анкор</a> |
Тобто відвідувач сайту не бачитиме весь HTML код, а буде споглядати слово «анкор», на яке він може клікнути і перенестися туди, куди веде це посилання.
Анкор враховується пошукачами і сенс його буде оцінюватися в плані відповідності із змістом сторінки на якій він розташований і на яку він веде.
Наприклад, якщо на сторінці про телевізор сумісного стоятиме посилання з анкором – «відбілювання зубів», то ясна річ, нічого доброго не вийде і пошуковим системам це не сподобається, також користувачів яких цікавить в даний момент телевізор Ви не примусите клікнути по цьому посиланню.
Можна сказати по іншому, якщо правильно підібрати анкор посилань і розмістити їх, як у себе на сайті, так і на сторонніх ресурсах, то можна з легкістю потрапити на перші позиції видачі пошукових систем, в наслідок чого в кілька разів збільшити відвідуваність сайту, що в свою чергу призведе до збільшення заробітку на сайті.
Найцікавіше, бувають такі випадки, що певна стаття потрапляє в ТОП за таким запитом, який взагалі не згадується в ній!
Тоді ви запитаєте: – «а чому вона потрапила на перші місця видачі ?» Та тому що на неї проставлено посилання з анкором який відповідає цьому пошуковому запиту.
Це явище носить назву анкорного ранжування.
Наприклад, пошукова система Яндекс в цей випадку пише «знайдено за посиланням».
Що таке анкор посилання?
Як ви бачите анкор посилань допомагає у просуванні Вашого сайта, так як це цілий комплекс дій завдяки яким виробляються його розкрутка.
Як ви зрозуміли, запит за яким ви хочете потрапити в ТОП, потрібно використовувати в анкорі посилання яке ви розміщуєте на інших сторінках свого сайту, якщо вони підходять за змістом або змістом на іншому інтернет ресурсі, який теж має схожу тематику. Гадаю це зрозуміло!
Так от, коли ви розміщуєте посилання з просувним анкором всередині свого інтернет-ресурсу, це називається: внутрішня перелінковка сайту.
Правильна внутрішня перелінковка допоможе вам вибитися на перші місця видачі пошукових систем, без грошових витрат, це просто зробити по низькочастотних запитах, також можливо просунутися по середньочастотним, але це буде важче!
Загалом, кожен вебмастер повинен знати як правильно здійснювати внутрішню перелинковку із застосуванням потрібних анкорів, переходьте за цим посиланням: тут ділюсь своїми особистим досвідом по темі “внутрішня перелінковка”.
Йдемо далі, проставлення посилань з потрібними анкорами на сторонніх ресурсах інтернету називається: зовнішнє просування.
Варто також згадати згадати, що на позиції інтернет-ресурсу у видачі впливають не тільки посилання з анкором, але й написання унікальних статей; як правильно писати статтю, читай – підбір ключових запитів (тут я розповідаю як правильно підібрати пошукові запити, і як під них грамотно написати статтю, тобто seo – оптимізувати текст, і тільки після цього потрібно використовувати цей запит в анкорі внутрішньої перельнковки та в зовнішньому просуванні).
Тут можна зробити загальний підсумок: основні фактори що впливають на позиції сайту:
- внутрішня оптимізація;
- корректне написання статті;
- зовнішя перелінковка.
Зовнішня оптимізація – це закупка посилань – ось огляд бірж посилань;