ПРОСУВАННЯ САЙТУ В ТОП: 7 ОСНОВНИХ ПРАВИЛ

Буває, що замовник не хоче вникати в деталі виведення сайту в топ-10, і тому смутно розуміє, що, власне, відбуватиметься з його проектом. Ознайомившись з вартістю такої послуги і з необхідним на неї часом, замовник просто лякається, оскільки не розуміє, з чого ж складається процес і складається сума.

Щоб уникнути додаткових фінансових і тимчасових витрат, варто ознайомитися з наступними рекомендаціями:

Сегмент тематик визначається ще на стадії розробки сайту, оскільки його структуру будують з урахуванням того, які сторінки повинні бути виведені в топ пошукових систем.
Основною вимогою до сайту, як правило, є унікальність контенту.
Замовник повинен розуміти, що якщо сторінка вже значиться в індексі пошукової системи, то можна змінити її тему.
При наявності проблем на сайті слід розмежувати терміни виведення з самими роботами по усуненню проблем перед початком виведення.
Трапляється, що сайт потрапляє в “пісочницю” – природний і початковий фільтр пошукової системи. Знаходиться в “пісочниці” сайт може до двох місяців. Важливо пам’ятати про існування такої практики пошуків.
Приходячи в компанію зі своїм готовим проектом, замовник має право вимагати детальний аналіз сайту. Можливо, потрібно буде внести якісь правки в код сайту, або зробити серйозну оптимізацію сторінок сайту ще до початку самого процесу виведення в топ.
Всі технічні вимоги просування треба узгоджувати до початку просування.
В обов’язок компаній по просуванню сайтів входить повідомлення замовника про всі складнощі або можливі зміни. Однак краще ще перед початком просування сайту в топ уточнити про ймовірні труднощі. Може бути, замовнику навіть доведеться відмовитися через витратності процесу або будь-яких інших причин.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Solve : *
5 + 2 =


Back to top button